SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Hopen dat ze op blauw gras spelen dusquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht dat het wat minder lelijk is tegen een niet-groene achtergrond.
Ik had gehoopt op een revival van het 69/70 en 13/14 shirt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat ongetwijfeld in de smaak vallen bij kinderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn toch geen FC Groningen?
Pittige mening.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Het is lelijk dat Castore het logo ook qua kleur laat meeveranderen, ook in het uitshirt. Plus de slechte kwaliteit plus Prijsvrij maakt het allemaal heel lelijk.
Castore rot maar op.
Zo.
Zo dan. Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Het is lelijk dat Castore het logo ook qua kleur laat meeveranderen, ook in het uitshirt. Plus de slechte kwaliteit plus Prijsvrij maakt het allemaal heel lelijk.
Castore rot maar op.
Zo.
Laten we samen dit seizoen de anti-Castore act in dit topic uitvoeren.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Castore rot maar op.
Zo.
Zwart sowieso niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:40 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat voor broek komt er ook onder? Groen of zwart zou het nog wel wat kunnen maken misschien
Wellicht ook niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Raakvlak met de clubkleuren gaat doorgaans een beetje lastig met uitshirts.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nul raakvlak met de clubkleuren, eerdere designs of goede smaak.
Groen en wit zijn wel de kleuren van de stad, niet dit groen, maar alsnog.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wellicht ook niet.
Nul raakvlak met de clubkleuren, eerdere designs of goede smaak.
Bleh.
Hopelijk dragen we dit shirt dan in de arena over een maandje of wat.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt hij dan nog het meeste op.
godenshirtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat bedoel ik, dit groen. Als je dan al wat groen doet, neem dan niet dit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Groen en wit zijn wel de kleuren van de stad, niet dit groen, maar alsnog.
Dat is al best wat jaren zo, die meekleurende logo's op uitshirts en trainingskleding. Boomers worden daar altijd verschrikkelijk woedend over.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:45 schreef aTypisch het volgende:
jammer dat ze het logo ook groen hebben gemaakt
De laatste witte shirt die ik echt tof vond was deze:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:38 schreef Caland het volgende:
Ik vind witte shirts vaak wel stijlvol dus ik wacht nog even af hoe het er op het veld uitziet
Stukje nuance.
ik ben er niet woedend over, maar het logo zou er bij dit shirt dan mooi uit springenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is al best wat jaren zo, die meekleurende logo's op uitshirts en trainingskleding. Boomers worden daar altijd verschrikkelijk woedend over.
Afgezien van:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die vond ik echt verschrikkelijk. Trainingsshirtje.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De laatste witte shirt die ik echt tof vond was deze:
[ afbeelding ]
Deze had ook tof geweest kunnen zijn maar het seizoen waarin dit gedragen werd heeft het een beetje verneukt:
[ afbeelding ]
05/06 of 10/11?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh die vond ik echt verschrikkelijk. Trainingsshirtje.
Ja ik vond Puma echt bizar lelijk, maar ze hebben dan wel weer per ongeluk het mooiste uitshirt ooit gemaakt imo. Dat Blijdorpding.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja eens
Ik weet niet welke Duitser bij Puma aan de drugs zat maar toen hadden de broeken ook een heel raar nep-riem erin verwerkt:
[ afbeelding ]
Eens, dat waren wel echt mooie shirts met de mooiste sponsor van Nederland.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vond Puma echt bizar lelijk, maar ze hebben dan wel weer per ongeluk het mooiste uitshirt ooit gemaakt imo. Dat Blijdorpding.
Ik heb dat shirt, maar dan nog met ASR als sponsor. Inclusief brandplekken natuurlijkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens, dat waren wel echt mooie shirts met de mooiste sponsor van Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooi toen Puma die matrozenshirts snel had teruggedraaid door alle negatieve commentaarquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan altijd erger jongens
Ik voorzie ook nog wel een vliegtuigcrash zoals met die Argentijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:55 schreef Ali_boo het volgende:
Tenzij die vanavond geblesseerd raakt natuurlijk
Zo dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik voorzie ook nog wel een vliegtuigcrash zoals met die Argentijn.
Dit is nog niet gespeeld.
dat blauwe shirt had zo'n strakke fitquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens, dat waren wel echt mooie shirts met de mooiste sponsor van Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat blauwe shirt had zo'n strakke fit
Jammer ook door die strepen, maar ik ga lekker op wit dus ik wacht ook nog even af hoe dit bij daglicht is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |