Bij mijn weten zijn er altijd linkjes echter ze zijn niet altijd even makkelijk te achterhalen en het kost vaak ook veel tijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:27 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Er was wel een linkje, maar niet bij het forum.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:40 schreef Faraday01 het volgende:
En nog eenvoor Collin voor
Prins de Veluwe is vandaag afgelost. Na ingrijpen van de VAR is de gele kaart ingetrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in mei aangegeven dat ze de lening opgezegd hebben en dat als de woning niet eind juni verkocht zou zijn, ze zelf de verkoop af gingen dwingen. Daarna niets meer gehoord van Collin en het OG lijkt nog niet in de verkoop te staan.
Fijn dat deze, inclusief de achterstallige rente en boete rente, is afgelostquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:36 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Prins de Veluwe is vandaag afgelost. Na ingrijpen van de VAR is de gele kaart ingetrokken.
Het 100 k project gaat inderdaad vermoedelijk vanmiddag open. Ook hier was er wel een linkje. Naar ik begrepen heb staat er op dit moment nog 88k open voor investeringen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:32 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dus echt een nadeel ook bij wat grotere leningen als er geen linkje vooraf is. Gelukkig was ik nog net op tijd.
Vanmiddag wordt het dus nog moeilijker om meete doen met slechts 100k in een op zich aardig project.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:40 schreef Faraday01 het volgende:
Vandaag zouIk denk niet dat ze deze lening "zo maar een maand verlengd hebben". De rente is nu ook niet meer betaald dus er zal wel meer aan de hand zijn. Het project is inmiddels ook toegevoegd aan mijn projecten in achterstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. volgens het aangepaste betaalschema van Collin afgelost moeten worden, moet het eerlijk gezegd nog zien maar laten we hopen dat het goed komt. Sowieso eenvoor Collin omdat ze ons na de eerste melding niet meer geļnformeerd hebben dat ze de lening zo maar een maand verlengd hebben.
Ik verwacht volgende week wel een update vanuit Collin.
[ Bericht 7% gewijzigd door Horsemen op 25-08-2023 13:38:54 ]
Volgens mij grijpt de var alleen in bij rode kaarten.😀quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:36 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Prins de Veluwe is vandaag afgelost. Na ingrijpen van de VAR is de gele kaart ingetrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens aan, daar is de Collin update alquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:31 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze deze lening "zo maar een maand verlengd hebben". De rente is nu ook niet meer betaald dus er zal wel meer aan de hand zijn. Het project is inmiddels ook toegevoegd aan mijn projecten in achterstand.
Ik verwacht volgende week wel een update vanuit Collin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat nu open.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:27 schreef KrekelJapie het volgende:
Cygnus Drinks & Tastings
¤ 100.000 | 7,5% rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/cygnus-drinks-tastings/
1e hypotheek woonhuis. Interessant project
Stel. Je neemt 4 ton hypotheek op je huis en door deelaflossingen gedurende x jaar heb je je hypotheek afgelost dan staat in het hypotheekregister nog steeds die 4 ton. Totdat je naar de de notaris gaat om de inschrijving te laten door halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:11 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Collin project van de familie Anand met een 1e hypotheek:
HSA VASTGOED B.V.
¤ 265.000 | 8,0% rente | 48 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/hsa-vastgoed-b-v1/
Ik begrijp alleen niet helemaal hoe er in dit geval nog steeds gebruikt kan worden gemaakt van de bestaande eerste hypothecaire inschrijving van ¤ 2.500.000,-. Daar hebben toch inmiddels diverse deelroyementen en aflossingen op plaatsgevonden? Dan neemt het inschrijvingsbedrag toch ook af zou ik denken. Of zie ik nu iets over het hoofd?
Vandaag bericht gehad dat de hypotheek voor de herfinanciering gevestigd is, dus geld zal er wel snel aankomen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:22 schreef Slingervinger het volgende:
SiG Amsterdam IJsselmeerstraat 82 A zou eergisteren terugbetaald worden. Iemand al wat ontvangen?
Tot zo ver kan ik het wel volgen maar omdat er ook diverse deelroyementen geweest zijn lijkt het mij dat dan ook het ingeschrevenbedrag omlaag zou gaan maar ik begrijp dat dit dus niet gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:19 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Stel. Je neemt 4 ton hypotheek op je huis en door deelaflossingen gedurende x jaar heb je je hypotheek afgelost dan staat in het hypotheekregister nog steeds die 4 ton. Totdat je naar de de notaris gaat om de inschrijving te laten door halen.
Als je bijvoorbeeld een pers. lening wil en de leninggever kijkt in het register dan ziet hij 4 ton staan ook al heb je dit afgelost.
Komt neer op een erg hoge ltv voor een dergelijk objectquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:11 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Collin project van de familie Anand met een 1e hypotheek:
HSA VASTGOED B.V.
¤ 265.000 | 8,0% rente | 48 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/hsa-vastgoed-b-v1/
Ik begrijp alleen niet helemaal hoe er in dit geval nog steeds gebruikt kan worden gemaakt van de bestaande eerste hypothecaire inschrijving van ¤ 2.500.000,-. Daar hebben toch inmiddels diverse deelroyementen en aflossingen op plaatsgevonden? Dan neemt het inschrijvingsbedrag toch ook af zou ik denken. Of zie ik nu iets over het hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteravond zowel mail als aflossing ontvangen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:22 schreef Slingervinger het volgende:
SiG Amsterdam IJsselmeerstraat 82 A zou eergisteren terugbetaald worden. Iemand al wat ontvangen?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:24 schreef Tjalala het volgende:
Wel mooi bij WVJG, zoek de verschillen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Project staat nu al zo lang open, dat deze funding eigenlijk mislukt is. Snap ondernemers ook niet. Als je geld nodig hebt, wil je toch niet zo lang wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |