https://www.transfermarkt.nl/carles-tristan/profil/spieler/815326quote:
Jij associeert kapoet maken dus met geweldquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Misschien kan je mij uitleggen wat je bedoelt als je zegt een user kapoet te willen makendan kan ik je beter snappen
lul toch niet zo dom manquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:47 schreef zoekeenleven het volgende:
En dan mijn post verwijderen al ik satirisch post dat de mods on-topic moeten blijven![]()
Woon jij ook in Rotterdam? Want ik heb een banketbakker ontdekt waar ze de allerlekkerste tompouces verkopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:52 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb zojuist een Feyenoord-gebak bij de Hema besteld.
Vrijdag afhalen.
Het is al snel beter dan de Hema.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Woon jij ook in Rotterdam? Want ik heb een banketbakker ontdekt waar ze de allerlekkerste tompouces verkopen.
Ik woon half in Rotterdam.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Woon jij ook in Rotterdam? Want ik heb een banketbakker ontdekt waar ze de allerlekkerste tompouces verkopen.
Buitenlandse vestigingen van de Hema hebben geen bakker noch levensmiddelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is al snel beter dan de Hema.
https://www.vanbeekbanket.nl/product/tompouce-gele-room/quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik woon half in Rotterdam.
Mijn DM staat altijd open, ik denk dat die banketbakker mij erg zal bevallen.Dank je wel maat
Goeie, thanks gozert!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:08 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
https://www.vanbeekbanket.nl/product/tompouce-gele-room/
Dit is mijns inziens de standaard.
Ze zitten bij het Schouwburgplein en in de Meent.
Dan zijn ze waarschijnlijk al met pensioen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Goeie, thanks gozert!
Verkochten ze bij het afgelopen kampioenschap ook Feyenoord-tompouces? Dan ga ik bij de eerstvolgende prijs 100% daar langs.
Ik heb maximaal 18 jaar geduld.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zijn ze waarschijnlijk al met pensioen.
Wel een totaalakkoord met de Hema?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:52 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb zojuist een Feyenoord-gebak bij de Hema besteld.
Vrijdag afhalen.
Tenzij hij geblesseerd raakt, dan kan hij ze niet afhalen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wel een totaalakkoord met de Hema?
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Goeie, thanks gozert!
Verkochten ze bij het afgelopen kampioenschap ook Feyenoord-tompouces? Dan ga ik bij de eerstvolgende prijs 100% daar langs.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wel een totaalakkoord met de Hema?
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tenzij hij geblesseerd raakt, dan kan hij ze niet afhalen.
Ik dacht exact hetzelfde.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Met donkergroen nog wel leuk, maar dit vind ik maar Werder vibes. Hou niet van Duitsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |