SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:26 schreef obligataire het volgende:
Voor het geval deze nog niet geplaatst is (was even op reis):
KOM/v.d.BoonWelkom terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken het project niet maar het klinkt erg positief.
Is het ook zo positief afgesloten en hebben de investeerders minimaal hun inleg terug gekregen?
Denk wel dat het volledig is. Ik zag net dat ze het op 23 augustus stellen te hebben betaald maar moet mijn administratie nog bijwerken. Het totaalbedrag ziet er iig gezond uitquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:13 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Ik ken het project niet maar het klinkt erg positief.
Is het ook zo positief afgesloten en hebben de investeerders minimaal hun inleg terug gekregen?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:52 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
*Linkje*Tnx! Royaal meegenomen deze. Eens met de kritiek op de LTV maar voor de rest is dit een bloeiend bedrijf met o.a. gezond eigen vermogen (52%) en forse overwaarde op de eigen woning (slechts 45K hypotheek). Moet nogal wat mis gaan voordat er schade pour nous ontstaat. Aflossing had wat meer gemogen maar zal toch wel weer geherfinancierd worden. Met deze rente i.c.m. situatie/zekerheid een bescheiden pareltje m.i.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat dit met GVE projecten te maken had. Maar zit er zelf niet in dus weet het niet met zekerheid.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:52 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
*Linkje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem dit weekend ook (basis) meegenomen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:22 schreef obligataire het volgende:
[..]
Tnx! Royaal meegenomen deze. Eens met de kritiek op de LTV maar voor de rest is dit een bloeiend bedrijf met o.a. gezond eigen vermogen (52%) en forse overwaarde op de eigen woning (slechts 45K hypotheek). Moet nogal wat mis gaan voordat er schade pour nous ontstaat. Aflossing had wat meer gemogen maar zal toch wel weer geherfinancierd worden. Met deze rente i.c.m. situatie/zekerheid een bescheiden pareltje m.i.
Heb er wel vertrouwen in. Het zijn ervaren ondernemers, er is een aardige spreiding (in een wel moeilijke branche), 3x H.A. en een 1e hypotheek.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:46 schreef Tjalala het volgende:
Uitspraak faillissement op 24 augustus 2023Zit hier wel in. Is hypothecair gedekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat dit met GVE projecten te maken had. Maar zit er zelf niet in dus weet het niet met zekerheid.
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
Dat staat er toch helemaal niet? Kan toch ook een 2e, 3e of 4e hypotheek zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:22 schreef obligataire het volgende:
en forse overwaarde op de eigen woning (slechts 45K hypotheek).
Ze noemen die als enige grote schuld, zou er meer financiering op de EW zitten dan hadden ze die ook wel vermeld lijkt me....?quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:08 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Dat staat er toch helemaal niet? Kan toch ook een 2e, 3e of 4e hypotheek zijn?
had ik al gevraagd, nog geen antwoord.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:03 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ze noemen die als enige grote schuld, zou er meer financiering op de EW zitten dan hadden ze die ook wel vermeld lijkt me....?
Op zich wel een terechte opmerking. Maar dan nog zou er sprake kunnen zijn van een relevante overwaarde dus ben ook benieuwd naar het antwoord.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:06 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
had ik al gevraagd, nog geen antwoord.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:46 schreef Tjalala het volgende:
Uitspraak faillissement op 24 augustus 2023Klopt, dank voor postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat dit met GVE projecten te maken had. Maar zit er zelf niet in dus weet het niet met zekerheid.![]()
De Alternote vestiging zit een paar deuren verder in de Kleine Overstraat 30-32quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:17 schreef Horsemen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem dit weekend ook (basis) meegenomen.
Heb er wel vertrouwen in. Het zijn ervaren ondernemers, er is een aardige spreiding (in een wel moeilijke branche), 3x H.A. en een 1e hypotheek.
Ik ga er vanuit dat ze alleen de zakelijke (VOF)schulden vermelden, niet de prive schulden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:03 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ze noemen die als enige grote schuld, zou er meer financiering op de EW zitten dan hadden ze die ook wel vermeld lijkt me....?
Mijn werkgever (Alfa Accountants) is begin dit jaar verhuisd naar dit verzamelkantoorpand en heeft daarmee een aantal kleinere (eigen) kantoorpanden in de regio afgestoten. Dit vanwege de centrale ligging en het goede energielabel van The Mayor. Zo'n huurpand geeft ook meer flexibiliteit, nu een of meerdere dagen thuiswerken een vast onderdeel is geworden van de werkweek. Als ik op tijd ben - want met 10% rente zitten we zo op ¤1 mln - hoop ik zeker een duit in het zakje te doen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:15 schreef peterc het volgende:
nw CCF van oude bekende
https://www.collincrowdfund.nl/project-mmnt-zwolle-b-v1/
https://www.fundainbusine(...)eester-roelenweg-13/
Over deze projecten is al eerder uitgebreid gepost, het betreft een oplichter, verwacht er niet teveel van.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:37 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Zit hier wel in. Is hypothecair gedekt.
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Blijft gewoon een tweede hypotheek met een 24 maanden looptijd. Voor mij te veel risico voor deze korte looptijd. Ik sla over. Prefereer eerste hypotheken als zekerheid.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:00 schreef djtiesto8 het volgende:
[..]
Mijn werkgever (Alfa Accountants) is begin dit jaar verhuisd naar dit verzamelkantoorpand en heeft daarmee een aantal kleinere (eigen) kantoorpanden in de regio afgestoten. Dit vanwege de centrale ligging en het goede energielabel van The Mayor. Zo'n huurpand geeft ook meer flexibiliteit, nu een of meerdere dagen thuiswerken een vast onderdeel is geworden van de werkweek. Als ik op tijd ben - want met 10% rente zitten we zo op ¤1 mln - hoop ik zeker een duit in het zakje te doen.
Wel chique van CCF dat ze de kleine investeerders ook een kans gunnen, want ze hadden de ¤6,5 mln vast ook wel alleen bij de 'groten der aarde' kunnen ophalen.
We zullen zien wat Colin er mee doet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:01 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Over deze projecten is al eerder uitgebreid gepost, het betreft een oplichter, verwacht er niet teveel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |