welke foto's heb jijquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:52 schreef ZKA het volgende:
Lingr straks presenteren, heb de foto’s al
Van zijn vriendin ook?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:52 schreef ZKA het volgende:
Lingr straks presenteren, heb de foto’s al
Uiteraard, hij heeft mij zelfs al PERSOONLIJK toegevoegd op instaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb je haar Insta inmiddels gevonden?
Ik wist niet dat onze Slowaakse vriend een swinger was!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard, hij heeft mij zelfs al PERSOONLIJK toegevoegd op insta
Ik zou niet durven, de Tsjechische Til moet zich wel meteen thuis voelen hierquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat onze Slowaakse vriend een swinger was!Die zal jouw DM's naar zijn vriendin niet erg vinden dan.
Altijd fijn wanneer mensen open-minded zijn.
Oh ja, hij is een Tsjech!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, de Tsjechische Til moet zich wel meteen thuis voelen hier
Ik ben tegen geweld.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
eindelijk geeft @:zka duidelijkheid....
vrijdag.......een echte dag en datum
als die ivanusec vrijdag niet verschijnt maak ik @:zka kapoet
ik kan dat ....
Telt dat anno 2023 ook niet mee als grensoverschrijdend gedrag?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een corrigerende tik.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:coco heeft het al over Legoblokjes. Een ouderwetse baksteen doet wonderen.
Nieuw pallet bakstenen staat al klaar voor Almere dit weekend @fetXquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:coco heeft het al over Legoblokjes. Een ouderwetse baksteen doet wonderen.
Dat terwijl Almere alleen maar uit bakstenen bestaat.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nieuw pallet bakstenen staat al klaar voor Almere dit weekend @:fetX
wie heeft het over geweld....quote:
Het Spijkenisse/Zoetermeer van Amsterdam.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat terwijl Almere alleen maar uit bakstenen bestaat.
Teveel eer voor Sweet Lake City.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het Spijkenisse/Zoetermeer van Amsterdam.
Bah
Misschien kan je mij uitleggen wat je bedoelt als je zegt een user kapoet te willen makenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wie heeft het over geweld....
Ik heb daar familie wonen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Teveel eer voor Sweet Lake City.
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Misschien kan je mij uitleggen wat je bedoelt als je zegt een user kapoet te willen makendan kan ik je beter snappen
En SnowWorld.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sweet Lake City heeft niets behalve een winkelcentrum.
Announce Tristanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sweet Lake City heeft niets behalve een winkelcentrum.
Mag wel nog strengerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een corrigerende tik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |