Hier ook gewoon twee keer goud uitdelen dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
McMaster goud, gefeliciteerd!
Ik heb het even niet gevolgd, wat is er mis met die Noor?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:55 schreef Zorro het volgende:
Anton Geesink zou zeggen:
"HET IS EEN SCHANDE"
Mevrouw Neuteboom:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:55 schreef Zorro het volgende:
Anton Geesink zou zeggen:
"HET IS EEN SCHANDE"
Had eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden in de halve finale, maar de grote naam.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? What happened?
Ik ookquote:
Ah dat. Ach.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden in de halve finale, maar de grote naam.
Benjamin is nochtans slotloper geweest op estafettes, met onder meer een 43.3 split in Tokyo.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Warholm zou mee kunnen maar medailles daarvoor moet hij zich wel focussen op de 400 denk ik. De rest zeker niet
Sprong in de halve finale langs de horde ipv eroverquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? What happened?
Tja, de Italianen hadden hun protest ook op tijd in kunnen dienen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had eigenlijk gediskwalificeerd moeten worden in de halve finale, maar de grote naam.
Mja in Amerika op estafettes mee mogen lopen is zeker netjes ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Benjamin is nochtans slotloper geweest op estafettes, met onder meer een 43.3 split in Tokyo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |