Wat bedoel je, een zus v mirthe?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toevallig een zus van Mirthe?
Als ik alle losse flodders bij elkaar zet dan denk ik dat Sascha heeft gewonnen.
Ik ga ze weer zelf maken, heb de speculaaskruiden al in huisquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit er ook al van te genieten maar dan het amandeltjes hmmmm...
Ooh hou op Fritsie zo lekker en dan die geur in huis....quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga ze weer zelf maken, heb de speculaaskruiden al in huis
Ik moest hier ook wel een beetje om lachen, RTL4 schetste met dat artikel nogal en eenzijdig beeldquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:06 schreef magnaal het volgende:
Overl lees ik dat dé ster van EVJL niet mocht komen. Ik heb het niet lang gezien, maar lang genoeg om dat ventje een enorme naarling te vinden, hoezo publiekslieveling dan? Of is mijn beoordelingsvermogen kapot?
hij was wel met kim naar lelystad gereden stond foto van in vorige cos.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:06 schreef magnaal het volgende:
Overl lees ik dat dé ster van EVJL niet mocht komen. Ik heb het niet lang gezien, maar lang genoeg om dat ventje een enorme naarling te vinden, hoezo publiekslieveling dan? Of is mijn beoordelingsvermogen kapot?
net zo dom dan als die fan op dat brommertje.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij was wel met kim naar lelystad gereden stond foto van in vorige cos.
Gefrustreerd en overspannen gedrag binnen de loods doet hij nu af als een bewuste tactiek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:06 schreef magnaal het volgende:
een op en top narcist in optima forma, maar dat is mijn meningquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij was wel met kim naar lelystad gereden stond foto van in vorige cos.
een zieke jongen dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gefrustreerd en overspannen gedrag binnen de loods doet hij nu af als een bewuste tactiek.
en dat blijft hij ook , heel mediageil stel is hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
een op en top narcist in optima forma, maar dat is mijn mening
In de periode dat Jeffrey in de loods zat deed hij zijn gestoorde gedrag ook al af als een act.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gefrustreerd en overspannen gedrag binnen de loods doet hij nu af als een bewuste tactiek.
Welk gedrag zou dan de act zijn, vraag ik me afquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:27 schreef woxxel het volgende:
Zijn tip voor de mensen was ook. Blijf ten alle tijden jezelf.
Dat is wat hij van z'n ouders heeft meegekregen.
En daarvoor vertelde hij dat het een act was.
Hij is dus goed in de war..Daar zijn er velen van in Nederland en soms zetten zulke types een hele straat of dorp op de kop en moet de GGZ uitrukkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de periode dat Jeffrey in de loods zat deed hij zijn gestoorde gedrag ook al af als een act.
Hij weet het goed vol te houden.
Nounounouquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij is dus goed in de war..Daar zijn er velen van in Nederland en soms zetten zulke types een hele straat of dorp op de kop en moet de GGZ uitrukken
beidequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welk gedrag zou dan de act zijn, vraag ik me af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |