SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank voor het openen @:xsaskiax, dit is een aanrader ...![]()
![]()
Sasha over de relaties die er nog zijn - 20 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt mij ook veel verstandiger dan zo vlot samen te gaan wonenquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Boy, moet zij zeggen he. Die twee wonen vanaf dag 1 dat ze buiten waren samen. Waar Sas en Bern eerst eens rustig gaan daten met elkaar en elkaar leren kennen ´hoe ze buiten zijn´![]()
fotoschopquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:42 schreef xsaskiax het volgende:
@:Daissy de bovenstaande groepsfoto is toch de originele foto van Een Jaar Van Je Leven??
Hoe frappant is het dat Isaac en Sasha precies IN het logo staan en direct naast elkaar...... hoe dan???
Toeval bestaat niet zeggen ze weleens....... tja....
Dat begrijp ik, maar het is heel apart dat deze foto al vanaf het begin zo is, dus hij is niet veranderd in de loop van de maanden.quote:
Ja klopt, die foto is er al vanaf het begin en de finalisten staan dus naast elkaar, hoe toevallig is dat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:42 schreef xsaskiax het volgende:
@:Deisyy de bovenstaande groepsfoto is toch de originele foto van Een Jaar Van Je Leven??
Hoe frappant is het dat Isaac en Sasha precies IN het logo staan en direct naast elkaar...... hoe dan???
Toeval bestaat niet zeggen ze weleens....... tja....
Nummer 4, paljassaquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:42 schreef woxxel het volgende:
Ik vond het meest vreemde dat ze ineens allemaal "goeie " die is goeie begonnen te zeggen. Vooral bij babette klonk dat raar.
Oh en al die bijnamen sloeg nergens op.
G. De oranje. Carmen. Tjeng. Spy. Judas.
Kamorachi. De lange. K3. En ik zal er nog wel wat vergeten zijn. Soms wisten ze zelf niet meer wie of wat
Ik denk eerder dat het puur toeval isquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar het is heel apart dat deze foto al vanaf het begin zo is, dus hij is niet veranderd in de loop van de maanden.
Welnee, ik woonde na twee maanden al samen en nu 15 jaar later nog steeds.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook veel verstandiger dan zo vlot samen te gaan wonen
Las al op fb dat men zei dat ze dus vanaf het begin al wisten dat die twee gingen winnen omdat ze zo op de foto stonden🤣🤣🤣quote:
En dan vooral dat arm in arm...quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:06 schreef pingu66 het volgende:
Nu Sas daar zo alleen loopt richting badkamer, moet ik denken aan hoe Bern in het begin altijd haar naar ddx badkamer en slaapkamer begeleidde en de opdracht kreeg thee en haar kruik te maken. En naar zijn eigen kamer werd gestuurd.
ja natuurlijk zal het toeval zijn, maar het viel me ineens opquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het puur toeval is
pfffffffff op fb weten ze allllllltijd allessssss (achteraf)quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las al op fb dat men zei dat ze dus vanaf het begin al wisten dat die twee gingen winnen omdat ze zo op de foto stonden🤣🤣🤣
Had er op fbal allerlei wilde verhalen over gelezenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja natuurlijk zal het toeval zijn, maar het viel me ineens op
sorry ik volg het niet op fb, daar waren ze in de Utopiatijd al zo fanatiek en ik las hier dat het met dit programma net zo was, dus geen zin inquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had er op fbal allerlei wilde verhalen over gelezen
Ik volg het ook niet echt. Maar soms komt het op de tijdlijn voorbij.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry ik volg het niet op fb, daar waren ze in de Utopiatijd al zo fanatiek en ik las hier dat het met dit programma net zo was, dus geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |