SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan gebeuren, tis je vergeven deze keer![]()
![]()
Hey een nieuw topicThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:30 schreef Lovely het volgende:
OMG ik zit iets te zoeken op google maps, kik ik reviews aan en dan lees ik ditZonder context is deze TT maar stom. Met ook overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt eraan waar we het over hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent meer van rechtshellend?![]()
![]()
Nou misschien wil een MOD hem wel voor je veranderenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder context is deze TT maar stom. Met ook overigens
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Fijne avond Plyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lieverd is het tochquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r is lasagne aan het maken voor me![]()
![]()
![]()
![]()
Over 45 minuten is dit topic toch al weer vol.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou misschien wil een MOD hem wel voor je veranderen![]()
VolThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bolkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 45 minuten is dit topic toch al weer vol.![]()
Hihiquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder context is deze TT maar stom. Met ook overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou misschien wel binnen 30min of binnen twee uur pasquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 45 minuten is dit topic toch al weer vol.
Soms gaat het snel, soms nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou misschien wel binnen 30min of binnen twee uur pas
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
De laatste tijd wel snelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms gaat het snel, soms nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chocola bederft zomaar niet hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:31 schreef Lovely het volgende:
Ik had laatst Nesquik chocoreep bij die grenze willen kopen, maar die bleek over datum te zijn..![]()
![]()
Verschilt per keer iddquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms gaat het snel, soms niet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Groot gelijk hoor, zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar toch neem ik het niet meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien ligt het de volgende keer weer, met een goede datum die langer duurtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor, zou ik ook niet doen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoever dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar toch neem ik het niet mee![]()
De ene dag met de andere dag andersquote:
Zelfs per uur andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, daarom. Iets kopen wat overdatum koop ik never.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien ligt het de volgende keer weer, met een goede datum die langer duurtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik koop er wel een, en dan stuur ik die op mag jij hem op etenquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik koop er wel een, en dan stuur ik die op mag jij hem op eten![]()
![]()
![]()
![]()
O dat is nog best wel een eindje, dat mogen ze niet eens meer in de winkel hebben liggen volgens mijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom. Iets kopen wat overdatum koop ik never.
![]()
JwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Als ik thuis iets pak en het is overdatum gaat het ook de prullenbak in
Jaquote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Morgen begint GTST weer, ga je ook weer kijken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt er aan als dag er voor is nog wel, maar niet na een dag of 3 a 4quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]Als ik thuis iets pak en het is overdatum gaat het ook de prullenbak in
Een dag er voor is niet overdatumquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt er aan als dag er voor is nog wel, maar niet na een dag of 3 a 4
Ligt er aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt er aan als dag er voor is nog wel, maar niet na een dag of 3 a 4
Kijk, ruik, proef
Sowieso blik en diepvries maakt een paar weken niks uit![]()
Sowieso omdat je het eigenlijk toch tot een bepaalde kookpunt kookt?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Kijk, ruik, proef
Sowieso blik en diepvries maakt een paar weken niks uit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Blik wat een paar weken over tijd is? Sowieso blik-inhoud kook je niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso omdat je het eigenlijk toch tot een bepaalde kookpunt kookt?
Stel je aan.![]()
Ik gok het er echt niet op hoor, die datums staan er niet voor niets op.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso omdat je het eigenlijk toch tot een bepaalde kookpunt kookt?
`je zou maar net de pech hebben dat je er ziek van wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommige groentes toch wat in blik zit of naj je warmt het opquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:52 schreef maily het volgende:
[..]
Blik wat een paar weken over tijd is? Sowieso blik-inhoud kook je niet.
Stel je aan.
Af
Opwarmen is iets anders dan koken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige groentes toch wat in blik zit of naj je warmt het op![]()
![]()
Heb Heinz ketchup met tht begin dit jaar, maar smaakt nog prima
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jij durftquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Heb Heinz ketchup met tht begin dit jaar, maar smaakt nog primaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, stok ik weer gelegdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Heb Heinz ketchup met tht begin dit jaar, maar smaakt nog prima
Kijk, ruik, proef.![]()
Dan heb je geluk dat je niet ziek geworden bent, ik doe het echt nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pas geopend, maar ik leef nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, jij bent snelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Evil!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Yeahquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: