Niet mijn OP.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:59 schreef QAnonn het volgende:
Transgender vrouw wordt gezicht van Bud Light: Kid Rock schiet (!) als reactie blikjes bier kapot. Het Amerikaanse biermerk Bud Light krijgt kritiek omdat het de bekende transgender influencer Dylan Mulvaney inschakelt voor enkele reclamefilmpjes. Voor enkele Amerikanen smaakt hun bier nu niet meer, en bij rapper Kid Rock is het zelfs zo erg dat hij blikjes neerkogelt.
Rock (52) zet zelf een video online waarin hij met een halfautomatisch geweer enkele dozen Bud Light lekschiet. “Fuck Bud Light, en fuck Anheuser-Busch”, sneert hij nog naar de camera terwijl hij zijn middenvinger opsteekt. De rapper draagt niet toevallig een ‘Make America Great Again’-pet van Donald Trump, want het is in die conservatieve hoek dat de reclame in het verkeerde keelgat schiet.
Dylan Mulvaney is niet de eerste de beste, want als influencer en activiste is ze ook buiten sociale media een bekend gezicht. Ze acteert sinds 2015 en maakte tijdens de pandemie bekend dat ze een transgender vrouw is. Sinds begin vorig jaar scoort ze op TikTok met video’s van haar transitie. Afgelopen oktober ontmoette ze president Joe Biden in het Witte Huis en begin februari stond ze op de rode loper van de Grammy Awards. Ze krijgt online bakken haatberichten, iets waarover ze sprak in onder meer talkshow ‘The Drew Barrymore Show’.
https://www.hln.be/buiten(...)bier-kapot~aa2a4cf2/
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Go woke go broke.
Nee, ik wil niet in hetzelfde rijtje staan (als types) als Kid Rock.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:01 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
@:THEFXR @:3rr0r @:superniger @:_-_ratjetoe_-_ @:manny @:tja77 @:Dagoduck @:dvdfreak @:BookFreak @:de_boswachter @:jigggy @:HulkHeld @:Questular @:L_auteur @:SOG @:schommelstoel @:Discombobulate @:Casual1312
Gaan we UFC boycotten?
Geen last van toch. Geen Mexicaanse Modelo meer dus maar plaatjes en filmpjes van Murica's own Bud. Voor het MMA publiek zullen ze heus varianten maken met types erin die men beter pruimt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:01 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
@:THEFXR @:3rr0r @:superniger @:_-_ratjetoe_-_ @:manny @:tja77 @:Dagoduck @:dvdfreak @:BookFreak @:de_boswachter @:jigggy @:HulkHeld @:Questular @:L_auteur @:SOG @:schommelstoel @:Discombobulate @:Casual1312
Gaan we UFC boycotten?
als ze nu eens wmma gaan afbouwenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:01 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gaan we UFC boycotten?
Ik hou me graag verre van discussies over transgenders. En wie de sponsor is, en wie er in de reclamefilmpjes van de betreffende sponsor speelt, en wat meneer kid rock daar van vindt is voor mij ook niet iets waar ik mee bezig ben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:01 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gaan we UFC boycotten?
Bud heeft inmiddels miljarden verlies geleden dus het iets meer dan de mening van Kid Rock.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:40 schreef manny het volgende:
[..]
Ik hou me graag verre van discussies over transgenders. En wie de sponsor is, en wie er in de reclamefilmpjes van de betreffende sponsor speelt, en wat meneer kid rock daar van vindt is voor mij ook niet iets waar ik mee bezig ben.
Nee dus.
Dat zegt meer over de ongekende domheid en bekrompenheid van een deel van Murika. Maar goed, zoals ik zei: don't care. Ik kijk naar de sport. De sponsors: niet interresant.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Bud heeft inmiddels miljarden verlies geleden dus het iets meer dan de mening van Kid Rock.
Maar moet je daar dan als schaap achter aan lopen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Bud heeft inmiddels miljarden verlies geleden dus het iets meer dan de mening van Kid Rock.
Moet zeggen dat biologie ook niet mijn sterkste kant was. Gewoon nog een 2 ofzo op gescoordquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:25 schreef manny het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de ongekende domheid en bekrompenheid van een deel van Murika. Maar goed, zoals ik zei: don't care. Ik kijk naar de sport. De sponsors: niet interresant.
Als ze mij die 185 k hadden gegeven, dan had ik niets gedaan en dan was Bud er relatief gezien een paar miljard op vooruit gegaan.quote:
Of zoals Casey ooit deed voor Nike. Gewoon al het geld gebruiken tot het op is en dat filmen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als ze mij die 185 k hadden gegeven, dan had ik niets gedaan en dan was Bud er relatief gezien een paar miljard op vooruit gegaan.
quote:Getting this video made was pretty dang fun.
Dylan Mulvaney, though I doubt he knows who Julie Fedorchak is, did an excellent job highlighting her work against coal plants in North Dakota and her desire to work with RINO’s in DC. Well worth the Cameo fee for the laugh and to get our message out.
What’s not a laughing matter is how time and again Julie Fedorchack placed radical green energy proposals above the coal industry here in North Dakota. In contrast, I recently received the endorsement of Co-Chairman of the Congressional Coal Caucus, because of my commitment to the coal industry.
Ik voorzie een massale verkoop van Jaguars in Gran Turismo!quote:Jaguar boss DEFENDS woke DEI advertisement; accusing critics of “vile hatred and intolerance.”
Rawdon Glover, the managing director of Jaguar, said the campaign message had been lost in “a blaze of intolerance”, adding that the carmaker must move away from “traditional automotive stereotypes”.
Glover branded criticism of the brands new ad campaign ‘vile.’
Source: https://www.ft.com/content/e164df19-54e2-48d8-b07c-50687813bf56
Mensen worden steeds grotere aanstellers.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:28 schreef Nober het volgende:
Jaguar:
[ x ]
[ x ]
[..]
Ik voorzie een massale verkoop van Jaguars in Gran Turismo!
Jaguar gaat nu alleen nog EV's maken las ik. Nou, dat merk heft zichzelf wel op....quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:28 schreef Nober het volgende:
Jaguar:
[ x ]
[ x ]
[..]
Ik voorzie een massale verkoop van Jaguars in Gran Turismo!
Gewoon een teaser in een ongetwijfeld lange reeks teasers die moeten zorgen dat de aandacht een beetje blijft hangen in de hele periode tot het nieuwe model eindelijk officieel gepresenteerd gaat worden. Een nieuwe teaser, waarbij er in ieder geval iets te zien valt dat enigzins op een auto lijkt, is er ook al:quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:47 schreef HowardRoark het volgende:
Ik begrijp ook niet wat het idee achter deze reclame is, het lijkt niets met auto's te maken te hebben.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik begin te denken dat een bepaald historisch figuur gelijk had.
Tja, Maga en hun transgenderobsessie...quote:Op zondag 18 mei 2025 19:20 schreef Nober het volgende:
Versace be like hold my bud light...
[ afbeelding ]
https://www.washingtontim(...)alled-new-bud-light/
https://www.foxbusiness.c(...)l-social-media-posts
quote:Op zondag 18 mei 2025 19:20 schreef Nober het volgende:
Versace be like hold my bud light...
[ afbeelding ]
https://www.washingtontim(...)alled-new-bud-light/
https://www.foxbusiness.c(...)l-social-media-posts
Tja de obsessie zit eerder bij progressief links die normaal willen maken wat niet normaal is. Het heeft Bud Light als merk enorme schade berokkent.quote:
Zoals de user Chivaz al benoemd zit de obsessie aan de andere kant van het politieke spectrum. In conservatief rechtse merkt men dit slechts op en zegt er iets van.quote:
Ah, vandaar dat onze Maga's Nober, chivaz en HowardRoark hier meteen te vinden zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 07:09 schreef HowardRoark het volgende:
Modewereld is natuurlijk wel anders dan een biermerk. Dit kan nog maar zo een succes worden.
[..]
Zoals de user Chivaz al benoemd zit de obsessie aan de andere kant van het politieke spectrum. In conservatief rechtse merkt men dit slechts op en zegt er iets van.
Nee hoor, jij was degene die eerste reactie had op de post van Nober, die trouwens ook meteen 'likes' krijgt van twee andere links en progressieve users. Nadien kwamen de reacties van Chivaz en mijzelf pas.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat onze Maga's Nober, chivaz en HowardRoark hier meteen te vinden zijn
Reactie op de Maga obsessie, die inderdaad likes krijgt.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, jij was degene die eerste reactie had op de post van Nober, die trouwens ook meteen 'likes' krijgt van twee andere links en progressieve users. Nadien kwamen de reacties van Chivaz en mijzelf pas.
Rock (52) zet zelf een video online waarin hij met een halfautomatisch geweer enkele dozen Bud Light lekschiet. “Fuck Bud Light, en fuck Anheuser-Busch”, sneert hij nog naar de camera terwijl hij zijn middenvinger opsteekt. De rapper draagt niet toevallig een ‘Make America Great Again’-pet van Donald Trump, want het is in die conservatieve hoek dat de reclame in het verkeerde keelgat schiet.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:09 schreef HowardRoark het volgende:
Modewereld is natuurlijk wel anders dan een biermerk. Dit kan nog maar zo een succes worden.
[..]
Zoals de user Chivaz al benoemd zit de obsessie aan de andere kant van het politieke spectrum. In conservatief rechtse merkt men dit slechts op en zegt er iets van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |