Oh echt? Waarom staat dat nergens.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De plastic regels slaan nergens op. Maar je kunt gewoon een rietje krijgen als je 'binnen' opeet, alleen moet je daarvoor naar de balie lopen.
Was echt een mokerdom idee inderdaad maar we waren natuurlijk wel euforisch aangeschoten en hongerig. Zeker een uur gewacht en de halve bestelling niet geleverd. In de tussentijd kon ik wel goedkoop bier bijladen bij de avondwinkel wat prettig was.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:40 schreef Erasmus het volgende:
Naar McDonalds Coolsingel willen gaan tijdens het kampioenschap van Feyenoord trouwens wtf
Heb je een death wish ofzo
Vind de normale weekenden al niet te harden met alle dronkenlappen daar 's nachts.
Ik ben half-Italiaan. Biologische vader komt uit Sicilië. Dus kijk maar uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:34 schreef Bezsen het volgende:
En op FOK! wordt je door half-italianen bedreigd met de hooligans van lazio
Ja dan krijg je zo’n papieren ding waardoor je drie slokken kan nemen en hij daarna verstopt is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nee uberhaupt geven wij gewoon rietjes mee bij shakes. In welke Macs kom jij, @:Caland ??
En hoeveel vechtpartijen en etnische conflicten tussen dronken lui had je bij Mac Coolsingel tijdens het wachten gezien?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was echt een mokerdom idee inderdaad maar we waren natuurlijk wel euforisch aangeschoten en hongerig. Zeker een uur gewacht en de halve bestelling niet geleverd. In de tussentijd kon ik wel goedkoop bier bijladen bij de avondwinkel wat prettig was.
Wij geven in de zaak zelf alleen in eerste instantie geen rietjes mee bij dranken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh echt? Waarom staat dat nergens.
quote:
quote:
quote:
'Mensen' die McDonalds eten zijn inferieure mensen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Let op: het eten van McDonalds is slecht voor de gezondheid.
Niet zoveel, kampioensfeest van Feyenoord dus iedereen was nog dronken euforisch, alhoewel we wel uitgefloten werden toen we onze bestelling moesten ophalen want 020 maar dat was wel terecht.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En hoeveel vechtpartijen en etnische conflicten tussen dronken lui had je bij Mac Coolsingel tijdens het wachten gezien?
Ik wilde onze vriend Gurney inderdaad adviseren om de volgende keer gewoon een kapsalon te gaan halen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Mensen' die McDonalds eten zijn inferieure mensen.
Waarom eten deze mensen niet gewoon kapsalons? Bij voorkeur 2? Wtf. @:AFCNiels @:Littlerabbit
Vertel mij wat.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
toen we onze bestelling moesten ophalen want 020 maar dat was wel terecht.
Wat is het nou ? Kanker of tyfusquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:40 schreef Caland het volgende:
Ik kwam eigenlijk bij de mac voor de milkshakes maar sinds je die niet meer kan opdrinken zonder zelf een rietje mee te nemen kunnen ze wat mij betreft de tyfus krijgen.
Soms wel eens als katerontbijtje bij Europese uitwedstrijden op het eiland. Dan is het ook top.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
McDonalds haal je sowieso alleen:
- Als je onder de 12 bent of kinderen hebt van die leeftijd
- Als je dronken bent
- Als je in een vreemd land Wi-fi nodig hebt.
Geen uitzonderingen.
Ik ben vooral wild gefascineerd door mensen die 'Thuisbezorgd' bestellen bij de Mac.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Als je dronken bent
Geen uitzonderingen.
Ik vind McDonalds uitproberen in een nieuw land altijd een guilty pleasure, ieder land heeft zijn unieke producten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Als je dronken bent
Geen uitzonderingen.
Milkshake door de Mcdrive in de zomer. Maar idd, de rietjes. Walgelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Als je dronken bent
Geen uitzonderingen.
Babi pagnang in London is ook een aanrader. Soort derderangs spaghetti.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vind McDonalds uitproberen in een nieuw land altijd een guilty pleasure, ieder land heeft zijn unieke producten.
Soms lekker, soms goor, maar met een kater merk je daar niet zo veel van
Heb weleens in Chinatown daar gegeten, was inderdaad vrij teleurstellend.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Babi pagnang in London is ook een aanrader. Soort derderangs spaghetti.
Bali Bali bij west end moet je zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:57 schreef Erasmus het volgende:
We halen er een Londen expert bij: @:Bezsen
Dziękuję kolego, heb het in mijn Maps opgeslagen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Bali Bali bij west end moet je zijn
Sta nu in de gym. En ik ben nieteens de enige. Walgelijk begin van de dag dit. Geen empty gymquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk gesport, @:GGMM . Meevaller dat het niet druk was tussen 19 en 20.
05:24, strijderquote:Op donderdag 24 augustus 2023 05:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta nu in de gym. En ik ben nieteens de enige. Walgelijk begin van de dag dit. Geen empty gym
Deze man is een SOLDAATquote:Op donderdag 24 augustus 2023 05:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta nu in de gym. En ik ben nieteens de enige. Walgelijk begin van de dag dit. Geen empty gym
Beetje tren klappen in het squatrekquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond om 04:58 al te squatten ouwe dibbes.
[..]
[ afbeelding ]
Anabolen zijn voor idioten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Beetje tren klappen in het squatrek
Verstandige man gespot.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
U mad brah
Maar nee zou er zelf ook nooit aan beginnen
Wat staat hier ?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Beetje tren klappen in het squatrek
Wat een taal.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:18 schreef Oriente het volgende:
Al zijn die 3D Delts die je er van krijgt wel lijp.
Maar ik houd het wel bij Lat Raises 7x per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |