abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217682440
quote:
Tja, Maga en hun transgenderobsessie...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 18 mei 2025 @ 20:15:42 #27
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217682646
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_217684614
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja de obsessie zit eerder bij progressief links die normaal willen maken wat niet normaal is. Het heeft Bud Light als merk enorme schade berokkent.
  maandag 19 mei 2025 @ 07:09:40 #29
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217684912
Modewereld is natuurlijk wel anders dan een biermerk. Dit kan nog maar zo een succes worden.
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zoals de user Chivaz al benoemd zit de obsessie aan de andere kant van het politieke spectrum. In conservatief rechtse merkt men dit slechts op en zegt er iets van.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217684954
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2025 07:09 schreef HowardRoark het volgende:
Modewereld is natuurlijk wel anders dan een biermerk. Dit kan nog maar zo een succes worden.
[..]
Zoals de user Chivaz al benoemd zit de obsessie aan de andere kant van het politieke spectrum. In conservatief rechtse merkt men dit slechts op en zegt er iets van.
Ah, vandaar dat onze Maga's Nober, chivaz en HowardRoark hier meteen te vinden zijn :s)
  maandag 19 mei 2025 @ 07:28:45 #31
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217684974
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 07:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, vandaar dat onze Maga's Nober, chivaz en HowardRoark hier meteen te vinden zijn :s)
Nee hoor, jij was degene die eerste reactie had op de post van Nober, die trouwens ook meteen 'likes' krijgt van twee andere links en progressieve users. Nadien kwamen de reacties van Chivaz en mijzelf pas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217685016
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2025 07:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, jij was degene die eerste reactie had op de post van Nober, die trouwens ook meteen 'likes' krijgt van twee andere links en progressieve users. Nadien kwamen de reacties van Chivaz en mijzelf pas.
Reactie op de Maga obsessie, die inderdaad likes krijgt.
En vervolgens happen jij en chivaz.
  maandag 19 mei 2025 @ 07:43:06 #33
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217685043
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2025 07:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rock (52) zet zelf een video online waarin hij met een halfautomatisch geweer enkele dozen Bud Light lekschiet. “Fuck Bud Light, en fuck Anheuser-Busch”, sneert hij nog naar de camera terwijl hij zijn middenvinger opsteekt. De rapper draagt niet toevallig een ‘Make America Great Again’-pet van Donald Trump, want het is in die conservatieve hoek dat de reclame in het verkeerde keelgat schiet.
Zegt er iets van _O-

Inderdaad compleet non-emotioneel _O-
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_217685087
Lekker boeiend, wat dan wel weer grappig is dat regelmatig van die "conservatieve" figuren als transhoeren worden geout.

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217691372
Bekijk deze YouTube-video

Rudy Giuliani in Drag met Trump erbij.

Kid Rock vindt dit vast wel ok.
pi_219404761
twitter

Wederom een gevalletje go woke, go broke.
pi_219405731
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 01:52 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Nee, dit is een gevalletje van alles maar in de woke hoek willen drukken.
pi_219405833
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 01:52 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Het is mij nog steeds een raadsel welk publiek ze proberen te bereiken met dat achterlijke spotje.
Jaguar is een merk dat stijl en klasse uitstraalt, er is geen mens op de wereld die naar aanleiding van dat spotje geïnteresseerd raakt in een auto.
Het lullige is nog dat nagenoeg iedereen in hun commentaar Jaguar heeft gewaarschuwd voor wat er komen gaat en pas na een jaar worden ze wakker zonder dat ze een nieuwe campagne starten.
pi_219405913
Er speelt wel wat meer bij Jaguar dan enkel een negatief ontvangen reclamespotje, het is slechts 1 aspect van een hele reeks aan twijfelachtige beslissingen. Wie neemt nou al zijn modellen uit productie voordat er een nieuw model beschikbaar is (en verkoopt dus helemaal geen nieuwe auto's meer) voor ruim een jaar? Wie wisselt een zeer iconisch logo in voor een inwisselbaar prul? De reclame voor de rebrand was met name nogal ongelukkig doordat niet duidelijk was wie men hiermee hoopte aan te spreken, maar ik denk toch niet dat de McGovern alleen hierom met veel poeha ontslagen is.

Erg jammer van dit geschiedenisrijke merk. Maar goed, ten onder gaan door bizar mismanagement is opzich ook wel een Britse traditie.
pi_219405964
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 10:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Er speelt wel wat meer bij Jaguar dan enkel een negatief ontvangen reclamespotje, het is slechts 1 aspect van een hele reeks aan twijfelachtige beslissingen. Wie neemt nou al zijn modellen uit productie voordat er een nieuw model beschikbaar is (en verkoopt dus helemaal geen nieuwe auto's meer) voor ruim een jaar? Wie wisselt een zeer iconisch logo in voor een inwisselbaar prul? De reclame voor de rebrand was met name nogal ongelukkig doordat niet duidelijk was wie men hiermee hoopte aan te spreken, maar ik denk toch niet dat de McGovern alleen hierom met veel poeha ontslagen is.

Erg jammer van dit geschiedenisrijke merk. Maar goed, ten onder gaan door bizar mismanagement is opzich ook wel een Britse traditie.
Dat inderdaad.

En dat heeft niets met Woke te maken.
pi_219405989
Hahahah 🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')