quote:
Ik las deze berichten en dacht dat het officieel door Feyenoord gemeld was, hier hebben we alsnog niks aanquote:
Dat is toch hoe het altijd gaat. Een mindere wedstrijd van Geert en ik heb de ‘zo goed is hij niet’ quotes ook al voorbij zien komenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Maar leuk verder, dat het nu 100% zo goed als zeker weten waarschijnlijk superduper mega erg akkoord is. Nu kan het vervolgens alleen maar tegenvallen door deze verschrikkelijk lange soap, dus dat gaat genieten worden. Na de eerste wedstrijd van die gozer komen de eerste 'die kan er dus echt geen reet van' berichten weer.
En dan kijken we allemaal terug naar onze Senesi soap en hoe mooi dat uiteindelijk was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Maar leuk verder, dat het nu 100% zo goed als zeker weten waarschijnlijk superduper mega erg akkoord is. Nu kan het vervolgens alleen maar tegenvallen door deze verschrikkelijk lange soap, dus dat gaat genieten worden. Na de eerste wedstrijd van die gozer komen de eerste 'die kan er dus echt geen reet van' berichten weer.
@klaasweetalles graag bespreken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:10 schreef Divje het volgende:
Geloof er niks van tot @:klaasweetalles dit bevestigt.
Ja, het is zo verschrikkelijk vermoeiendquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is toch hoe het altijd gaat. Een mindere wedstrijd van Geert en ik heb de ‘zo goed is hij niet’ quotes ook al voorbij zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |