SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetableYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Je komt toch iedere keer weer rare figuren tegen in de sprint.quote:
Verdorie, al besproken.quote:
Ja.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe kan zo snel bepaald worden dat het een valse start was? Of zitten er sensoren in het startblok?
Ja.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe kan zo snel bepaald worden dat het een valse start was? Of zitten er sensoren in het startblok?
20 jaar.quote:
Vooral niet dat ze straks eerste reserve is en zomaar de finale zou mogen lopen.quote:
Napoleon complex.quote:
Spanje heeft vast nog wel een plekje vrij.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:58 schreef Szura het volgende:
Cubaan is blij want hij kan na dit WK Europa invluchten
Noor-wegen!quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:59 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Sint Lucia het enige land ter wereld is dat naar een vrouw is vernoemd?
Dat gebeurd eigenlijk vrij weinig. Tenzij Spanje, Turkije of Bahrain een zak geld klaar zet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:58 schreef Szura het volgende:
Cubaan is blij want hij kan na dit WK Europa invluchten
Daar gaan de wintersporters juist opeens fietsen!quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik verwacht komende seizoenen ook Sloveense topschaatsers en darters.
Sloveens voetbal gaat domineren.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik verwacht komende seizoenen ook Sloveense topschaatsers en darters.
Ja.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had toch ook de eerste Olumpische PLAK voor Burkina Faso, deze man?
quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had toch ook de eerste Olumpische PLAK voor Burkina Faso, deze man?
Leuke winnaar!quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mamadou Zango heeft er zin in.
Jaquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ligt WA live timing er bij jullie ook uit?
Die ellende is al jaren bezigquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:12 schreef Szura het volgende:
De gekke kapsels waren in de aanbieding in Jamaica
Die act is echt heel vermoeiend en steeds meer Afrikaanse dames en van de Bahama's enzo zijn gaan meedoenquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:12 schreef Szura het volgende:
De gekke kapsels waren in de aanbieding in Jamaica
Citroen Bolingo.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van der Walt alweer! En Bol(ingo)
Die zit al op haar hotelkamer.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt me wel te moeilijk voor Swoboda.
Ja, die precies nul keer dat dat eerder is gebeurd vond ik ook leukquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
Goud voor Burkina Faso is altijd leuk
Vast wel ooit ja.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:20 schreef PippenScottie het volgende:
Die 47.60 van Koch, gaat die ooit worden verbroken?
Ooit toch wel. Onze vriendin uit Bahrein kwam al best in de buurt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:20 schreef PippenScottie het volgende:
Die 47.60 van Koch, gaat die ooit worden verbroken?
Subtiele lippenstift inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:21 schreef franklop het volgende:
Vriendin van Antwanet, die vrouw in 3
Net zo'n arrogante rotkopquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:21 schreef franklop het volgende:
Vriendin van Antwanet, die vrouw in 3
Klaver of die Jamaicaanse?quote:
Waar staat die voor?quote:
Het mag wel een keer goed vallen voor een wereldtitel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:25 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een weelde is deze periode toch voor de Nederlandse atletiekfan.
Ik val toch iets meer op Arische vrouwen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klaver of die Jamaicaanse?
Ik kan me nog de toernooien in de jaren '90 herinneren toen voor Nederland een zesde plaats voor Marko Koers of een achtste plek voor Kamiel Maasse het hoogtepunt van het toernooi was.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:25 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een weelde is deze periode toch voor de Nederlandse atletiekfan.
I see what you did therequote:Op maandag 21 augustus 2023 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het mag wel een keer goed vallen voor een wereldtitel.
Idem. Dat we hoopten dat Lornah Kiplagat kon stunten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik kan me nog de toernooien in de jaren '90 herinneren toen voor Nederland een zesde plaats voor Marko Koers of een achtste plek voor Kamiel Maasse het hoogtepunt van het toernooi was.
Lijkt mij ook niet best om m vast te houden.quote:
Rutger Smith moest voor de medailles zorgen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Idem. Dat we hoopten dat Lornah Kiplagat kon stunten.
Dacht dat een Belgian Tornado die muggen wel weg zou blazenquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:28 schreef Nober het volgende:
Belgische, Rosius?, had last van de muggen bij het opwarmen.
Bizar he, ze parkeerde echt totaal tot vorig jaarquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:30 schreef Marcoss het volgende:
Knap dat Klaver nu wel echt de stap heeft gemaakt dat ze constant die laatste 100 nog echt door kan trekken
Dochter van Eddy Walliquote:
Een verrassing van Rens Blomquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rutger Smith moest voor de medailles zorgen.
Toen ik in 2009 atletiek begon te volgen waren er ook bar weinig Nederlandse hoogtepunten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik kan me nog de toernooien in de jaren '90 herinneren toen voor Nederland een zesde plaats voor Marko Koers of een achtste plek voor Kamiel Maasse het hoogtepunt van het toernooi was.
Die is in beeld?quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
NOS lult met Schippers terwijl er een 3e 400m semi wordt gelopen
Geheel onverwacht.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Ziggo kanaal 20 (wederom)quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Bauke Williams.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
De afzichtelijke stijl van Williams.
Als dat met een PR is, dan is dat nog niet zo erg.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vrees wel weer voor p4 voor Klaver.
Met borden gooien is geen sportquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh we zijn al bij de laatste 2 pogingen van de discus.
Wat een vreselijke show weer voor zo'n mooie finale.
Vandaag leerde ik dat Arnoud Okken een tijdperk hadquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat was wat later toch? Meer in het tijdperk Okken.
Vertel dat maar tegen de Grieken.quote:
Gelukkig heeft ze al goud!quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vrees wel weer voor p4 voor Klaver.
de NOS is een belediging voor de sportquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht dat we het over het tijdperk Rutger Smith haddenquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat was wat later toch? Meer in het tijdperk Okken.
Ja ik kijk bij de Belg maar was even bij de NOS voor interview met Liekequote:Op maandag 21 augustus 2023 21:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
de NOS is een belediging voor de sport
kijk ajb op Eurosport zeg
Ik vrees van niet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:38 schreef The_Undertone het volgende:
Hopelijk volgende dagen wat meer aandacht voor de werpnummers.
Joris acteert zelfs nog als die alleen thuis is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ivo was ook enthousiast maar zonder act
VS hep Jamaica geannexeerd?quote:
Voorkomt hier de SWEEP.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:45 schreef wimderon het volgende:
Parchment is toch ook wel een fenomeen op kampioenschappen.
Jaquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VS hep Jamaica geannexeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |