doen ze ook, maar dat gezeur dan altijdquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is dan aan de medewerkers om die weer mee terug naar huis te geven.
goed hoor! Wat gaat de tijd toch snel hequote:En spannend! Hier gaat de oudste naar havo 5. Je weet wel, dat prupke
Ja, maar het moet een Casio zijn...quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:45 schreef amaranta het volgende:
Inmiddels heeft iedereen een rekenmachine in hun broekzak zitten…😇
Hier stond ie op de lijst én bij iddink dus maar gekocht. Die online versie, kon ik niet kopen. Leek me handiger.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb dat dus niet meer gedaan. Het eerste jaar werd er heel duidelijkg esteld : niet kopen. Was ook voor woordenboeken zo.
En toen hadden ze het ineens nodig. Tja, daar betaal ik nu een vrijwillige bijdrage voor, waarbij specifiek atlassen en woordenboeken staat). Dan had je niet moeten zeggen dat het niet ndoig was.
Net zoals zowel jongste als oudste naar Moviepark gingen. Jongste moest 35 euro lappen, bij de oudste was het gratis.
Overigens hebben wij die van mijn ouders nog en ik denk mijn oude ook nog wel. En verder oefenen ze maar op school. Ze hebben hem niet nodig voor hun examens enzo.
Nou, Ouderbijdrage van jongste (mavo1): 107.50, oudste (havo 4) 86.50quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:49 schreef PoesInDoos het volgende:
''Bruh''
Ik krijg het wel Spaans benauwd van dit onderwerp hoor.. Kind gaat naar groep 7, dus we hebben er nog lang niet mee te maken, maar toch.. Wat kost zoiets allemaal?
Niet niks. Dit jaar 100 euro vrijwillige ouderbijdrage, kamp en ze gaan naar Engeland. Bijna 400 euro totaalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:49 schreef PoesInDoos het volgende:
''Bruh''
Ik krijg het wel Spaans benauwd van dit onderwerp hoor.. Kind gaat naar groep 7, dus we hebben er nog lang niet mee te maken, maar toch.. Wat kost zoiets allemaal?
Het ging mij meer om de boekenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, Ouderbijdrage van jongste (mavo1): 107.50, oudste (havo 4) 86.50
Bij jongste kwam daar dus nog 35 euro bij. Voor de oudste kwam er nog 400 euro voro de werkweek bij voor in oktober.
Bedragen voor komend jaar weet ik nog niet.
Zoals het *NU* lijkt gaat kind naar TL, dus dan is zo'n rekenmachine niet nodig (hoop ik)quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Niet niks. Dit jaar 100 euro vrijwillige ouderbijdrage, kamp en ze gaan naar Engeland. Bijna 400 euro totaal![]()
Maar schriften, agenda, pennen en alles bij action.
Rekenmachine vorig jaar gekocht. Via iddink want dan wist ik zeker dat het de goede wasEr zijn zóveel soorten, belachelijk.
Map, schriften, bijdrage zeg maar, max 200 euro totaal. Voor TL leerjaar 22/23. TL 1e leerjaar 21/22 was 141 euro, dus dit jaar was goedkoper (dat was vast omdat hij sommige stof al wel kendequote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Zoals het *NU* lijkt gaat kind naar TL, dus dan is zo'n rekenmachine niet nodig (hoop ik)
De Action is gewilligquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Map, schriften, bijdrage zeg maar, max 200 euro totaal.
Scheelt weerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:55 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Zoals het *NU* lijkt gaat kind naar TL, dus dan is zo'n rekenmachine niet nodig (hoop ik)
Bedankt voor de geruststellingquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Scheelt weer![]()
Als het goed is, hoef je alleen de atlas en woordenboeken te kopen. Rest is huur.
Moest vorig jaar 75 euro borg aftikken maar dat kreeg ik dit jaar terugNou had ik wel op álle knopjes zitten rammen toen het fout ging met bestellen dus óók op de borg terug vragen, maar verder niet ingevuld
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:00 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Bedankt voor de geruststelling
Ik was niet eens sarcastisch!quote:
Oooh, ik dacht over dat het bestellen niet vlekkeloos verliepquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:02 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik was niet eens sarcastisch!
Als we het over een paar honderd euro per schooljaar hebben is het te doen, ik had een veelvoud verwacht namelijk..
Hier stond het ook op de lijst bij Iddink, woordenboeken moesten merk X, versie Y zijn, waren ook niet goedkoper elders dus de hele bups incl schriften, kleurpotloden, passer en "goed gevulde etui" daar maar besteld, als ik op de Grote Bosatlas en woordenboeken elders niet kan besparen dan ook geen zin om nog 3 toko's af te struinen voor de rest.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:50 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hier stond ie op de lijst én bij iddink dus maar gekocht. Die online versie, kon ik niet kopen. Leek me handiger.
Woordenboeken komen bij action vandaan, scheelde meer dan de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |