abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210394601
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 17:59 schreef QAnonn het volgende:
Transgen­der vrouw wordt gezicht van Bud Light: Kid Rock schiet (!) als reactie blikjes bier kapot. Het Amerikaanse biermerk Bud Light krijgt kritiek omdat het de bekende transgender influencer Dylan Mulvaney inschakelt voor enkele reclamefilmpjes. Voor enkele Amerikanen smaakt hun bier nu niet meer, en bij rapper Kid Rock is het zelfs zo erg dat hij blikjes neerkogelt.

Rock (52) zet zelf een video online waarin hij met een halfautomatisch geweer enkele dozen Bud Light lekschiet. “Fuck Bud Light, en fuck Anheuser-Busch”, sneert hij nog naar de camera terwijl hij zijn middenvinger opsteekt. De rapper draagt niet toevallig een ‘Make America Great Again’-pet van Donald Trump, want het is in die conservatieve hoek dat de reclame in het verkeerde keelgat schiet.

Dylan Mulvaney is niet de eerste de beste, want als influencer en activiste is ze ook buiten sociale media een bekend gezicht. Ze acteert sinds 2015 en maakte tijdens de pandemie bekend dat ze een transgender vrouw is. Sinds begin vorig jaar scoort ze op TikTok met video’s van haar transitie. Afgelopen oktober ontmoette ze president Joe Biden in het Witte Huis en begin februari stond ze op de rode loper van de Grammy Awards. Ze krijgt online bakken haatberichten, iets waarover ze sprak in onder meer talkshow ‘The Drew Barrymore Show’.

https://www.hln.be/buiten(...)bier-kapot~aa2a4cf2/

[ twitter ]

[ afbeelding ]

Go woke go broke.
Niet mijn OP.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:31:47 #3
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_211111840
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:01 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

@:THEFXR @:3rr0r @:superniger @:_-_ratjetoe_-_ @:manny @:tja77 @:Dagoduck @:dvdfreak @:BookFreak @:de_boswachter @:jigggy @:HulkHeld @:Questular @:L_auteur @:SOG @:schommelstoel @:Discombobulate @:Casual1312

Gaan we UFC boycotten?
Nee, ik wil niet in hetzelfde rijtje staan (als types) als Kid Rock.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_211111887
quote:
[ twitter ]

[ twitter ]

@:THEFXR @:3rr0r @:superniger @:_-_ratjetoe_-_ @:manny @:tja77 @:Dagoduck @:dvdfreak @:BookFreak @:de_boswachter @:jigggy @:HulkHeld @:Questular @:L_auteur @:SOG @:schommelstoel @:Discombobulate @:Casual1312

Gaan we UFC boycotten?
Geen last van toch. Geen Mexicaanse Modelo meer dus maar plaatjes en filmpjes van Murica's own Bud. Voor het MMA publiek zullen ze heus varianten maken met types erin die men beter pruimt.
pi_211111941
quote:
[ twitter ]

[ twitter ]

Gaan we UFC boycotten?
als ze nu eens wmma gaan afbouwen
pi_211111990
bud light had beter daisy kunnen nemen

.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:40:39 #7
80382 manny
30 is best veel
pi_211113070
quote:
[ twitter ]

[ twitter ]

Gaan we UFC boycotten?
Ik hou me graag verre van discussies over transgenders. En wie de sponsor is, en wie er in de reclamefilmpjes van de betreffende sponsor speelt, en wat meneer kid rock daar van vindt is voor mij ook niet iets waar ik mee bezig ben.

Nee dus.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_211113355
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:40 schreef manny het volgende:

[..]
Ik hou me graag verre van discussies over transgenders. En wie de sponsor is, en wie er in de reclamefilmpjes van de betreffende sponsor speelt, en wat meneer kid rock daar van vindt is voor mij ook niet iets waar ik mee bezig ben.

Nee dus.
Bud heeft inmiddels miljarden verlies geleden dus het iets meer dan de mening van Kid Rock.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 19:25:38 #9
80382 manny
30 is best veel
pi_211113456
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 19:12 schreef Nober het volgende:

[..]
Bud heeft inmiddels miljarden verlies geleden dus het iets meer dan de mening van Kid Rock.
Dat zegt meer over de ongekende domheid en bekrompenheid van een deel van Murika. Maar goed, zoals ik zei: don't care. Ik kijk naar de sport. De sponsors: niet interresant.
pi_211117335
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 19:12 schreef Nober het volgende:

[..]
Maar moet je daar dan als schaap achter aan lopen?
Zelfs Kid Rock doet dat niet, die drinkt weer Bud.
  zondag 29 oktober 2023 @ 00:50:31 #11
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_211117532
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 19:25 schreef manny het volgende:

[..]
Dat zegt meer over de ongekende domheid en bekrompenheid van een deel van Murika. Maar goed, zoals ik zei: don't care. Ik kijk naar de sport. De sponsors: niet interresant.
Moet zeggen dat biologie ook niet mijn sterkste kant was. Gewoon nog een 2 ofzo op gescoord :')

Allang blij dat ik niet de enige ben.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211317518
Koopje.

twitter
pi_211317536
Ik had het voor de helft gedaan B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 november 2023 @ 08:36:46 #14
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211320571
quote:
6s.gif Op donderdag 16 november 2023 20:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik had het voor de helft gedaan B-).
Als ze mij die 185 k hadden gegeven, dan had ik niets gedaan en dan was Bud er relatief gezien een paar miljard op vooruit gegaan.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 17 november 2023 @ 08:44:10 #15
80382 manny
30 is best veel
pi_211320631
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 08:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Als ze mij die 185 k hadden gegeven, dan had ik niets gedaan en dan was Bud er relatief gezien een paar miljard op vooruit gegaan.
Of zoals Casey ooit deed voor Nike. Gewoon al het geld gebruiken tot het op is en dat filmen.

pi_213638459
Rino, rhino... het is ook ingewikkeld.

quote:
Getting this video made was pretty dang fun.

Dylan Mulvaney, though I doubt he knows who Julie Fedorchak is, did an excellent job highlighting her work against coal plants in North Dakota and her desire to work with RINO’s in DC. Well worth the Cameo fee for the laugh and to get our message out.

What’s not a laughing matter is how time and again Julie Fedorchack placed radical green energy proposals above the coal industry here in North Dakota. In contrast, I recently received the endorsement of Co-Chairman of the Congressional Coal Caucus, because of my commitment to the coal industry.
twitter

https://www.dailymail.co.(...)meo-rick-becker.html
pi_215654170
Jaguar:
twitter

twitter

quote:
Jaguar boss DEFENDS woke DEI advertisement; accusing critics of “vile hatred and intolerance.”

Rawdon Glover, the managing director of Jaguar, said the campaign message had been lost in “a blaze of intolerance”, adding that the carmaker must move away from “traditional automotive stereotypes”.

Glover branded criticism of the brands new ad campaign ‘vile.’

Source: https://www.ft.com/content/e164df19-54e2-48d8-b07c-50687813bf56
Ik voorzie een massale verkoop van Jaguars in Gran Turismo!
pi_215657091
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 18:28 schreef Nober het volgende:
Jaguar:
[ x ]

[ x ]
[..]
Mensen worden steeds grotere aanstellers.
pi_215658161
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 18:28 schreef Nober het volgende:
Jaguar:
[ x ]

[ x ]
[..]
Jaguar gaat nu alleen nog EV's maken las ik. Nou, dat merk heft zichzelf wel op....
:')
pi_215659302
Afgezien van dat bizarre filmpje en twijfelachtige nieuwe logo's is Jaguar sowieso vreemd bezig. Normaal heeft een automodel een levenscyclus van (vaak) 5-6 jaar met een facelift tussendoor, en vindt de ontwikkeling van het opvolgende model tijdens die spanne plaats zodat deze op tijd gereed is. In dit geval kiest Jaguar ervoor om de productie van ALLE modellen te beeindigen, een tijdje gewoon geen auto's te produceren, en dan over een jaar ofzo maar eens terug te komen met een veel hoger in de markt gepositioneerd model waarvan het succes helemaal niet zo zeker is. Dit alles na een reeks van opmerkelijke beslissingen: de ontwikkeling van een elektrische XJ was al in een vergevorderd stadium en die had al een tijdje op de markt kunnen zijn, maar dat model is gecanceld. Er zou een grotere elektrische suv op de markt komen, de J-Pace, waarvan de ontwikkeling ook al begonnen was. Ook gecancelled. De elektrische I-Pace was al een poosje niet zo heel concurrerend meer. De XE was geen succes op de zakelijke markt, wat in dat segment tamelijk funest is. Etc.

Afgezien van stoppen met productie door bijvoorbeeld oorlog of failliet gaan en een tijd later onder dezelfde merknaam weer reincarneren kan ik werkelijk geen voorbeeld bedenken van een andere "grote" fabrikant die op dezelfde manier stopte met het hele modellengamma om een aanzienlijke tijd later pas weer terug te komen. Ja, als je heel ver teruggaat in de tijd lag bij Ford de boel een poosje stil tussen het stoppen met de T en productiestart van de A. Wat overigens niet zo lang duurde, en ook deels kwam door de eigenwijsheid van die ouwe Henry. Op mij komt het allemaal over een een laatste wanhoopssprong van een aan een zijden draadje hangend merk.
pi_215659747
Al dat soort bedrijven gaan er aan kapot.
Ik begrijp dan ook niet goed, waar het idee vandaan komt dat “diversiteit en inclusiviteit”, lees niet-blank, gay en / of trans, bij alles volledig en alleen in het licht moet staan.

Je ziet dit bij reclames, films, spellen.

Allemaal gaan ze failliet eraan.

Maar ja blackrock, volledig gerund in elk bedrijfspositie door joden overigens zover dit van belang is, en sweet ESG geld.

Miljarden strooien ze rond om dat soort meuk te promoten met als mission statement : gedrag gedwongen veranderen op maatschappelijk vlak.

Ik begin te denken dat een bepaald historisch figuur gelijk had.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheoddDutchGuy op 23-11-2024 11:35:34 ]
pi_215659955
Het is het einde van een tijdperk, doodzonde want Jaguar was in mijn ogen altijd iets speciaals.
Een prachtig elegant merk slechts weggelegd voor een bepaald type mens.
Die consumenten worden met dit soort reclames juist weggejaagd ten faveure van……?????
pi_215660434
Ik begrijp ook niet wat het idee achter deze reclame is, het lijkt niets met auto's te maken te hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215660755
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2024 12:47 schreef HowardRoark het volgende:
Ik begrijp ook niet wat het idee achter deze reclame is, het lijkt niets met auto's te maken te hebben.
Gewoon een teaser in een ongetwijfeld lange reeks teasers die moeten zorgen dat de aandacht een beetje blijft hangen in de hele periode tot het nieuwe model eindelijk officieel gepresenteerd gaat worden. Een nieuwe teaser, waarbij er in ieder geval iets te zien valt dat enigzins op een auto lijkt, is er ook al:

zaterdag 23 november 2024 @ 23:00:34 #25
481998 K21
Cappuccino
pi_215666024
Jezus, dat nieuwe logo. :X Waarom zou je zoiets iconisch als wat ze hadden überhaupt veranderen, en dan ook nog komen met een lettertype dat je op een B-merk fles parfum zou verwachten aan te treffen?
  zaterdag 23 november 2024 @ 23:08:10 #26
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215666111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 11:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik begin te denken dat een bepaald historisch figuur gelijk had.

:')

Dzjengis Khan?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217682440
quote:
Tja, Maga en hun transgenderobsessie...
  zondag 18 mei 2025 @ 20:15:42 #29
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217682646
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_217684614
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja de obsessie zit eerder bij progressief links die normaal willen maken wat niet normaal is. Het heeft Bud Light als merk enorme schade berokkent.
  maandag 19 mei 2025 @ 07:09:40 #31
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217684912
Modewereld is natuurlijk wel anders dan een biermerk. Dit kan nog maar zo een succes worden.
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zoals de user Chivaz al benoemd zit de obsessie aan de andere kant van het politieke spectrum. In conservatief rechtse merkt men dit slechts op en zegt er iets van.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217684954
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2025 07:09 schreef HowardRoark het volgende:
Modewereld is natuurlijk wel anders dan een biermerk. Dit kan nog maar zo een succes worden.
[..]
Zoals de user Chivaz al benoemd zit de obsessie aan de andere kant van het politieke spectrum. In conservatief rechtse merkt men dit slechts op en zegt er iets van.
Ah, vandaar dat onze Maga's Nober, chivaz en HowardRoark hier meteen te vinden zijn :s)
  maandag 19 mei 2025 @ 07:28:45 #33
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217684974
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 07:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, vandaar dat onze Maga's Nober, chivaz en HowardRoark hier meteen te vinden zijn :s)
Nee hoor, jij was degene die eerste reactie had op de post van Nober, die trouwens ook meteen 'likes' krijgt van twee andere links en progressieve users. Nadien kwamen de reacties van Chivaz en mijzelf pas.
pi_217685016
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2025 07:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, jij was degene die eerste reactie had op de post van Nober, die trouwens ook meteen 'likes' krijgt van twee andere links en progressieve users. Nadien kwamen de reacties van Chivaz en mijzelf pas.
Reactie op de Maga obsessie, die inderdaad likes krijgt.
En vervolgens happen jij en chivaz.
  maandag 19 mei 2025 @ 07:43:06 #35
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217685043
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2025 07:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rock (52) zet zelf een video online waarin hij met een halfautomatisch geweer enkele dozen Bud Light lekschiet. “Fuck Bud Light, en fuck Anheuser-Busch”, sneert hij nog naar de camera terwijl hij zijn middenvinger opsteekt. De rapper draagt niet toevallig een ‘Make America Great Again’-pet van Donald Trump, want het is in die conservatieve hoek dat de reclame in het verkeerde keelgat schiet.
Zegt er iets van _O-

Inderdaad compleet non-emotioneel _O-
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_217685087
Lekker boeiend, wat dan wel weer grappig is dat regelmatig van die "conservatieve" figuren als transhoeren worden geout.

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217691372
Bekijk deze YouTube-video

Rudy Giuliani in Drag met Trump erbij.

Kid Rock vindt dit vast wel ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')