De handtasjes?quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Top locaties? Moet je de BTS eens kijken. Allemaal studio met digital effects![]()
Maar weet je op welke boeken dit gebaseerd is? Net als Sweet Magnolias. Die boeken zijn gewoon soapy en zoetsappig. Ik snap niet echt hoe je hier verbaasd over kan zijn.
Ik vind het niet woke omdat ze er een wildfire in hebbenWel realistisch en daarmee aansprekend voor veel mensen.
En ik heb me prima vermaakt met dit seizoen.
Het enige jammere vind ikWat een aanmatigend toontje, doe eens niet zeg! Maar wat is BTS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel leuk dat er ook nog twee kerst afleveringen komen. Gezien het gebrek aan afleveringen van alle andere series momenteel.Allemaal cabaretteketet!
Gister mee begonnen. Op de helft. Zo goed!!quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Liebes KindGruwelijk briljant!
Ik vond het vanaf aflevering 5 wel wat beter worden. Er is een nieuwe showrunner begrijp ik van Reddit dus dat verklaart miss e.e.a. ik vond de vorige seizoenen wat gelaagder ofzo. Maar 30 november zit ik klaar voor de holiday special. Kerst in Virgin Riverquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nu net aflevering 7 gezien, dus nog 3 te gaan, maar vermaak me gewoon ouderwets met de serie. Eerste twee episodes vond ik iets te zoetsappig, maar verder weer helemaal prima
Behind the scenesquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een aanmatigend toontje, doe eens niet zeg! Maar wat is BTS?
Zin inquote:
Ik ookquote:
Wat ligt voor de hand?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ookIk hoop op een verrassend einde maar ik denk dat het eindigt met hetgeen wat het meest voor de hand ligt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freestyle - Polen 2023 16 1:28 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Een beginnende rapper met een crimineel verleden heeft geld nodig voor tijd in de opnamestudio en zet een riskante drugsdeal op touw die hem alles kan kosten.
Ganz normale Männer - Der "vergessene Holocaust" - Duitsland 2023 14 0:58 uur | Documentaire
Deze documentaire onderzoekt hoe en waarom duizenden gewone Duitsers als lid van de nazipolitie op grote schaal wreedheden begingen tijdens de Holocaust.
Tapie | Class Act - Frankrijk Miniserie 2023 12 - Netflix Original | Drama, Waargebeurd
Een supergedreven man uit de arbeidersklasse wordt een van de meest controversiële openbare figuren van Frankrijk in deze gedramatiseerde biopic over Bernard Tapie.
Wrestlers - VS S01 2023 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie proberen de nieuwe eigenaren van een fameuze professionele worstelorganisatie en een groep opkomende sterren het verschil te maken buiten de ring.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 13-09-2023 08:12:13 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op woensdag 13 september 2023 07:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Zou ik eigenlijk ook wel het mooist vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 september 2023 11:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk ook wel het mooist vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehrengard: Forførelsens kunst | Ehrengard: The Art of Seduction - Denemarken 2023 9 1:34 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Een liefdesexpert die is aangesteld om de verlegen zoon van de groothertogin de kunst der liefde bij te brengen, raakt verwikkeld in een schandaal én een eigen romance.
Het gouden uur - Nederland S01 2022 16 | Drama, Misdaad, Thriller
Na een terroristische aanslag in Amsterdam gaat een rechercheur van Afghaanse komaf in een race tegen de klok op zoek naar de daders, die mogelijk oude vrienden van hem zijn.
Once Upon a Crime - Japan 2023 12 1:45 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Fantasy, Mystery
Op het koninklijk bal met Assepoester belandt Roodkapje midden in een mysterie. Kan ze de zaak oplossen voordat het middernacht wordt?
Las viudas de los jueves | Thursday's Widows - Mexico Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Thriller
Teresa treft haar man en diens twee beste vrienden dood aan in hun exclusieve woongemeenschap. Met de waarheid komen ook duistere geheimen aan het licht.When the student is ready, the teacher will appear.
We found another one (bekende quote uit seizoen 1quote:Op woensdag 13 september 2023 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat geniet ik van Heartstopper seizoen 2.
Vooral die leraar Farouq (?) met zijn collega in Parijs
Ohhh en Darcy bij de Mona Lisa: this is it?!!!?!!!??!!@@@
Dat was ook mijn reactie dus in het Louvre bij de Mona Lisa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Is volgens mij in ieder geval een nieuwe director (weet niet precies hoe het heet). Las ook ergens dat ze wat meer vaart in het verhaal wilde hebben en ook wat verhaallijnen wilden afronden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:36 schreef ZarB het volgende:
Virgin River kijkers? Na het einde van se4 kon ik niet wachten op 5. Gister begonnen. Nu bij e4, maar of ik heb het me helemaal verkeerd herinnerd of ze hebben andere schrijvers.
Ik weet niet of iemand hier ooit -per ongeluk- Sweet Magnolias heeft gekeken maar het eendimensionale dufheidsgehalte is net zo hoog.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Band of Brothers - VS S01 2001 16 - HBO Original | Boek, Drama, Waargebeurd
Een compagnie soldaten uit de VS wordt gelijk uit het trainingskamp in de harde realiteit van de Tweede Wereldoorlog ondergedompeld tijdens een levensgevaarlijke reis door Europa.
Barbie: A Touch of Magic - VS S01 2023 6 | Kinderserie
Als Malibu Barbie en Brooklyn Barbie een paard met magische krachten ontmoeten, is dat het begin van betoverende avonturen. Ze moeten helpen bij een mysterieuze missie!
The Club - Turkije S02 2022 16 - Netflix Original | Drama
In het kosmopolitische Istanbul van de jaren vijftig werkt een moeder met een verleden in een nachtclub om haar opstandige dochter te helpen die ze niet kon opvoeden.
El Conde | The Count - Chili 2023 16 1:51 uur - Netflix Original | Comedy, Horror, Intellectueel, Provocerend
Augusto Pinochet is een vampier die wil sterven, maar de gieren om hem heen willen eerst nog een laatste hapje. Een duistere satire van Pablo Larraín.
Fight Club - VS 1999 16 2:19 uur | Boek, Drama, Duister, Thriller
Een ontgoochelde kantoorslaaf vindt een uitlaatklep voor zijn frustraties als hij en zijn mysterieuze nieuwe vriend Tyler een gewelddadig ondergronds genootschap starten.
Inside the World’s Toughest Prisons - VK S07 2022 16 - Netflix Original | Documentaire
Onderzoeksjournalisten laten zich vrijwillig opsluiten in de gewelddadigste gevangenissen ter wereld, waar intimidatie en wreedheid heersen.
Love at First Sight - VS 2023 AL 1:31 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Er slaat een vonk over tussen Hadley en Oliver in het vliegtuig van New York naar Londen, maar eenmaal bij de douane verliezen ze elkaar uit het oog. Vinden ze elkaar nog terug?
Miseducation - Zuid-Afrika S01 2023 16 - Netflix Original | Drama
Na een publieke vernedering schrijft een wannabe influencer zich in bij de universiteit in een kleine stad. Daar wil ze haar sociale status terugwinnen.
The Pacific - VS S01 2010 16 - HBO Original | Actie, Boek, Drama, Waargebeurd
Drie jonge Amerikaanse mariniers maken tijdens WO II kennis met de verschrikkingen van de oorlog en vechten zich een weg door het bloed, de modder en de regen van de Pacific.
Surviving Summer - Australië S02 2022 12 - Netflix Original | Drama
Een rebelse tiener uit New York wordt van school gestuurd en verbannen naar Australië. Daar zorgt ze voor opschudding in de vriendenkring van een jonge surfer.
The Talented Mr. Ripley - VS 1999 12 2:19 uur | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Een charmante sociopaat dringt het weelderige leven van een jonge erfgenaam binnen. En hij laat zich door niets of niemand tegenhouden om het mondaine leven te behouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 15-09-2023 07:43:41 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Goed als een 9,4 op IMDb voor band of Brothersquote:Op vrijdag 15 september 2023 07:56 schreef TLC het volgende:
Band of Brothers en The Pacific zijn beide erg goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |