Home alone huisquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn inmiddels zesjarige heeft ineens het lego-virus te pakken (had oprecht nooit verwacht dat hij daar zn aandacht bij zou kunnen houden, maar hij schiet er volledig van in de hyperfocus lijkt het). En ik heb ontdekt dat ik het wel leuk vind om het samen met hem in elkaar te zetten. Zijn er ook sets die zich richten op samen bouwen ( ik iets ingewikkelders en hij wat makkelijkere dingen voor erbij)? Ik zoek wat leuks voor in de kerstvakantie, dus een kerstig thema is leuk, maar hoeft niet.
iemand een leuke tip?
Harry Potter heeft een leuk setje in Kerstthema, wat grotere onderdelen. Onze 5jarige bouwt die grotendeels zelf.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn inmiddels zesjarige heeft ineens het lego-virus te pakken (had oprecht nooit verwacht dat hij daar zn aandacht bij zou kunnen houden, maar hij schiet er volledig van in de hyperfocus lijkt het). En ik heb ontdekt dat ik het wel leuk vind om het samen met hem in elkaar te zetten. Zijn er ook sets die zich richten op samen bouwen ( ik iets ingewikkelders en hij wat makkelijkere dingen voor erbij)? Ik zoek wat leuks voor in de kerstvakantie, dus een kerstig thema is leuk, maar hoeft niet.
iemand een leuke tip?
M'n zoontje van 5 vindt het ook superleuk om met lego te bouwen en kan verbazingwekkend veel zelf bouwen, ook van de volwassen lego sets. Maar voor zichzelf vindt hij vooral de Lego City sets en alles met voertuigen extra leuk (bijv. de Lego technic Monster Jam voertuigen).quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
iemand een leuke tip?
Welke is dat? Klinkt leukquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:52 schreef exode het volgende:
[..]
De 3 in 1 skipiste is ook leuk om samen te bouwen.
quote:
quote:
Er is nu wel deze (Geen 3 in 1):quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:35 schreef exode het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, ik zie wel dat Lego hem niet meer verkoopt, hij was 40 Euro, winkels zoals Bol vragen er 60 Euro voor. Je kan hem ook via Bricklink kopen, daar zal ie een stuk goedkoper zijn.
oh, ik ga em ook wel kopen, ik ben compleet sinds doos 1quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:42 schreef vigier het volgende:
Dat zal allemaal wel, maar ik heb hem toch maar gekocht... Ben compleet vanaf de brandweerkazerne, kan toch niet een doos overslaan?
Ik koop alleen de modular buildings die ik mooi vind. Ben begonnen met de market street, maar mis er nu 3 geloof ik (excl. De 2 die ik nog wel wil en nog te koop zijn). Ben wel een verzamelaar, maar waarom geld uitgeven aan dingen die ik niet mooi vindquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:42 schreef vigier het volgende:
Dat zal allemaal wel, maar ik heb hem toch maar gekocht... Ben compleet vanaf de brandweerkazerne, kan toch niet een doos overslaan?
Alternatieve kleuren maken het wel mooierquote:
Prijsindicatie?quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:29 schreef exode het volgende:
Mijn nichtje gaat haar modulaire sets verkopen, iemand hier interesse voordat het op Marktplaats gaat? Gaat om de Diner 10260, het politiebureau 10278, gebouwenset 10255 en de boekenwinkel 10270.
Daarvan heeft ze geen idee als 9 jarige meisje, maar gewoon marktconform. Met name de Diner zal interessant zijn. Overigens compleet met boekjes en dozen. Ik heb haar de volgende prijzen als vraagprijs geadviseerd:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |