ik liep vanmiddag door de intertoys en vergaapt aan de setsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik loop al 2 modulars achter en wil de titanic en concorde ook nog. Heb de draaimolen nog niet op MP gezet trouwens.![]()
Moet em eerst ff opbouwen, kijken of ie compleet is, filmpje maken en weer netjes uit elkaar halen.
maar duizend+ euro aan modelletjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:19 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAAAAA
Ik kan bijna een tentoonstelling starten.quote:
als bij mij alles staat kan ik een soort museum kamer startenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:27 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik kan bijna een tentoonstelling starten.
Besteld en inderdaad leuke setjes erbij!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:21 schreef D_A het volgende:
De Pick-up truck is nu maar ¤90 bij lego zelf en dan 2x insider punten en nog een tientje iets anders erbij heb je ook alle GWP's die er op dit moment zijn
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef bleiblei het volgende:
Legoset:
[ afbeelding ]
Originele ideas model:
[ afbeelding ]
Wat is er met de locomotief gebeurd?![]()
Die twee hebben toch niets met elkaar te maken? Althans, zo lijkt het.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef bleiblei het volgende:
Legoset:
[ afbeelding ]
Originele ideas model:
[ afbeelding ]
Jawel, onder het model dat Ideas won. Boven het resultaat van Lego.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:32 schreef vigier het volgende:
[..]
Die twee hebben toch niets met elkaar te maken? Althans, zo lijkt het.
dat weet ik.. maar voor mn gevoel zijn dat toch meer modellenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb jij ook als je je modulars op een rijtje zet.
Dat doen ze toch vrijwel altijd? Meer het idee zelf overnemen, maar niet het model. En soms pakt dat goed uit, en soms niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef bleiblei het volgende:
Legoset:
[ afbeelding ]
Originele ideas model:
[ afbeelding ]
nooit wat kunnen bestellen volgens mij omdat ze niet naar nederland verzonden.. en eff ophalen net over de grens maakte het dan al geen aanbieding meer voor mijquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met de site fun.be? Wat zijn jullie ervaringen?
Winkel is prima, site geen idee. Is niet zo heel ver weg voor me.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met de site fun.be? Wat zijn jullie ervaringen?
Okay want als ik nu kijk, staat er wel dat ik kan bestellen en Nederland kan ik aanvinkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit wat kunnen bestellen volgens mij omdat ze niet naar nederland verzonden.. en eff ophalen net over de grens maakte het dan al geen aanbieding meer voor mij
Ja gaat me om verzenden...schijnt mogelijk te zijn. De audi is daar nu best betaalbaar door extra kassakortingquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Winkel is prima, site geen idee. Is niet zo heel ver weg voor me.
Als de site zegt dat het kan, zal het wel goed zitten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja gaat me om verzenden...schijnt mogelijk te zijn. De audi is daar nu best betaalbaar door extra kassakorting
kan natuurlijk dat het veranderd is, zou het gewoon proberen als ze wat intressants hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Okay want als ik nu kijk, staat er wel dat ik kan bestellen en Nederland kan ik aanvinken
Ik denk niet dat er sets speciaal voor bedoeld zijn, maar bijvoorbeeld het Peperkoekhuisje werkte wel op die manier voor ons. Wij bouwden dan aan het huisje zelf, terwijl zij de extra's bouwde (kerstboom, kinderwagen, etc). Als ik me niet vergis, stonden die extra's ook in een apart boekje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn inmiddels zesjarige heeft ineens het lego-virus te pakken (had oprecht nooit verwacht dat hij daar zn aandacht bij zou kunnen houden, maar hij schiet er volledig van in de hyperfocus lijkt het). En ik heb ontdekt dat ik het wel leuk vind om het samen met hem in elkaar te zetten. Zijn er ook sets die zich richten op samen bouwen ( ik iets ingewikkelders en hij wat makkelijkere dingen voor erbij)? Ik zoek wat leuks voor in de kerstvakantie, dus een kerstig thema is leuk, maar hoeft niet.
iemand een leuke tip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |