Oh, afzien! Sterkte.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:33 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik hoop tot volgende week. Maar ik hoorde al geluiden dat ik rekening moet houden met 2 a 3 weken. Wel goed voor de lijn.
Sterkte!quote:Op woensdag 13 september 2023 17:33 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik hoop tot volgende week. Maar ik hoorde al geluiden dat ik rekening moet houden met 2 a 3 weken. Wel goed voor de lijn.
Is dat niet vreselijk kut met ademen?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:20 schreef stavromulabeta het volgende:
Zoals beloofd even een update.
Even voor de context: de operatie is niet helemaal gegaan zoals die had moeten gaan, waardoor mijn kaken nu strak op elkaar gebonden zijn. De enige opties zijn opties die dusdanig vloeibaar zijn, dat ze tussen mijn tanden door kunnen stromen.
De eerste 2 dagen was Kut met een hoofdletter K. Maar het went vrij snel. Het was in het begin vooral een soort paniek om te stikken ("wat als ik nou moet overgeven?") En ademen kan ook door je tanden heen. En voor echte noodgevallen heb ik een tang meegekregen, die ik 24/7 bij me moet houden.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Is dat niet vreselijk kut met ademen?
Net even geprobeerd met mijn kaken op elkaar en dat is niet prettig.
Nu heb ik wel enigszins een verstopte neus, maar toch.
Daar had ik je nog voor gewaarschuwd in mijn post.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:20 schreef stavromulabeta het volgende:
Helaas overleven de velletjes van blauwe bessen het blenderproces, waardoor de openingen tussen mijn tanden binnen de kortste keren verstoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |