Wat draag jij?quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:26 schreef Coco het volgende:
Er is geen enkel valide argument voor een iphone @:onlogisch
Dat lukt mij niet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voordeel van bank-apps op iOS: je kan screenshots maken!
Met mijn bank-apps op Android was die functie altijd geblokkeerd geweest.
Dan halen we er een expert bij @ChevyCapricequote:Op maandag 21 augustus 2023 16:28 schreef Erasmus het volgende:
Hebben we het nog steeds over iOS vs Android
@:onlogisch Verandert de TT maar in DIG SC
Ik ga nu kijken.quote:
Vreemd, met zowel ING als bunq nooit issues gehad.quote:
Genoteerd.quote:
ABN, geen gernot.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vreemd, met zowel ING als bunq nooit issues gehad.
Jammer dat ik geen testscreenshot kan posten hier.
[insert Trauner in De Skihut gifje]quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:30 schreef Caland het volgende:
Oh toch wel trouwens, dan ben ik in de war.
Deze jongen gebruikt al meer dan 10 jaar een iPhonequote:Op maandag 21 augustus 2023 16:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan halen we er een expert bij @:ChevyCaprice
quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:34 schreef Caland het volgende:
Ja ik ben in de war met die streamingapps, behoorlijk storend vind ik dat.
Foto van je scherm maken een optie?quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:33 schreef Coco het volgende:
@:Caland vertoont meer en meer boomer symptomen.
Pizze (allebei één pizza).quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Vies monsterquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pizze (allebei één pizza).
Ben erg moe. De hele tijd op kantoor moeten acteren dat ik érg druk aan het werk was (ik had alles binnen 2 uur af) kost mij een hoop energie.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti, salade.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |