Wie is de back-up voor Lang dan, wijsneus? Spits Vertessen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV heeft toch alle posities inmiddels dubbel bezet wijsneus. Denk je echt dat Ruben van Bommel naar PSV komt om 3 jaar op de bank te gaan zitten? Twente/AZ is toch de perfect omgeving voor hem op dit moment.
Het is geen football manager waar je alle talenten koopt om ze vervolgens op de bank te zetten. Saibari kan daar prima spelen, Vertessen kan daar prima spelen en zelfs Dest heeft wel eens wedstrijden op de vleugel gespeeld. En dan heb je als 1ste optie inderdaad gewoon Noa Lang, die altijd speelt als hij fit is. Maar laten we de ontwikkeling van Ruben van Bommel inderdaad stagneren door hem als Lang v0.5 op de bank te houden inderdaad, strak planquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie is de back-up voor Lang dan, wijsneus? Spits Vertessen?
Voor hem de beste omgeving ja, mag ik het nog wel zonde vinden dat wij hem niet binnen hebben gehaald (als back-up voor Lang).
Dit gaat echt nergens over. PSV zou geen talent moeten halen omdat dan de eventuele ontwikkeling van een speler minder snel zou kunnen gebeuren dan wanneer hij bij Heerenveen of AZ zou spelen. Mijn god.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is geen football manager waar je alle talenten koopt om ze vervolgens op de bank te zetten. Saibari kan daar prima spelen, Vertessen kan daar prima spelen en zelfs Dest heeft wel eens wedstrijden op de vleugel gespeeld. En dan heb je als 1ste optie inderdaad gewoon Noa Lang, die altijd speelt als hij fit is. Maar laten we de ontwikkeling van Ruben van Bommel inderdaad stagneren door hem als Lang v0.5 op de bank te houden inderdaad, strak plan
Juist. Laat maarquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens over. PSV zou geen talent moeten halen omdat dan de eventuele ontwikkeling van een speler minder snel zou kunnen gebeuren dan wanneer hij bij Heerenveen of AZ zou spelen. Mijn god.
En Lozano komt ook nog en Babadi zou het op die positie waarschijnlijk ook prima doen. We hebben voorin meer dan genoeg keuze.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is geen football manager waar je alle talenten koopt om ze vervolgens op de bank te zetten. Saibari kan daar prima spelen, Vertessen kan daar prima spelen en zelfs Dest heeft wel eens wedstrijden op de vleugel gespeeld. En dan heb je als 1ste optie inderdaad gewoon Noa Lang, die altijd speelt als hij fit is. Maar laten we de ontwikkeling van Ruben van Bommel inderdaad stagneren door hem als Lang v0.5 op de bank te houden inderdaad, strak plan
Het is ook niet alsof het een ramp is oid, maar hij doet het goed momenteel. Ik had het persoonlijk, natuurlijk ook door de achternaam, leuk gevonden als die bij ons zou zitten. Voor hem zelf is AZ natuurlijk 10x beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Lozano komt ook nog en Babadi zou het op die positie waarschijnlijk ook prima doen. We hebben voorin meer dan genoeg keuze.
Bij dit soort spelers zou je eigenlijk Chelsea light moeten zijn. Kopen en verhuren. Volgens mij was dat wel een optie geweest.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof het een ramp is oid, maar hij doet het goed momenteel. Ik had het persoonlijk, natuurlijk ook door de achternaam, leuk gevonden als die bij ons zou zitten. Voor hem zelf is AZ natuurlijk 10x beter.
40 miljoenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Bakayoko die blijft is het beste nieuws van de dag.
Jawel hoor. Als je ziet welke clubs nu al interesse toonde. Die staat er heel goed op. Enige wat kan gebeuren is dat hij minder gaat spelen als Lozano komt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
40 miljoenIk weet niet of je die nog een keer gaat krijgen.
Hopelijk! Het is ook wel lekker dat er 2 spelers interesse genieten, en alsnog PSV boven een flinke opstap in salaris lijken te verkiezen natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als je ziet welke clubs nu al interesse toonde. Die staat er heel goed op. Enige wat kan gebeuren is dat hij minder gaat spelen als Lozano komt.
En je hebt nu op de flanken gewoon weinig echte alternatieven. El Ghazi kan geen druk zetten. Vertessen is geen buitenspeler en Babadi is nog grillig.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hopelijk! Het is ook wel lekker dat er 2 spelers interesse genieten, en alsnog PSV boven een flinke opstap in salaris lijken te verkiezen natuurlijk
Godverdomme, ik heb net hier in het topic gehoord dat dat allemaal geen probleem is want we hebben Lang.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En je hebt nu op de flanken gewoon weinig echte alternatieven. El Ghazi kan geen druk zetten. Vertessen is geen buitenspeler en Babadi is nog grillig.
Hij schijnt zelf niet te willenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
40 miljoen voor Bakayoko jeetje. Ik had maximaal 15 gegeven.
Wie brengt m weg op fiets?
Ik las dat Vertessen ook wil blijven.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Brede selectie wel. Verwacht wel dat El Ghazi en Vertessen nog vertrekken. Til mogelijk nog.
Dan bind je hem vast en dwing je hem tot tekenen. Lozano zal wel niet komen als hij niet vertrekt. Heeft PSV niet minstens nog een dikke transfer nodig om break-even te spelen? Al krijg je nu wel 40 miljoen CL-gelden.quote:
Lozano's komst hangt niet af van Bakayoko, naar het schijnt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan bind je hem vast en dwing je hem tot tekenen. Lozano zal wel niet komen als hij niet vertrekt. Heeft PSV niet minstens nog een dikke transfer nodig om break-even te spelen? Al krijg je nu wel 40 miljoen CL-gelden.
Niet verkeerd, Vertessen is best een goede speler en nuttig om erbij te houden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat Vertessen ook wil blijven.
Begrijp ik maar je zit ook een beetje met je budget en selectiegrootte.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet verkeerd, Vertessen is best een goede speler en nuttig om erbij te houden.
Heeft ook nog potentie om door te groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |