Had ik nog niet gezien. Bij hebben hebben beide projecten een halve maand rente betaald. Over 1/2 week even goed nakijken bij de afrekening.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Klopt, alleen 1 van de 2 projecten heeft ook maar een halve maand rente betaald (tot medio augustus)
Bij mij is voor de Sint Teunislaan wel de volledige rente betaald, dat is een van de weinige projecten die ik in schijf 2 had meegenomen. Van de Sint Teunislaan hebben ze ook de looptijd naar 12 maanden veranderd zie ik nu.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:26 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien. Bij hebben hebben beide projecten een halve maand rente betaald. Over 1/2 week even goed nakijken bij de afrekening.
Ik zit in 1A. SIG heeft dus opnieuw eerst de hogere schijven eerder volledig betaald dan de laagste schijf.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bij mij is voor de Sint Teunislaan wel de volledige rente betaald, dat is een van de weinige projecten die ik in schijf 2 had meegenomen. Van de Sint Teunislaan hebben ze ook de looptijd naar 12 maanden veranderd zie ik nu.
En is de looptijd van 1A ook verlengd naar 12 maanden of staat die nog op medio augustus?quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:47 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik zit in 1A. SIG heeft dus opnieuw eerst de hogere schijven eerder volledig betaald dan de laagste schijf.
1A is van 15-12-22 tot 15-08-2023quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En is de looptijd van 1A ook verlengd naar 12 maanden of staat die nog op medio augustus?
Dat zou pas echt vreemd zijn namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droom van Hans spat uiteen: zijn hippe stadsherberg in Eindhoven wordt een vluchtelingenopvangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:22 schreef Tjalala het volgende:
HCN nieuwe 5* nog niet gepubliceerd.
8%
48-2mndhttps://denationalefranchisegids.nl/food/kipperij-franchise/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon volgens het aflosschema, dat liep tot half augustus. Daarna krijg je dubbele rente uitbetaald tot de datum van aflossing.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Klopt, alleen 1 van de 2 projecten heeft ook maar een halve maand rente betaald (tot medio augustus)
Dat gaat administratief lekker haha, verschillende looptijden over de schijvenquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:13 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
1A is van 15-12-22 tot 15-08-2023
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I come for the woman... and your head
quote:Op zaterdag 2 september 2023 05:16 schreef Stefo het volgende:
Linkje CRE Schwanbeck II (herfinanciering) ontvangen ivm eerdere deelname: 24 maanden voor 7,25% (origineel 6,5%) 1ste hypotheek LTV 89%Een 'aantrekkelijk opwaarts huurpotentieel', dat is ook een mooie manier om te zeggen dat bijna voor de helft leeg staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pecunia non olet
quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:24 schreef peterc het volgende:
update CCF project , wat je er ook van vindt, voorlopig continuïteit.
https://www.collincrowdfu(...)ay-bar-foodshop-b-v/
Geen 65 maar 105 vluchtelingen migranten aan de Keizersgracht in Eindhovense binnenstad, ook hotel Dirven wordt opvangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droom van Hans spat uiteen: zijn hippe stadsherberg in Eindhoven wordt een vluchtelingenmigrantenopvangHet woord 'vluchteling' wordt te pas en te onpas gebruikt. Migrant dekt de lading beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oorspronkelijke project in 2020:quote:Op zaterdag 2 september 2023 05:16 schreef Stefo het volgende:
Linkje CRE Schwanbeck II (herfinanciering) ontvangen ivm eerdere deelname: 24 maanden voor 7,25% (origineel 6,5%) 1ste hypotheek LTV 89%
Of een 'aantrekkelijk opwaarts arbeidspotentieel'quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:05 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Het woord 'vluchteling' wordt te pas en te onpas gebruikt. Migrant dekt de lading beter.
Volkomen mee eens dat zoiets onzinnig is, maar dit is wel wat mij expliciet is aangegeven na verschillende vragen over welke periode (datum van/tot) de betreffende rentebetaling nu ging.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:37 schreef KrekelJapie het volgende:
Dat alle projecten op de 15e betaald worden is nieuw voor mij. Ook een onzinnig besluit wanneer je werkt met een wallet.
Is bij jullie inderdaad de korting op die manier verrekend? Bij mij dus niet ondanks dat ik er nog expliciet naar gevraagd heb. Er werd aangegeven dat ik het in het betaalschema terug zou kunnen zien, niet dus, staan gewoon kosten. Opnieuw navraag gedaan hoe dat kan.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:06 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik heb nog eens even de mail bestudeerd:
Zodra het project waarin u hebt geïnvesteerd 100% is gefinancierd en afgerond, wordt de korting automatisch toegepast. Dit is toch een mooie manier om de zomer te beginnen?
Denk dat dit wel voor zich spreekt
Mijn project bij gve stond gelijk zonder kosten in het betaalschema.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:34 schreef tnhb het volgende:
[..]
Is bij jullie inderdaad de korting op die manier verrekend? Bij mij dus niet ondanks dat ik er nog expliciet naar gevraagd heb. Er werd aangegeven dat ik het in het betaalschema terug zou kunnen zien, niet dus, staan gewoon kosten. Opnieuw navraag gedaan hoe dat kan.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:34 schreef tnhb het volgende:
[..]
Is bij jullie inderdaad de korting op die manier verrekend? Bij mij dus niet ondanks dat ik er nog expliciet naar gevraagd heb. Er werd aangegeven dat ik het in het betaalschema terug zou kunnen zien, niet dus, staan gewoon kosten. Opnieuw navraag gedaan hoe dat kan.
Bij mij ook gelijk zonder kosten in het betaalschema.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:49 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Mijn project bij gve stond gelijk zonder kosten in het betaalschema.
Linkje:quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:26 schreef Bieselke het volgende:
Nieuwe HCN, 5*, 231k, 48mnd, 2 aflossingsvrij, 8%
https://horecacrowdfunding.nl/projects/kipperij-tilburg-69mn6dlk
quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:22 schreef Tjalala het volgende:
HCN nieuwe 5* nog niet gepubliceerd.
8%
48-2mndSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |