Maar feesboek zegt dat we allemaal bij de voedselbank lopen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk binnen een kwartier uitverkocht.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:02 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb drie laptops, via m'n eigen internet, via de VPN van m'n werkgever en via NordVPN, mijn prive telefoon en mijn werktelefoon.
Vijf apparaten, vijf IP's. Ben benieuwd
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga al jaren en eerste keer dat ik er niet doorheen kom
Wat kut zeg! Wat nu?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:29 schreef Breuls het volgende:
Nou, het is me voor het eerst sinds 2006 niet gelukt.
Zulke figuren inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan helaas toch niet gaan. Wil mijn kaartje wel voor 440 euro per stuk verkopen.
Helaas teveel kaartjes gekocht. Voor 2800 euro heb ik er nog 6 over
Marktplaats doet het weer goed vandaag.
Iets anders leuks te doen zoeken in dat weekend.quote:
Geen idee, misschien maar doorverkoop maar dat wordt wel vlak van te voren als het beetje normale prijs moet zijn. Ondertussen kijken voor een ander festivalquote:
Genoeg andere festivals. Ik ben vorig jaar gewoon naar Engeland toe gegaan voor mijn festivalsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee, misschien maar doorverkoop maar dat wordt wel vlak van te voren als het beetje normale prijs moet zijn. Ondertussen kijken voor een ander festival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |