SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij en waar heb je het over?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
waarom Noppert halen, als je al Wellenreuther en Lamprou hebt, en misschien dan iets doorschuiven vanuit jeugd als een stand in derde keus
Opneuken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
waarom Noppert halen, als je al Wellenreuther en Lamprou hebt, en misschien dan iets doorschuiven vanuit jeugd als een stand in derde keus
Ja precies. Die kerel hoeft maar één keer door het verkeerde neusgat te ademen en HIER HEB JE DAN TIEN MIJOEN VOOR GELAPT GOFTEDOMMEquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Maar leuk verder, dat het nu 100% zo goed als zeker weten waarschijnlijk superduper mega erg akkoord is. Nu kan het vervolgens alleen maar tegenvallen door deze verschrikkelijk lange soap, dus dat gaat genieten worden. Na de eerste wedstrijd van die gozer komen de eerste 'die kan er dus echt geen reet van' berichten weer.
Nee hoor, niet van mij iigquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja precies. Die kerel hoeft maar één keer door het verkeerde neusgat te ademen en HIER HEB JE DAN TIEN MIJOEN VOOR GELAPT GOFTEDOMME
quote:Feyenoord wil naast Luka Ivanu¨ec ook de komst van Ondrej Lingr deze week nog afronden, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Rotterdammers zijn druk bezig om de laatste formaliteiten af te ronden met Slavia Praag over de komst van de 24-jarige aanvallende middenvelder.
Feyenoord zet alles op alles om Lingr zondag tegen Almere City al bij de wedstrijdselectie te hebben. Daarmee kan de ploeg van trainer Arne Slot op korte termijn rekenen op twee versterkingen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Nogmaals ik geloof het pas als er een super totaal akkoord is
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Krabby is nog IETS voorzichtiger
Ja godver.quote:
Ik ook niet. Wat filmpjes bekeken. Las het woord "loopwonder" en "box crasher" en dat lijkt wel wat we nodig hebben. Gematigd positief hoopvol, zeg maar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog geen bevestiging vanuit Feyenoord zelf, toch?
Zou wel geinig zijn als het klopt, had er eigenlijk allang niet meer op gerekend.
Benieuwd of die Tsjech wat is.. ik kan me hem totaal niet herinneren van de wedstrijden tegen Feyenoord eigenlijk.
Eigenlijk is deze hele transfer niet per se heel anders gegaan dan die van Hancko vorig jaar. Daar zat ook iets van een maand tussen eerste bericht en definitieve deal vanwege Europees voetbal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Maar leuk verder, dat het nu 100% zo goed als zeker weten waarschijnlijk superduper mega erg akkoord is. Nu kan het vervolgens alleen maar tegenvallen door deze verschrikkelijk lange soap, dus dat gaat genieten worden. Na de eerste wedstrijd van die gozer komen de eerste 'die kan er dus echt geen reet van' berichten weer.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Pedersen naar Italië confirmed door Feyenoord zelf.
Fijn, dan weten we zeker dat het een grandioos succes wordt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke ik ga het gewoon zeggen.
Ik vind dit een oerdomme transfer.
Dit gaat over Pedersen neem ik aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke ik ga het gewoon zeggen.
Ik vind dit een oerdomme transfer.
Laten we Bullaude maar even bellenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fijn, dan weten we zeker dat het een grandioos succes wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |