Nog niet. Heb jij een iPhone? Zo ja, kan je hem aanraden?quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je al een iPhone aan het bestellen?

Gohquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:05 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch snapt de grap weer eens niet

Ik vind dit gesprek 3 keer per jaar wel veel worden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet. Heb jij een iPhone? Zo ja, kan je hem aanraden?

3 keer per jaar een gesprek met @onlogisch wordt sowieso al iets te veel van het goedequote:Op maandag 21 augustus 2023 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dit gesprek 3 keer per jaar wel veel worden.

Met of zonder functioneringsgesprek achter de schermen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer per jaar een gesprek met @:onlogisch wordt sowieso al iets te veel van het goede

Ik ga nu kijken!quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:02 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland daagt forum admin @:GGMM uit in het live eredivisie topic.

Eén keer heb je het tegen me gezegd. En 0 argumenten waarom ik een iPhone zou moeten kopen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dit gesprek 3 keer per jaar wel veel worden.

Ik kan hem aanraden. Snel, easy, mooi.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eén keer heb je het tegen me gezegd. En 0 argumenten waarom ik een iPhone zou moeten kopen.

Over die xinohoela telefoontjes gesproken: waar is @Littlerabbitquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een iPhone maat. Die xinomie telefoontjes zijn uitstekend maar de camera's geven te snel de geest, als in zwarte vlekken in de lens. Die gebeurt nu al 3 versies op rij. Beetje klaar mee.

Tweaken sowieso niet meer. Ik kan nu geen betalingen verrichten met mijn bank app omdat mijn huidige toestel getweaked is. Even wachten op die 15 en dan maar vergelijken met de 14 en een keuze makenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan hem aanraden. Snel, easy, mooi.
Wil je meer apps en tweaken, dan niet doen.

Vast gesmolten ergens op de A27quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over die xinohoela telefoontjes gesproken: waar is @:littlerabbit

Dat kan ik me dan wel voorstellen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vast gesmolten ergens op de A27

Heb mij laten vertellen dat je dan het beste nu meteen voor de 14 kan gaan maar dat kan ook een verkooppraatje zijn geweest uiteraardquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tweaken sowieso niet meer. Ik kan nu geen betalingen verrichten met mijn bank app omdat mijn huidige toestel getweaked is. Even wachten op die 15 en dan maar vergelijken met de 14 en een keuze maken

Voordeel van bank-apps op iOS: je kan screenshots maken!quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tweaken sowieso niet meer. Ik kan nu geen betalingen verrichten met mijn bank app omdat mijn huidige toestel getweaked is. Even wachten op die 15 en dan maar vergelijken met de 14 en een keuze maken

Geheid langer updates voor je iPhone dan bij Xinomie.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eén keer heb je het tegen me gezegd. En 0 argumenten waarom ik een iPhone zou moeten kopen.

wat een kutargumentquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geheid langer updates voor je iPhone dan bij Xinomie.

Die jongeman was hier altijd heel weinig totdat jij ten tonele kwam, dus waar is hij inderdaadquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over die xinohoela telefoontjes gesproken: waar is @:littlerabbit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |