Oude vriendjes van elkaar van de businessclub (ABA) van Ajax.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:56 schreef lojanda het volgende:
Op alle werkkleding die het personeel en zijzelf dragen staat sluikreclame van OGÉR dus daar zal Oos ook genoeg aan verdienen..
Ze zullen er beiden beter van wordenquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Oude vriendjes van elkaar van de businessclub (ABA) van Ajax.
En Oger vaart er ook wel bij:
https://www.ogercorporatefashionstatements.com/cases/kesbeke/
Ja Mikey is opeens verdwenen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:17 schreef praadje het volgende:
DaanIeder bedrijf zou een Daan moeten hebben. Ik mis Mikey trouwens. Die zal wel weer iets geflikt hebben en eruit gegooid zijn.
Netjes dat ze dat dan niet voor de camera hebben gedaan.
oh jammer dat hij het wellicht toch weer verbruid heeft bij Ons.quote:Op zondag 5 november 2023 15:01 schreef golfer het volgende:
Volgens zijn LinkedIn pagina werkt hij sinds augustus van dit jaar als vrachtwagenchauffeur bij Bnext.
Die vrouw van hem is ook een topperquote:Op donderdag 9 november 2023 21:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wat is dit een onverwacht leuk programma..
Echt een aanrader, voor mij leuker dan die Meilandjes, en zeker dan die Gillis soap.quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb nog geen aflevering gezien van deze, moet ook maar eens gaan kijken
Komt denk ik door de titel van het programma
Afl 6?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:53 schreef Enfoire het volgende:
Nieuwste aflevering stond er gisteravond al op
he daar stond 16 nov bijquote:Op donderdag 16 november 2023 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afl 6?
Die stond er een week geleden al op.
Staat eronder vandaag, maar die aflevering (6) heb ik op VL al een week terug gezien.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:11 schreef Enfoire het volgende:
[..]
he daar stond 16 nov bij
ik ga nog eens kijken in de app
kan zijn dat ik flink in de bonen ben
Oh ik heb niet meer gekeken na aflevering 5. Ik was blij verrast toen ik gisteravond zag dat 6 erop stond.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Staat eronder vandaag, maar die aflevering (6) heb ik op VL al een week terug gezien.
Ben bang dat 6 voorlopig de laatste is, anders zou vandaag 7 op VL moeten staan.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:18 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Oh ik heb niet meer gekeken na aflevering 5. Ik was blij verrast toen ik gisteravond zag dat 6 erop stond.
Weet jij uit hoeveel afleveringen dit seizoen bestaat? ik vind het nergens terug.
Ja ben er ook bang voor en ik kan er ook niks over vinden op internet. Raar.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben bang dat 6 voorlopig de laatste is, anders zou vandaag 7 op VL moeten staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. https://fd.nl/bedrijfslev(...)genwijze-klootzakken
[ Bericht 15% gewijzigd door MadMaster op 18-11-2023 17:17:27 (Berichten achter paywall quoten is niet toegestaan) ]
De volgende quote zie ik als een positief nieuwtje. Eerder sprak Oos zich nooit specifiek uit voor een tweede serie. Maar bij "onderhandelingen" wordt het toch al wat concreter:quote:We zitten massaal aan de buis gekluisterd als er weer een heerlijk realityprogramma is te zien. Maar hoe gaat het er achter de schermen aan toe? En hoe is het om een van de deelnemers te zijn?
https://www.linda.nl/nieu(...)kenkoning-interview/quote:“We zijn nog in onderhandeling over een tweede seizoen, ik zeg daar in ieder geval nog geen nee tegen ..."
Nice, mooie opvolger voor Gillis nu die (terecht) naar de klote aan het gaan is.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Dutch_view het volgende:
OOS KESBEKE IS TE ZIEN IN 'DE AUGURKENKONING': 'HET GAAT OP Z'N AMSTERDAMS, HÈ'
[..]
De volgende quote zie ik als een positief nieuwtje. Eerder sprak Oos zich nooit specifiek uit voor een tweede serie. Maar bij "onderhandelingen" wordt het toch al wat concreter:
[..]
https://www.linda.nl/nieu(...)kenkoning-interview/
Andere zendgemachtigde.quote:Op zondag 7 januari 2024 10:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
Nice, mooie opvolger voor Gillis nu die (terecht) naar de klote aan het gaan is.
https://m.facebook.com/st(...)4&id=100002181851935quote:𝗔𝘂𝗴𝘂𝗿𝗸𝗲𝗻𝗸𝗼𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗶𝘇𝗼𝗲𝗻 𝟮! 🥒
Het grote woord mag er eindelijk uit en wij zijn ongelofelijk enthousiast!! Het tweede seizoen van 'De Augurkenkoning' is vanaf dit voorjaar te zien bij RTL 5!
Het is werkelijk waar geweldig nieuws en wij sprongen nog net niet uit onze panty! In het nieuwe seizoen komt onder andere de overdracht van de fabriek aan de twee prinsen ter spraken. Ook gaan wij op bedrijfsuitje naar Lissabon, wat ons team meer dan verdient heeft! Sommige van onze medewerkers hebben nog nooit gevlogen, dus dat wordt een trip om nooit te vergeten! ✈
Het eerste seizoen was al ontzettend spannend, maar dankzij de onwijs leuke reacties en een prijs van het AD konden wij niets beters wensen! We gaan er weer een knallend seizoen van maken! 🎬
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |