Sevilla staat bovenaan want Pot 1.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:02 schreef LordVoldermort het volgende:
In deze poule kun je gewoon doorgaan, prima loting heren. Lens is ook niks meer ten opzichte van vorig seizoen en Sevilla staat laatste.
In deze pot kun je ook gewoon 4e worden, bal is rond, gras is groen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:02 schreef LordVoldermort het volgende:
In deze poule kun je gewoon doorgaan, prima loting heren. Lens is ook niks meer ten opzichte van vorig seizoen en Sevilla staat laatste.
True. Maar je hebt in ieder geval kans om door te gaan. Dat had je van te voren ook niet gedacht gezien de mogelijke lotingen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
In deze pot kun je ook gewoon 4e worden, bal is rond, gras is groen.
Pot 1 en 2 hadden zwaarder uit kunnen pakken en pot 4 lichter. Maar Arsenal (nummer 2 PL) en Sevilla (EL winnaar) zijn normaal gesproken toch wel een maatje te groot. Maar er zaten ook ploegen tussen waar tegen je heel hard op je plaat kunt gaan, zeker met Boszbal.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
True. Maar je hebt in ieder geval kans om door te gaan. Dat had je van te voren ook niet gedacht gezien de mogelijke lotingen.
Tenzij wij nog 2 verdedigers van niveau halen gaan we iig niet naar de volgende rondequote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pot 1 en 2 hadden zwaarder uit kunnen pakken en pot 4 lichter. Maar Arsenal (nummer 2 PL) en Sevilla (EL winnaar) zijn normaal gesproken toch wel een maatje te groot. Maar er zaten ook ploegen tussen waar tegen je heel hard op je plaat kunt gaan, zeker met Boszbal.
Een hele kleine kans. Alles kan, maar ik denk dat derde worden een heel mooi resultaat is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
True. Maar je hebt in ieder geval kans om door te gaan. Dat had je van te voren ook niet gedacht gezien de mogelijke lotingen.
Sevilla uit is toch geweldig om heen te gaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hier mag je heel blij mee zijn gezien de pot waar WE in zaten, buiten Arsenal wel enigszins saaie affiches.
35 Miljoen (+ 5 aan bonussen)quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:04 schreef Buitendam het volgende:
Is die roddel van Bakayoko naar Brentford al officieel? Dat zou de deal van de eeuw zijn
Zou het ook wel fijn vinden als we Bakayoko kunnen inruilen voor Lozano+Montes, en dan van het CL geld als extratje Debast kopen. Vranckx komt dan als Sangare weggaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
35 Miljoen (+ 5 aan bonussen)
Montes zou een nieuwe cv kunnen worden.
Lijkt wel alsof ze in Mexico alleen maar slagers als verdedigers hebben. Maarja al die cartels hebben ook wel iemand nodig om die hoofden van lichamen te zagen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou het ook wel fijn vinden als we Bakayoko kunnen inruilen voor Lozano+Montes, en dan van het CL geld als extratje Debast kopen. Vranckx komt dan als Sangare weggaat.
Zal voorop stellen dat ik Montes niet ken, maar de termen Mexicaanse slager klinken goed.
Ja, ik weet wel waar het om gaat. Maar is ie al officieel, vraag ik me af.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
35 Miljoen (+ 5 aan bonussen)
Montes zou een nieuwe cv kunnen worden.
Nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel waar het om gaat. Maar is ie al officieel, vraag ik me af.
Eén zwaluw slechts.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook vrij zonde dat wij Ruben van Bommel niet hebben gehaald, die doet het prima bij AZ.
Zelfde met een Saibari, die mag inmiddels ook al niet meer uit de basis als ik de Twitter reacties een beetje lees.quote:
Tuurlijk is dat niet zonde.. dat is toch een ander niveau? Die jongen kan zich nu prima ontwikkelen bij AZ, daar staat hij basis. Ging hij Lang eruit spelen dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook vrij zonde dat wij Ruben van Bommel niet hebben gehaald, die doet het prima bij AZ.
Oh ja, 1 linkervleugelspeler is wel genoeg voor het hele jaar. Niets meer aan doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet zonde.. dat is toch een ander niveau? Die jongen kan zich nu prima ontwikkelen bij AZ, daar staat hij basis. Ging hij Lang eruit spelen dan?
PSV heeft toch alle posities inmiddels dubbel bezet wijsneus. Denk je echt dat Ruben van Bommel naar PSV komt om 3 jaar op de bank te gaan zitten? Twente/AZ is toch de perfect omgeving voor hem op dit moment.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh ja, 1 linkervleugelspeler is wel genoeg voor het hele jaar. Niets meer aan doen.
Wie is de back-up voor Lang dan, wijsneus? Spits Vertessen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV heeft toch alle posities inmiddels dubbel bezet wijsneus. Denk je echt dat Ruben van Bommel naar PSV komt om 3 jaar op de bank te gaan zitten? Twente/AZ is toch de perfect omgeving voor hem op dit moment.
Het is geen football manager waar je alle talenten koopt om ze vervolgens op de bank te zetten. Saibari kan daar prima spelen, Vertessen kan daar prima spelen en zelfs Dest heeft wel eens wedstrijden op de vleugel gespeeld. En dan heb je als 1ste optie inderdaad gewoon Noa Lang, die altijd speelt als hij fit is. Maar laten we de ontwikkeling van Ruben van Bommel inderdaad stagneren door hem als Lang v0.5 op de bank te houden inderdaad, strak planquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie is de back-up voor Lang dan, wijsneus? Spits Vertessen?
Voor hem de beste omgeving ja, mag ik het nog wel zonde vinden dat wij hem niet binnen hebben gehaald (als back-up voor Lang).
Dit gaat echt nergens over. PSV zou geen talent moeten halen omdat dan de eventuele ontwikkeling van een speler minder snel zou kunnen gebeuren dan wanneer hij bij Heerenveen of AZ zou spelen. Mijn god.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is geen football manager waar je alle talenten koopt om ze vervolgens op de bank te zetten. Saibari kan daar prima spelen, Vertessen kan daar prima spelen en zelfs Dest heeft wel eens wedstrijden op de vleugel gespeeld. En dan heb je als 1ste optie inderdaad gewoon Noa Lang, die altijd speelt als hij fit is. Maar laten we de ontwikkeling van Ruben van Bommel inderdaad stagneren door hem als Lang v0.5 op de bank te houden inderdaad, strak plan
Juist. Laat maarquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens over. PSV zou geen talent moeten halen omdat dan de eventuele ontwikkeling van een speler minder snel zou kunnen gebeuren dan wanneer hij bij Heerenveen of AZ zou spelen. Mijn god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |