Waarom is het nu weer een kutje dan? Voor jou is iedere tennisser kut.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Kutje Griekspoor zal er wel snel en kansloos uitvliegen. Loopt nu ook alweer tegen kutten op een WTP toernooi.
Ja beetje overdreven, beste man heeft het seizoen van zijn levenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom is het nu weer een kutje dan? Voor jou is iedere tennisser kut.
Botic gaat er gewoon weer af hoor, geen ritme en geen mentaliteit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:45 schreef Alpha0 het volgende:
Qua loting zit het mee voor Botic en Tallon:
[ afbeelding ]
Hallo Kutje Slobquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom is het nu weer een kutje dan? Voor jou is iedere tennisser kut.
Opgeruimd staat netjesquote:
Die is het ook helemaal kwijt dit jaarquote:
Ik hou ook van jou.quote:
Waarom mag dit allemaal maar door gaan?quote:
Die kan ook niet meer goed lopen... als de kramp bij Fils wegtrekt zal ie er wel in de 5e overheen gaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Kutje Griekspoor verliest zijn game door een dubbel fout. Ag ag ag.
En dat terwijl zijn tegenstander niet meer kan lopen.
Denk ik ook. Erg mooi.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kan ook niet meer goed lopen... als de kramp bij Fils wegtrekt zal ie er wel in de 5e overheen gaan
2-2 nu dus Tallon zal wel verliezen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kan ook niet meer goed lopen... als de kramp bij Fils wegtrekt zal ie er wel in de 5e overheen gaan
quote:
Ook geen fan van, maar tenminste geen enorme tokkie die op iedereen kankert behalve zichzelf.quote:
Fysiek is er momenteel niks meer mis met de Fransman. Qua spel daarentegen......quote:
Dat kun je bij Griekspoor iets te vaak zeggen op grandslamtoernooi helaas. Denk dat plek 24/25 daarom ook wel echt z'n max isquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:14 schreef Marcoss het volgende:
Dit was een bijzonder onnodige nederlaag
Ja dit voelde wel als onnodig, ook al is Fils een heel behoorlijk talent.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:14 schreef Marcoss het volgende:
Dit was een bijzonder onnodige nederlaag
Hij moet echt werken aan zijn fitheid, staat toch regelmatig met lichte blessures te spelen en dat breekt je bij BO5 op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat kun je bij Griekspoor iets te vaak zeggen op grandslamtoernooi helaas. Denk dat plek 24/25 daarom ook wel echt z'n max is
FAA was een leuke kluns. Helaas die punten geïnvesteerd in Runequote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:53 schreef Max23 het volgende:
Mijn Sportpools gaat wel aardig. Op Griekspoor na iedereen gewonnen en mijn kluns er al meteen uit.
Griekspoor zelf liet ook al wel eens weten dat hij op de training finaal van de baan werd geslagen door v.d. Zandschulp.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:18 schreef GwaiLow het volgende:
Griekspoor is niet geschikt voor Slams. Absoluut niet zelfs. Hij zou zo'n slam eigenlijk beter over kunnen slaan en een klein toernooitje ergens meepakken en die naar zich toe trekken in BO3. Dit begint schandalig te worden.
Zandschulp zeer goed. Hij laat weer eens zien dat hij de aller beste is, en dan vooral van Nederland natuurlijk. Wat een niveau. Thompson was zowel letterlijk als figuurlijk gesloopt. Hij moest zo hard werken dat die enkel gewoon niet meer kon.
Ongelofelijk overdreven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:18 schreef GwaiLow het volgende:
Griekspoor is niet geschikt voor Slams. Absoluut niet zelfs. Hij zou zo'n slam eigenlijk beter over kunnen slaan en een klein toernooitje ergens meepakken en die naar zich toe trekken in BO3. Dit begint schandalig te worden.
Zandschulp zeer goed. Hij laat weer eens zien dat hij de aller beste is, en dan vooral van Nederland natuurlijk. Wat een niveau. Thompson was zowel letterlijk als figuurlijk gesloopt. Hij moest zo hard werken dat die enkel gewoon niet meer kon.
Wat een ongekend zaadje is dat. Iedere GS wordt het minder en minder. Kwestie van tijd op deze manier voor die de top 10 uit is. Die vriendin zal hem ook wel snel verlaten, wat moet je hier nou mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:12 schreef wimderon het volgende:
Medical voor toppertje Tsitsipas (al krijgt hij die nu niet na een onbegrijpelijke discussie met de umpire).
Hij wordt ook compleet gesloopt. Raar dat @Slobeend daar zo'n fan van is.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:58 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Tsitsipas wordt gestrikt om een vijfde set te spelen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij wordt ook compleet gesloopt. Raar dat @:slobeend daar zo'n fan van is.
Toch wel de realiteit helaas. Het niveau van Griekspoor op Grand Slams kan echt niet. Hoop ook dat zijn trainer hem hierop goed aanpakt en aanspreekt. Deze jongen zou onze wereldtopper moeten zijn/worden.quote:
Ik verhoog met 2018: Fucsovics, Sandgren, Gasquet, Sousa, Millman, (vermoeide) Nishikori.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:23 schreef BobW het volgende:
Makkelijkste schema voor Djokovic ooit?
R1: Muller
R2: Zapata Miralles
R3: Djere
R4: Gojo/Vesely
QF: Fritz
SF: Ruud
Ruud ook wegquote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:23 schreef BobW het volgende:
Makkelijkste schema voor Djokovic ooit?
R1: Muller
R2: Zapata Miralles
R3: Djere
R4: Gojo/Vesely
QF: Fritz
SF: Ruud
Eerste ronde GL staat qua prijzengeld gelijk aan het winnen van een ATP250. Bij een ATP500 heb je het ook nog steeds over kwart/halve finalegeld. Dan ben je wel heel erg gek als je niet het gratis geld pakt met potentie op (veel) meer als je 1-2 rondjes wint.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:18 schreef GwaiLow het volgende:
Precies dit. Meedoen in Washington, Toronto, Cincinnati én Winston-Salem is gewoon teveel. Sla die laatste dan gewoon over zodat je wat rust inbouwt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je zou het eerder kunnen omdraaien: wat gas terugnemen bij de kleinere toernooitjes om echt fit bij een GS te verschijnen.
Binnen nu en twee jaar uit de top 100quote:Op vrijdag 1 september 2023 03:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
Boooooowwwwwwtic OUT, 6-1 1-6 3-6 3-6
Volgend jaar zomer alquote:Op vrijdag 1 september 2023 05:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Binnen nu en twee jaar uit de top 100
Toch knap van die Stricker. Hij is toch totaal niet afgetraind, en bij het heren tennis heb je dan wel een extra handicap. Beetje erg chubby is hij zelfs, en toch van Stefanos winnen, en wellicht ook van Bonzi. Indrukwekkend...quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Dood topic genot
Krijg je met Benjamin Bonzi () en Hari Kiri naar de vierde ronde @:de_boswachter
Oh dan ken je Nalbandian niet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch knap van die Stricker. Hij is toch totaal niet afgetraind, en bij het heren tennis heb je dan wel een extra handicap. Beetje erg chubby is hij zelfs, en toch van Stefanos winnen, en wellicht ook van Bonzi. Indrukwekkend...
Mwa, toen hij bijvoorbeeld van Federer in 2005 de Masters Cup finale won was hij wel erg afgetraind hoor. En toen hij in 2007 the big 3 op een rij versloeg was hij inderdaad iets minder afgetraind, maar dat is nog geen vergelijk met deze Stricker.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:38 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Oh dan ken je Nalbandian niet.Die wist niet afgetrained van Fed, Nadal en Novak te winnen.
Die helft van Djokovicquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Dood topic genot
Krijg je met Benjamin Bonzi () en Hari Kiri naar de vierde ronde @:de_boswachter
Wawrinka was ook vaak vies dikkigquote:Op zaterdag 2 september 2023 00:38 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Oh dan ken je Nalbandian niet.Die wist niet afgetrained van Fed, Nadal en Novak te winnen.
Ja wat een drugskop heeft diequote:Op zaterdag 2 september 2023 20:36 schreef superniger het volgende:
En de set voor Dan Evans.
Die pakt nog even snel tussendoor een lijntje.
Daniel Evans (Birmingham, 23 mei 1990) is een Britse tennisspeler. Hij heeft één ATP-toernooi gewonnen in het enkelspel en stond twee keer in een ATP-finale in het dubbelspel. Ook deed hij al mee aan Grand Slams. Hij heeft vier challengers in het enkelspel op zijn naam staan. Nadat Evans in april 2017 positief had getest op cocaïne, werd hij voor één jaar geschorst.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja wat een drugskop heeft die
Verbaast me nietsquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Daniel Evans (Birmingham, 23 mei 1990) is een Britse tennisspeler. Hij heeft één ATP-toernooi gewonnen in het enkelspel en stond twee keer in een ATP-finale in het dubbelspel. Ook deed hij al mee aan Grand Slams. Hij heeft vier challengers in het enkelspel op zijn naam staan. Nadat Evans in april 2017 positief had getest op cocaïne, werd hij voor één jaar geschorst.
GO GO GO Svito! Nu even doorzetten. Volgens mij staat ze H2H 3-1 achter tegen Pegula. Alleen de aller eerste ontmoeting won ze, herinner ik mij.quote:
jammer voor d'r dan tegen SuperMaddyquote:
Coke-gebruikers zijn er vaak juist niet uit als junkies.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat dan? Hij ziet er toch niet uit als een junkie?
Haha hij ziet er juist wel zo uit imoquote:Op zondag 3 september 2023 10:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Coke-gebruikers zijn er vaak juist niet uit als junkies.
Ik vind hem er meer uitzien als een speed-gebruiker, maar ja hij heeft geld dus 1+1=2quote:Op zondag 3 september 2023 13:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha hij ziet er juist wel zo uit imo
Wel een hele lieve meid. Mentaal ook echt wel sterk, vooral voor die leeftijd.quote:
Nu hebben we een transgender op n1 positie, jippiequote:Op maandag 4 september 2023 07:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi dat Swastika exit is
quote:Op maandag 4 september 2023 08:03 schreef Wereldgozer het volgende:
m
[..]
Nu hebben we een transgender op n1 positie, jippie
bedoel je venus want qua bouw kan je onmogelijk serena bedoelen?quote:Op zondag 3 september 2023 23:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wel een hele lieve meid. Mentaal ook echt wel sterk, vooral voor die leeftijd.
Ze is gewoon erg gedreven. Topsportmentaliteit brengt vaak wel wat irritante trekjes met zich mee. Qua lichaam lijkt ze trouwens enorm op Serena Williams. En dan bedoel ik de Williams van die leeftijd. Van 1999 tm 2005 oid.
Heb even "Serena Williams 2000" gegoogled en dat was inderdaad wel een behoorlijk andere Serenaquote:Op maandag 4 september 2023 08:55 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
bedoel je venus want qua bouw kan je onmogelijk serena bedoelen?
Nee, Serena. Ze leek qua bouw heel erg op Gauff. Ze heeft echt niet altijd die enorm brede heupen en enorme kont gehad. Ondanks dat ze verder qua vetpercentage ook op latere leeftijd nog wel afgetraind was, ze was natuurlijk wel een stuk forser geworden.quote:Op maandag 4 september 2023 08:55 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
bedoel je venus want qua bouw kan je onmogelijk serena bedoelen?
Ja heel anders. Gespierd, slank, afgetraind. Serena is ook nog eens exact even lang als Gauff. Ik zie wel veel overeenkomsten. Dat jullie dat vergeten zijnquote:Op maandag 4 september 2023 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb even "Serena Williams 2000" gegoogled en dat was inderdaad wel een behoorlijk andere Serena
quote:Op dinsdag 5 september 2023 06:24 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Bij Zverev iemand het stadion uitgezet omdat die Heil Hitler riep
Je mag tegenwoordig niets meer.quote:Op dinsdag 5 september 2023 06:24 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Bij Zverev iemand het stadion uitgezet omdat die Heil Hitler riep
quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
die Sabalenka had nooit mee mogen doen![]()
![]()
![]()
poppetje van dictator Lukashenko
quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
die Sabalenka had nooit mee mogen doen![]()
![]()
![]()
poppetje van dictator Lukashenko
MADquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus de WTA nu ook al verpest met dat klote Nazi-Belarus op 1
Meteen de rebreak. Bijzondere foutjes van Djoko.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Fritz meteen gebroken. Spannend.
Fritz was in 50 servicegames maar 1x gebroken. En nu dit..quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:18 schreef LordVoldermort het volgende:
En het dan weer zo weggeven....![]()
Laat ook maar.
Als Shelton speelt zoals vandaag zie ik hem nog wel een setje pakkenquote:Op woensdag 6 september 2023 07:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Shelton in de halve VinaleWat een reeks heeft Djokovic..
We weten alleen allemaal dat hij dat niet gaat doenquote:Op woensdag 6 september 2023 07:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Shelton speelt zoals vandaag zie ik hem nog wel een setje pakken
Terwijl die in de mixed dubbel, waar die met Taylor Townsend ook nog in zit,juist heel rustig overkomt. Daar is het vooral Townsend met overacting de hele tijdquote:Op woensdag 6 september 2023 11:34 schreef wimderon het volgende:
Vervelend ventje, die Shelton. Stukje overacting.
Tja, maar met Tiafoe zal hij niet veel meer moeite gehad hebben. Djokovic heeft een extreem gunstig schema. Alleen de finale is er een kleine kans dat hij verliest, voor de rest had Novak dit hele toernooi 99% winkansen. Als hij geen blessure oploopt wint hij alle rondes sowieso.quote:Op woensdag 6 september 2023 07:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Shelton in de halve VinaleWat een reeks heeft Djokovic..
• Fok is half doodquote:Op woensdag 6 september 2023 18:48 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat we bijna in de halve finales belanden nog steeds in topic #1 zitten
En toch vrees ik dat Rafa geen ronde had kunnen overleven op deze US Openquote:Op woensdag 6 september 2023 18:55 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
• Fok is half dood
• Geen Nadal/Federer
• Wedstrijden midden in de nacht.
• Geen @:Federer Fan
• En de belangrijkste geen eeuwige discussies Nadal toch niet de underdog is in een wedstrijd
Zverev - Alcaraz kan ook wel leuk worden als Zverev zijn topniveau weer kan halenquote:Op woensdag 6 september 2023 19:54 schreef LordVoldermort het volgende:
We kijken deze GS toch ook alleen maar voor de finale Djoko-Alca?
Hij verloor die eerste 3 games maar 1 punt zelfs (3e game). eigen game op love en break op love. Maar ja, zaadje Rublev gaat er dan gewoon met 6-4 af.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Zaadje Rublev wordt verkracht na een 0-3 voorsprong. Erg moo.
Meddy ook weer bijzonder matig en rijgt nu de fouten aaneen. Alca kan ook wel op een been komen.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij verloor die eerste 3 games maar 1 punt zelfs (3e game). eigen game op love en break op love. Maar ja, zaadje Rublev gaat er dan gewoon met 6-4 af.
Als ze daar blijft zitten vind ik het prima.quote:Op woensdag 6 september 2023 20:22 schreef Szura het volgende:
[..]
@:wimderon smijt een steen naar z’n tv
Als er een NEDERLANDER speelt/wint gaat het topic opeens ook erg hard.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:55 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
• Fok is half dood
• Geen Nadal/Federer
• En de belangrijkste geen eeuwige discussies Nadal toch niet de underdog is in een wedstrijd
Alleen dat laatste is al goed voor 2 topics van GwaiLow jaquote:Op woensdag 6 september 2023 18:55 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
• Fok is half dood
• Geen Nadal/Federer
Ik mis ook de vraag van @Federer Fan waarom we naar Haase moeten kijken terwijl Djokovic speelt tegen de nummer 627 op de ranglijst.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er een NEDERLANDER speelt/wint gaat het topic opeens ook erg hard.
In 2436 hebben we vast en zeker een nieuwe Grand Slam kampioen geleverdquote:Op woensdag 6 september 2023 21:37 schreef wimderon het volgende:
Als er een NEDERLANDER speelt/wint gaat het topic opeens ook erg hard.
Ze hebben toch wel in hogere temperaturen gespeeld in Australie?quote:Op woensdag 6 september 2023 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Tam gedoe, komt dat alleen maar door de hitte?
Is er overigens een max tempa qua wanneer ze niet spelen?
Dan is er tenminste wel een beetje aanspraak en voer voor discussie hierquote:Op woensdag 6 september 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen dat laatste is al goed voor 2 topics van GwaiLow ja
Ja vast, ik heb geen idee.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel in hogere temperaturen gespeeld in Australie?
Nu is er ook nog een vrachtwagen overheen geredenquote:Op woensdag 6 september 2023 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rublev ziet eruit alsof ie net meth heeft genomen in een steeg
Die Rublev kan zo goed tennissen, maar is zo inconstant als wat.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee ongelofelijke zaadjes. Het is mensonterend.
Haha die commentator is ook slecht zeg. ''of was dat de 1e stuit dan''?quote:
@Slobeend geniet van alle fouten vandaag.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee ongelofelijke zaadjes. Het is mensonterend.
Bijna!quote:Op woensdag 6 september 2023 21:12 schreef Norrage het volgende:Alleen Zverev zou Alcaraz kunnen pakken; meddy en rublev hebben geen kans.
Dus op naar finale Djoko - Alcaraz, zou wel weer vet zijn als dat weer een 5 setter wordt. Alcaraz lijkt wel minder in vorm dan op Wimby/RG...
Meddy gaat er nog harder af verzeker ik jequote:
Eens, hij is een enorme master. Denk inderdaad, zoals Norrage al zegt, dat Medvedev er ook hard af zal gaan. Al schijnt het morgen wel iets koeler te worden, dus dat spreekt in het voordeel van Medvedev(?). Die gasten klagen continu zo over de warmte, maar Alcaraz totaal niet volgens mij.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Alcaraz heeft nu far de zwaarste loting, maar gaat er toch vooralsnog heel soepeltjes doorheen.
Hoort wel een beetje bij zijn ranking dat hij in deze fase een hooggeplaatste speler tegenkomt.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:50 schreef GwaiLow het volgende:
Rublev heeft al 9 kwartfinales gespeeld op Grand Slams, maar nog nooit een halve finale gehaald. Bizar..
Tja, Madison Keys stond nog met 5-3 voor in de tweede set. Zelfs in de derde set stond ze 4-2 voor en had later ook nog een kans om 5-3 te maken, maar nee hoor. Ze geeft het schandalig weg. Dan heb je alle kans om in eigen land je tweede Grand Slam finale te halen, en dan doe je dit. Ik zou er niet gek van hebben opgekeken als ze haar racket aan de wilgen zou hebben gehangen na dit verlies. Ik verbaas mij erover dat ze pas 28 jaar is. Ik weet nog goed dat ik haar in 2011 al op de US Open zag spelen. Enorm jong al het prof circuit gehaald, maar uiteindelijk staat ze nog steeds pas op 1 Grand Slam finale en 4 halve finales.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
6-0 6-7 6-7, de meest zure nederlaag in het tennis.
Goh, die conclusie trekken we hier al een jaar of 15.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:01 schreef Szura het volgende:
WTA sjookgenot
Niet serieus te nemen die rommel
Die Keys was gewoon helemaal gesloopt op het einde van een BO3 potje waarin ze de eerste set ook nog met 6-0 won. Dat kan eeeccchhhtttt niet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goh, die conclusie trekken we hier al een jaar of 15.
Vrouwen zouden nog niet 10% van het prijzengeld wat de mannen verdienen moeten krijgen. Rotzooi galore.
Het lijkt daar bijna elk jaar in september ver boven de 30 graden te zijnquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:58 schreef heywoodu het volgende:
Oei, er beginnen wedstrijden afgelast te worden vanwege de hitte. Blijft vooralsnog beperkt tot de rolstoelen en junioren, die na hun huidige set respectievelijk game moeten kappen.
Federer-Fan is erquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Beste vrienden, Zijn er hier mensen die beide halve finales vanavond en vannacht live gaan kijken?
Nu regent het opeens? Dak is dicht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:58 schreef heywoodu het volgende:
Oei, er beginnen wedstrijden afgelast te worden vanwege de hitte. Blijft vooralsnog beperkt tot de rolstoelen en junioren, die na hun huidige set respectievelijk game moeten kappen.
Gaapquote:Op woensdag 6 september 2023 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen weet toch dat Djokovic dit in 3 sets wint met maximaal 8 games voor Shelton.
quote:
Dat doe ik je niet na.quote:Nog geen idee. Eens kijken hoever we komen. Gister juist ok 4:00 opgestaan om nog wat te zien van Alcaraz-Zverev.
Ik las "We kunnen naar bad."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |