SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
Ja die ideetjes zijn hier ook gebruikt, waren we heel blij meequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:47 schreef Yinny het volgende:
Heel veel sterkte alvast, hier staan een hoop ideeën:
https://www.kokenmetkarin.nl/2019/05/13/dossier-zacht-voedsel-1/
Dit is wat ik deed! AGV in de blender.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:06 schreef flipsen het volgende:
Gewoon alles in de blender mikken met wat bouillon is geen optie zeker?Ben nu al benieuwd naar de reviews, plaats je die dan hier, of in het andere topic?
Eerste ingeving. Maar ik zie ook wat interessante dingen voorbij komen waar je helemaal geen kaakoperatie als excuus voor nodig hebtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit is wat ik deed! AGV in de blender.
Ik moest dit 6 weken doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Eerste ingeving. Maar ik zie ook wat interessante dingen voorbij komen waar je helemaal geen kaakoperatie als excuus voor nodig hebt
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:01 schreef stavromulabeta het volgende:
Binnenkort krijg ik een kaakoperatie en mag ik 2 weken alleen maar vloeibaar eten. Nou ben ik totaal geen fan van soep (met uitzondering van de champignonsoep van Julia Child) maar ik zal toch iets moeten eten.
Dus kom op met jullie vloeibare recepten.Hier kun je veel in varieren. Van soep, tot smoothies tot juices vol met groeten en fruit waar je van houd. Je kunt deze zo vloeibaar maken zoals je wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop tot volgende week. Maar ik hoorde al geluiden dat ik rekening moet houden met 2 a 3 weken. Wel goed voor de lijn.quote:
Oh, afzien! Sterkte.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:33 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik hoop tot volgende week. Maar ik hoorde al geluiden dat ik rekening moet houden met 2 a 3 weken. Wel goed voor de lijn.
Sterkte!quote:Op woensdag 13 september 2023 17:33 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik hoop tot volgende week. Maar ik hoorde al geluiden dat ik rekening moet houden met 2 a 3 weken. Wel goed voor de lijn.
Is dat niet vreselijk kut met ademen?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:20 schreef stavromulabeta het volgende:
Zoals beloofd even een update.
Even voor de context: de operatie is niet helemaal gegaan zoals die had moeten gaan, waardoor mijn kaken nu strak op elkaar gebonden zijn. De enige opties zijn opties die dusdanig vloeibaar zijn, dat ze tussen mijn tanden door kunnen stromen.
De eerste 2 dagen was Kut met een hoofdletter K. Maar het went vrij snel. Het was in het begin vooral een soort paniek om te stikken ("wat als ik nou moet overgeven?") En ademen kan ook door je tanden heen. En voor echte noodgevallen heb ik een tang meegekregen, die ik 24/7 bij me moet houden.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Is dat niet vreselijk kut met ademen?
Net even geprobeerd met mijn kaken op elkaar en dat is niet prettig.
Nu heb ik wel enigszins een verstopte neus, maar toch.
Daar had ik je nog voor gewaarschuwd in mijn post.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:20 schreef stavromulabeta het volgende:
Helaas overleven de velletjes van blauwe bessen het blenderproces, waardoor de openingen tussen mijn tanden binnen de kortste keren verstoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |