Leuk Hercules.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:56 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat wordt straks een crowdfunding opzetten om Feyenoord te behouden met al die matige aankopen voor zoveel geld.
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:
2 wedstrijden gespeeld en iedereen is ineens matig
Ik \zeg dat we kampioen gaan worden met deze spelers
Ik denk dat klaasweetalles wel zou weten als hij voor ajax wasquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:47 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
Jij bent voor Ajax.
Ooit de rijkste club van Europa, al was dat zelfs voor mijn tijd geloof ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen enkele Feyenoorder zal kleinzerig raken als je grapjes maakt over de financiën. Wij hebben onze hele jeugd (of leven) doorgebracht met een Feyenoord die telkens aan het randje van faillissement stond.
Ja, in de jaren '70.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ooit de rijkste club van Europa, al was dat zelfs voor mijn tijd geloof ik.
Ik was ook al aan het zoeken naar bewijs. Het wordt altijd verteld door oude fans, maar het kan wat geromantiseerd zijn. Mijn moeder heeft wel honderden keren gezegd 'Ze waren de rijkste club van Europa en sindsdien hebben slechte beleidsbepalers dat compleet afgebroken'.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht 60, eind 50 zelfs, dit is van 1958
[ afbeelding ]
Korede Osundina gaat mondjes snoeren, bij jong Feyenoord dortquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat dus pas over 4 weken gebeuren .....
Ondanks de samenwerking met Dordt vind ik de beslissing van Yellow om niet in de voetbalpiramide te stappen een gigantische fout die ons lang zal najagen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Korede Osundina gaat mondjes snoeren, bij jong Feyenoord dort
Dan overschat jij hem denk ikquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk dat klaasweetalles wel zou weten als hij voor ajax was
Dordrecht is in principe gewoon Jong Feyenoord nu, die hebben alles uit handen gegeven ook qua financiënquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ondanks de samenwerking met Dordt vind ik de beslissing van Yellow om niet in de voetbalpiramide te stappen een gigantische fout die ons lang zal najagen.
Voordeel aan Dort is dat zij natuurlijk wel naar de Eredivisie kunnen stijgen, nadeel is dat zodra zij het te hoog in hun bol krijgen ze gewoon de stekker er uit kunnen trekken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dordrecht is in principe gewoon Jong Feyenoord nu, die hebben alles uit handen gegeven ook qua financiën. Geniale zet wel om die kolossale fout van V Geel recht te zetten
Dit wist ik niet!quote:
Dat vind ik persoonlijk de grootste risico inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voordeel aan Dort is dat zij natuurlijk wel naar de Eredivisie kunnen stijgen, nadeel is dat zodra zij het te hoog in hun bol krijgen ze gewoon de stekker er uit kunnen trekken.
Feyenoord moet gewoon de licentie van de eerstvolgende KKD-club die failliet gaat overnemen zodat Jong Feyenoord gewoon in de KKD kan spelen, zonder afhankelijk te zijn van samenwerkingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:48 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij is er ook een maximaal aantal spelers dat je mag verhuren en kan je tijdens het seizoen spelers niet heen en weer overhevelen. Dordt is een stuk minder handig dan een Jong Feyenoord in de KKD zou zijn
Dan heb je nog het probleem dat de KNVB waarschijnlijk geen 5 Jongteams in de KKD wil. Misschien dat het eindelijk een open piramide zou forceren, maar de kans is groter dat ze dan terug willen naar 18 teams.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon de licentie van de eerstvolgende KKD-club die failliet gaat overnemen zodat Jong Feyenoord gewoon in de KKD kan spelen.
Er komt heus wel een nieuwe Veendam/AGOVV/Haarlem aan. Welke club dat wordt blijft afwachten.
Ja mag dat zomaar volgens de regels...quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon de licentie van de eerstvolgende KKD-club die failliet gaat overnemen zodat Jong Feyenoord gewoon in de KKD kan spelen.
Er komt heus wel een nieuwe Veendam/AGOVV/Haarlem aan. Welke club dat wordt blijft afwachten.
Die ambitie heeft Don Kloese ook uitgesproken, mogen we maar 3 spelers verhuren aan Dort en 7 totaal (volgend jaar 6) ?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:48 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij is er ook een maximaal aantal spelers dat je mag verhuren en kan je tijdens het seizoen spelers niet heen en weer overhevelen. Dordt is een stuk minder handig dan een Jong Feyenoord in de KKD zou zijn
Dat is ook zo’n fabeltje dat eens in de zoveel tijd langskomt. Gewoon maar even een licentie overnemenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon de licentie van de eerstvolgende KKD-club die failliet gaat overnemen zodat Jong Feyenoord gewoon in de KKD kan spelen, zonder afhankelijk te zijn van samenwerkingen.
Ik meen te herinneren dat er een Derde Divisie team failliet/weg ging een aantal seizoenen geleden en Feyenoord eventueel hun licentie over kon nemen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heb je nog het probleem dat de KNVB waarschijnlijk geen 5 Jongteams in de KKD wil. Misschien dat het eindelijk een open piramide zou forceren, maar de kans is groter dat ze dan terug willen naar 18 teams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |