Strawberry blonde lolquote:Fulton County deelde bij Trumps mugshot daarom ook zaken als gevangenennummer (PO1135809), lengte (1 meter 90), gewicht (97 kilo) en haarkleur (strawberry blonde), net zoals bij andere arrestanten het geval is.
Havermout.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Havermout met zaden whey en melk.
@:Oriente
Stiekem een opgevuld broekje pak en schoudervulling.quote:
En en en????quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stiekem een opgevuld broekje pak en schoudervulling.
Na 5 weken Schiphol verlaten.quote:
Wanneer je collega's je alleen maar kennen als zuipschuit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo, net mijn laatste werkdag afgerond en deze week bij elkaar zo'n 30 speciaalbiertjes mogen ontvangen als afscheidspresentje.
Ze willen mij een alcoholverslaving bezorgen, hoe ga ik hier mee om?
Nee nieuwe baan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wanneer je collega's je alleen maar kennen als zuipschuit.
Je gaat met pensioen?
om de twee dagen eentje nuttigen, weggooien kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo, net mijn laatste werkdag afgerond en deze week bij elkaar zo'n 30 speciaalbiertjes mogen ontvangen als afscheidspresentje.
Ze willen mij een alcoholverslaving bezorgen, hoe ga ik hier mee om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |