Nee tuurlijk niet, ze gaat hem zeker niet zwart maken. Dat verwacht ik ook zeer zeker niet van Katja , ik heb destijds gezien hoezeer ze het op nam voor die job Godschalk dus ze zal zeer zeker niet de vader van haar dochter afvallen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? En wat verwacht je dan precies van haar? Dat ze hem volledig zwart maakt in de pers, of zo? Over ‘geen rekening houden met de belangen van’ gesproken. Het blijft Sammies vader en dat is simpelweg hoe het is. Dat is een delicate kwestie maar betekent ook dat ze niet kan doen en laten en zeggen wat elke andere pietlut zou doen.
Fijn voor t kind.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
„Ik en mijn kind. Het gaat oké”
[ afbeelding ]
Walgelijke mensen moet je altijd uit je leven wissen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Denk je nou echt dat ik zomaar mijn kind bij d’r vader wegtrek? Kans is heel erg aanwezig dat dat gaat backfiren en juist ík mijn kind verlies. Vent kan best een walgelijk mens zijn maar hoeft dat niet bij en naar zijn dochter te zijn. En dan wis je pa gewoon uit haar leven? Ja, dat gaat lekker lopen.
Misschien gaat het er niet om wie jij walgelijk vindt of wie de moeder walgelijk vindt voor keuzes die je voor je kind maakt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:12 schreef nomina het volgende:
[..]
Walgelijke mensen moet je altijd uit je leven wissen.
Maar misschien heb jij minder moeite met walgelijke mensen.
Je moet je ook nog afvragen of hun de daden walgelijk vinden zoals misschien jij en ik er tegen aan kijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:12 schreef nomina het volgende:
[..]
Walgelijke mensen moet je altijd uit je leven wissen.
Maar misschien heb jij minder moeite met walgelijke mensen.
Gruwelijk. Hoe kan een kind zo'n keus makenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:20 schreef Cupfighter het volgende:
Laat Sammie zelf kiezen of ze wel of niet met papa wil omgaan
Deze tijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:13 schreef sherezade het volgende:
[..]
Je moet je ook nog afvragen of hun de daden walgelijk vinden zoals misschien jij en ik er tegen aan kijken.
Ik vind het ook walgelijk, maar misschien gaan andere mensen er anders mee om....
In deze tijd kun je alles verwachten zeg maar.....
bij mijn weten ( maar misschien heb ik het fout) mag een kind vanaf 12 jaar deze keuze makenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijk. Hoe kan een kind zo'n keus maken![]()
Ik vind dat niet kunnen. Je zou ook loyaal aan allebei kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:40 schreef Ole het volgende:
[..]
bij mijn weten ( maar misschien heb ik het fout) mag een kind vanaf 12 jaar deze keuze maken
Tja.. je kunt een kind ook niet dwingen. Vriend van me is er met een ander vandoor gegaan. Zijn dochter wil hem vooralsnog niet zien. Komt misschien wel weer, maar tja..quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kunnen. Je zou ook loyaal aan allebei kunnen zijn.
Keuze van het kind toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kunnen. Je zou ook loyaal aan allebei kunnen zijn.
Daar ga je weer.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:13 schreef sherezade het volgende:
[..]
Je moet je ook nog afvragen of hun de daden walgelijk vinden zoals misschien jij en ik er tegen aan kijken.
Ik vind het ook walgelijk, maar misschien gaan andere mensen er anders mee om....
In deze tijd kun je alles verwachten zeg maar.....
Leg eens uit. Begrijp er geen reet van.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja in deze tijd, aangezien niks moet en alles kan...
Zeik gewoon niet zo steeds, ieder mens is anders.quote:
Zie mijn vorige reactie🙂quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Begrijp er geen reet van.
Ja ja, want topless zonnen en op blote voeten de hond uitlaten is hetzelfde als een volwassen vent die minderjarige meisjes per whatsapp vingerles geeft en na afloop meldt zelf nog even klaar te gaan komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zeik gewoon niet zo steeds, ieder mens is anders.
Ik zal je een voorbeeld geven, hier bij ons in de straat woont een gezin met tienerdochters.. Deze meiden liggen gewoon topless in de zon in de tuin in het bijzijn van hun beide ouders, dus ook de vader..ze hebben geen schuttingen in de tuin aan de achterzijde dus geel wat mensen hebben daar ook kijk op.
Verder zijn ze heel vrij en het doen en laten, dragen geen schoenen merendeels als ze de hond uitlaten of naar de winkel gaan. 😒😒😒😒🥴
Nouja kijk ik vind dat zonder meer smerig, walgelijk en ongehoord.
Die mensen zelf vinden het normaal en die meiden weten niet beter dan dat ze zo opgevoed zijn en vinden dit normale gang van zaken....
En dat is precies wat ik bedoel met het feit van wat wij ongehoord vinden dat hoeven andere mensen niet te vinden en die reageren/ handelen anders op bepaalde situaties.
Net als die meiden die door Thijs uit de kleren gingen!2@ Konden die keus ook best zelf maken! Oh nee, da's andersquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vind ik ook, zij is 13 en kan die keus best maken
Niet meer doen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:47 schreef sherezade het volgende:
-niet nodig om persoonlijk te worden-
Vader ook topless, belachelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zeik gewoon niet zo steeds, ieder mens is anders.
Ik zal je een voorbeeld geven, hier bij ons in de straat woont een gezin met tienerdochters.. Deze meiden liggen gewoon topless in de zon in de tuin in het bijzijn van hun beide ouders, dus ook de vader..ze hebben geen schuttingen in de tuin aan de achterzijde dus geel wat mensen hebben daar ook kijk op.
Verder zijn ze heel vrij en het doen en laten, dragen geen schoenen merendeels als ze de hond uitlaten of naar de winkel gaan. 😒😒😒😒🥴
Nouja kijk ik vind dat zonder meer smerig, walgelijk en ongehoord.
Die mensen zelf vinden het normaal en die meiden weten niet beter dan dat ze zo opgevoed zijn en vinden dit normale gang van zaken....
En dat is precies wat ik bedoel met het feit van wat wij ongehoord vinden dat hoeven andere mensen niet te vinden en die reageren/ handelen anders op bepaalde situaties.
Dat is niet wat ik bedoel maar ik snap wel wat je bedoeld alleen is dit een andere situatie waarbij ik er vanuit ga dat hij dit niet flikt bij zijn eigen dochterquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Net als die meiden die door Thijs uit de kleren gingen!2@ Konden die keus ook best zelf maken! Oh nee, da's anders![]()
Heuuuuul andersz.
Just kidding
Weet ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel maar ik snap wel wat je bedoeld alleen is dit een andere situatie waarbij ik er vanuit ga dat hij dit niet flikt bij zijn eigen dochter
Nee hoor dat is het net, ik woon niet in een achterbuurt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vader ook topless, belachelijk![]()
Jij woont wel in een mega-achterbuurt, zeg![]()
Oke, genoeg. Ik stop al:). Lekker blijven posten hierowz want een beetje tegenwicht spiced het hier op. Is ook nodig en zorgt voor wat leukere discussies!@
you gO GiRl
Was niet eens persoonlijk.... Jij mag wel vertellen dat ik niet goed in mijn bovenkamer ben... Ah ja dat is volledig niet persoonlijk dan... 😒😒🥴🥴quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niet meer doen!
Ff in dm gaerne wat hier stond![]()
Ze was gehecht aan de persoon die ze dacht dat hij was.quote:Op zondag 3 september 2023 14:06 schreef Leandra het volgende:
Ook echt hé, dat "mijn hart is verscheurd".
Hoe dan? Je kotst iemand toch gewoon direct uit als er zulke zaken boven komen?
En helemaal nadat hij eerst een jaar heeft lopen liegen.
Liefde maakt blind.quote:Op zondag 3 september 2023 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nogal traag van begrip die Igone of wat?
Het lijkt alsof er wat meer gebeurd is. En waar wij geen weet van hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het een beetje een vreemde woordkeuze: “feiten waar ik niet achtersta”. Ik kan niet helemaal de vinger leggen op het waaróm ik dat vind, maar soit. Alsof je er wél achter kan staan als normaal mens, oid. Alsof die mogelijkheid daadwerkelijk bestaat. Ik weet het niet precies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |