Ja wel jammer, die krengen zijn best duur, maar ik vertrouwde het niet ik kan me een verhaal van Soury over mosselen herinneren, dus dan maar liever niet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Da's mooi kut. Maar wel verstandig, je kan er zooooo ziek van worden.
Dat verhaal heb ik gemist, maar ik heb genoeg horror verhalen over het nuttigen van bedorven schaal- of schelpdieren gehoord uit mijn omgeving.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja wel jammer, die krengen zijn best duur, maar ik vertrouwde het niet ik kan me een verhaal van Soury over mosselen herinneren, dus dan maar liever niet.
Jij bent er toch eens heel beroerd van geweest?quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat gek? Maar je neus zegt genoeg en geloof me één foute en je hebt een kater van 4 dagen (zo voelt het)
Vorige topic nog. Het gevoel dat je 4 dagen een zware kater hebt. Van 6 flessen sterke drank en alles door elkaarquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik gemist, maar ik heb genoeg horror verhalen over het nuttigen van bedorven schaal- of schelpdieren gehoord uit mijn omgeving.
Als die stank er nog steeds hangt dan waren ze echt echt echt niet goed meerquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent er toch eens heel beroerd van geweest?
Dat stond mij bij dus dan maar niet, jammer van het whiskeysausje wat ik net gemaakt had, dat smaak niet bij een kapsalon.
Maar die stinklucht van de mosselen hangt nog steeds in de keuken, zo de spoelbak maar even meet dikbleek schoonmaken.
Eigenlijk meerdere keren totdat ik in de gaten had dat het mosselen waren. Verstopt in een voorafje ofzo. Maar zelf maken eigenlijk geen last gehad omdat je dan zelf de foute eruit vist. Ik zou het never nooit bestellen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent er toch eens heel beroerd van geweest?
Dat stond mij bij dus dan maar niet, jammer van het whiskeysausje wat ik net gemaakt had, dat smaak niet bij een kapsalon.
Maar die stinklucht van de mosselen hangt nog steeds in de keuken, zo de spoelbak maar even meet dikbleek schoonmaken.
Wel een makkelijke manier om even 2 overtollige kilo's kwijt te raken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik gemist, maar ik heb genoeg horror verhalen over het nuttigen van bedorven schaal- of schelpdieren gehoord uit mijn omgeving.
Ja een slok water is al te veel voor je maag. Dan maar 2 kilo extraquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel een makkelijke manier om even 2 overtollige kilo's kwijt te raken.
Niet erg comfortabelquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel een makkelijke manier om even 2 overtollige kilo's kwijt te raken.
Dat is leuk, mijn ouders organiseerden ook elk jaar in september een mosselavond, met 6 kinderen en echtgenoten en kinderen was dat wel heel leuk, maar wat een onderneming.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:14 schreef engine het volgende:
Mosselen![]()
Binnenkort ook weer eens maken. Doe dat de laatste jaren ieder jaar wel een keer bij mijn ouders en ze vroegen er laatst al naar
Ik zuip liever een fles whiskey leeg dan weet ik iig waar het aan ligt. Heb je er ook nog wat lol aan.quote:
Nee he, ik had deze bij Appie gehaald, maar ga volgende keer lekker naar de visafslag in Stellendam.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Als die stank er nog steeds hangt dan waren ze echt echt echt niet goed meer
quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zuip liever een fles whiskey leeg dan weet ik iig waar het aan ligt. Heb je er ook nog wat lol aan.
Ik zou wel even gaan zeuren bij de appie. Volgens mij doen ze niet zo moeilijk en krijg je je geld gewoon terug.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee he, ik had deze bij Appie gehaald, maar ga volgende keer lekker naar de visafslag in Stellendam.
Dan heb je veel pannen nodigquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is leuk, mijn ouders organiseerden ook elk jaar in september een mosselavond, met 6 kinderen en echtgenoten en kinderen was dat wel heel leuk, maar wat een onderneming.
Ze hadden een hele lange woonkamer en behangtafels werden dan gebruikt als eettafel
Het is mij ook gelukt de fouten eruit te vissen, kon niet missenquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk meerdere keren totdat ik in de gaten had dat het mosselen waren. Verstopt in een voorafje ofzo. Maar zelf maken eigenlijk geen last gehad omdat je dan zelf de foute eruit vist. Ik zou het never nooit bestellen.
Ja precies, dan heb je er nog lol van en weet je waar je beroerd van bentquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zuip liever een fles whiskey leeg dan weet ik iig waar het aan ligt. Heb je er ook nog wat lol aan.
Die hele bakquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is mij ook gelukt de fouten eruit te vissen, kon niet missen
Ja goed idee eigenlijk, ik sta nooit zo stil bij dat soort dingen, maar dat ga ik morgen inderdaad even doen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou wel even gaan zeuren bij de appie. Volgens mij doen ze niet zo moeilijk en krijg je je geld gewoon terug.
Water en wijn.Bier kan ookquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:27 schreef engine het volgende:
Wat gebruiken jullie om je mosselen te koken?
Witte wijn en soepgroenten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:27 schreef engine het volgende:
Voor een minder groot gezelschap is het inderdaad simpel, ik kook ze meestal in bier.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dan heb je veel pannen nodigvoor drie personen is het eigenlijk ook wel weer vrij simpel.
Ja ik ook. Water en witte wijn.quote:
Ohja en groentenquote:
Ze stonden ook al open, dat schijnt ook niet op veel goeds te wijzen, ze moeten pas open gaan van het koken.quote:
Ja ik heb hem en zijn vriendin vanmiddag weer gezien toen ik bij m'n ouders was. Fijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een minder groot gezelschap is het inderdaad simpel, ik kook ze meestal in bier.
Is jouw broer al thuis?
klopt!quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze stonden ook al open, dat schijnt ook niet op veel goeds te wijzen, ze moeten pas open gaan van het koken.
Ohquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze stonden ook al open, dat schijnt ook niet op veel goeds te wijzen, ze moeten pas open gaan van het koken.
Wij zijn met zo'n bak weleens teruggegaan naar de appie; geld teruggekregen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel de beste oplossing.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zijn met zo'n bak weleens teruggegaan naar de appie; geld teruggekregen.
Sindsdien de mosselen bij de visboer gehaald.
Peper, zout, soepgroente, bier. Soms nog wat chilivlokken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:27 schreef engine het volgende:
Dat is inderdaad fijn, hoe lang blijven ze of gaan ze niet niet terug naar Sierra Leone?quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik heb hem en zijn vriendin vanmiddag weer gezien toen ik bij m'n ouders was. Fijn.
Kloppen, ja dat vond ik op internet, als een mossel open is met je er met een lepel op kloppen, als ze dan dicht gaan kan je ze gewoon eten, anders niet. Deze bleven wagenwijd open staanquote:
Dat jaquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:30 schreef tonja het volgende:
Als er eentje open staat kan je er even op tikken met een theelepeltje of zo, als het dan niet dicht gaat is ie niet goed meer.
Witte wijnquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:27 schreef engine het volgende:
Jawel ze gaan weer terug. Ze hebben nu twee weken vakantie. Mijn broertje heeft het nog redelijk rustig daar maar zijn vriendin werkt daar als arts. Veel afgevallen zag ik. Ze was wel even toe aan rust.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad fijn, hoe lang blijven ze of gaan ze niet niet terug naar Sierra Leone?
Niets zo erg als mosselen die niet goed ruiken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou vanavond gekookte mosselen eten, maar ik vertrouwde de geur niet toen ik de verpakking open maakte, dus die gingen linea recta de vuilbak in en zit nu op mijn kapsalon te wachten
Afgevallen van het harde werken of slecht eten? Het klinkt wel pittig, dan is het wel fijn om in Nederland even op adem te komen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel ze gaan weer terug. Ze hebben nu twee weken vakantie. Mijn broertje heeft het nog redelijk rustig daar maar zijn vriendin werkt daar als arts. Veel afgevallen zag ik. Ze was wel even toe aan rust.
En als je een klap in je gezicht krijgt is ie nog in orde.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:30 schreef tonja het volgende:
Als er eentje open staat kan je er even op tikken met een theelepeltje of zo, als het dan niet dicht gaat is ie niet goed meer.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als je een klap in je gezicht krijgt is ie nog in orde.
Beide denk ik. Weinig afwisselend eten maar ik weet wel dat ze ook heel veel gewerkt heeft. Bij mijn broertje zag ik dat niet zo.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgevallen van het harde werken of slecht eten? Het klinkt wel pittig, dan is het wel fijn om in Nederland even op adem te komen.
Chablis bij voorkeur.quote:
Klinkt ook wel goed heb ik nog nooit gedaanquote:
Dat drink ik er liever bijquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niets zo erg als mosselen die niet goed ruiken.
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Gaat je broertje daar ook als arts aan het werk?quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Beide denk ik. Weinig afwisselend eten maar ik weet wel dat ze ook heel veel gewerkt heeft. Bij mijn broertje zag ik dat niet zo.
Nee dat niet. Hij heeft wel een keer een bevalling via keizersnede bijgewoond die zijn vriendin uitvoerdequote:Op zondag 20 augustus 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat je broertje daar ook als arts aan het werk?
Dat laatste is heel verstandig. Ik haal nooit vis of seafood bij de supermarkt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee he, ik had deze bij Appie gehaald, maar ga volgende keer lekker naar de visafslag in Stellendam.
En na een fles whisk(e)y interesseert het je waarschijnlijk geen kont meer dat je te dik bent.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ik te dikquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En na een fles whisk(e)y interesseert het je waarschijnlijk geen kont meer dat je te dik bent.
Wat vind je zelf?quote:
Dat is ook wel meteen het serieuze werk zo'n keizersnede, wel mooi werk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Hij heeft wel een keer een bevalling via keizersnede bijgewoond die zijn vriendin uitvoerde![]()
Hij heeft sinds kort een baantje voor een Noorse hulporganisatie. Stelt allemaal niet zoveel voor geloof ik maar hij heeft iets te doen.
Nou ik heb geen weegschaal maar ik pas nog in mijn spijkerbroekquote:
Ja dat ken ik. Vorige week kookten we met z'n 4-tjes, maar de wijn voor bij het hoofdgerecht was al voor de helft genuttigd voor we de eerste gang op tafel hadden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Halve fles bij de mosselen, andere helft tijdens het koken en de volgende fles bij het eten
2 kilo is niet te dikquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En na een fles whisk(e)y interesseert het je waarschijnlijk geen kont meer dat je te dik bent.
Haha nee hoor. Elke dag een uurtje hardlopen zorgt ervoor dat ik al jaren kan eten en drinken wat ik wilquote:
Maar twee kilo overgewicht zou ik toch het liefst ASAP weer kwijt zijn.quote:
Da's altijd de beste indicatie: als je kleding nog maar past.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb geen weegschaal maar ik pas nog in mijn spijkerbroek
Ik zou het niet kunnenquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel meteen het serieuze werk zo'n keizersnede, wel mooi werk.
Soepgroenten, knoflook, peper, zout, aanhangend water (wat er nog bij zit na het schoonmaken), scheutje wijn of bier.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:27 schreef engine het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Halve fles bij de mosselen, andere helft tijdens het koken en de volgende fles bij het eten
Maatje 600quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's altijd de beste indicatie: als je kleding nog maar past.
Toch is dit altijd wel mooi.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:11 schreef chufi het volgende:
Nog ff het koningsnummer en dan kan ES weer uit
9.83quote:
Ik had vanavond whiskeysaus gemaakt en wilde nog een mosselsaus maken, met mayo, mosterd en (hoe kan het ook anders) wijnquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:06 schreef engine het volgende:
Bij mosselen is de juiste saus ook wel belangrijk. Liefst met yoghurt en veel knoflook
Dat ken ik niet maar ben nu wel nieuwsgierigquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vanavond whiskeysaus gemaakt en wilde nog een mosselsaus maken, met mayo, mosterd en (hoe kan het ook anders) wijn
Mosselsausquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ken ik niet maar ben nu wel nieuwsgierig
Ja dat klinkt ook best lekkerquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mosselsaus
Klassieke mosselsaus:
1 el fijne mosterd
4-5 el mayonaise
1-2 el witte wijn
zout en peper
Whiskeysaus:
6 eetlepels mayonaise
3 eetlepels ketchup
1 theelepel paprikapoeder
1 theelepel chilipoeder
1 eetlepel whiskey
En ik vind de sambasaus van Calvé ook heerlijk om je mosselen in te dopen.
Is de Spaanse voetbalbond voorzitter al gelyncht?quote:
Ja dat kussen op de mond was niet echt gepast .... maar misschien speelt er wel meer ... ?!quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is de Spaanse voetbalbond voorzitter al gelyncht?
Wat zou er moeten spelen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kussen op de mond was niet echt gepast .... maar misschien speelt er wel meer ... ?!
Ja dat weet ik toch ook niet .... eens kijken of ik via via wat te horen krijg wat er speelt daar in de topquote:
Nou ja, als iemand het hier weet ben jij het welquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch ook niet .... eens kijken of ik via via wat te horen krijg wat er speelt daar in de top
Nog nooit van gehoord, maar het ziet er heerlijk uit.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Perron, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Een flinke biefstuk erbij en het is helemaal afquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Klasgenoot van mn ex was bondscoach van een aantal U23 en lager lichtingenquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand het hier weet ben jij het wel
zegt me nietsquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nee, dan zal jij het wel wetenquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Klasgenoot van mn ex was bondscoach van een aantal U23 en lager lichtingen
Ik snap dat nooit. Waarom zou je dat doen net zo als hoeveel hotdog's kan je in je proppen. Beschamendquote:
Opgenomen ... voor ik het vergeetquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:55 schreef tonja het volgende:
De zomergasten film van vanavond is The Green Butchers. Ik heb die film jaren geleden een keer gezien. Aanrader!
Ik kijk deze avond de zomergast al wel af. Zal later die film wel eens bekijkenquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:55 schreef tonja het volgende:
De zomergasten film van vanavond is The Green Butchers. Ik heb die film jaren geleden een keer gezien. Aanrader!
Lekker luguberquote:
Haha echt. Ik al een week OLAH zeggen. Heb ook al wat ijs op maar dat doe ik maar in het Engels 😉quote:
Waar in Spanje zit je ?quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha echt. Ik al een week OLAH zeggen. Heb ook al wat ijs op maar dat doe ik maar in het Engels 😉
Bij Alicante in de buurt. Heerlijk even helemaal weg en vh werk afquote:
Zoals het hoort ... geniet nog maar ff lekker van de hittequote:Op zondag 20 augustus 2023 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bij Alicante in de buurt. Heerlijk even helemaal weg en vh werk af
Tnx lig hier idd in de airco ff bij te komen van een warme dag strand 😁quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals het hoort ... geniet nog maar ff lekker van de hitte
Kan ik me iets bij voorstellen .. doe vooral rustig aanquote:Op zondag 20 augustus 2023 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx lig hier idd in de airco ff bij te komen van een warme dag strand 😁
Lekker hoor!quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bij Alicante in de buurt. Heerlijk even helemaal weg en vh werk af
Fish and chips voor weinig. Large bier erbij. Heerlijk idd 👍quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Wat heb je gegeten vandaag?
Heb nog niks gesloopt en schijn en vriendelijk voorkomen te hebben. Wel uiterlijk van een Scandinaviër of Brit idd. Ow crap.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:43 schreef chufi het volgende:
Typisch Spaans wel ... pas maar op dat ze je niet voor een UK Hooligan gaan aanzien
Gedraag je voorbarig en er zal je niets overkomen ... Maar vier lekker meequote:Op zondag 20 augustus 2023 23:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb nog niks gesloopt en schijn en vriendelijk voorkomen te hebben. Wel uiterlijk van een Scandinaviër of Brit idd. Ow crap.
begin van de middag vanaf 14 uur of zo .... en daarna vanaf 21 uurquote:Op zondag 20 augustus 2023 23:47 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind het zo heerlijk aan Spanje dat je twee keer uit eten kunt. Eerst aan het eind van de middag lekker in het zonnetje met een pilsje erbij tapas eten. Later op de avond mag je dan nog een keer om een uurtje of tien.
Ja choef, begin van de middag ben ik nog bezig met de toerist uithangen he!quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
begin van de middag vanaf 14 uur of zo .... en daarna vanaf 21 uur
Terrorist bedoel je?quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja choef, begin van de middag ben ik nog bezig met de toerist uithangen he!
Ja maar dan moet je juist een chiringuito in duiken onder de schaduw en een paella bestellen ..quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja choef, begin van de middag ben ik nog bezig met de toerist uithangen he!
Chiringuito moest ik even opzoekenquote:Op maandag 21 augustus 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je juist een chiringuito in duiken onder de schaduw en een paella bestellen ..
Jaja is ook een tv programma over voetbal nu live voor nog 2 uur of zoquote:Op maandag 21 augustus 2023 00:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Chiringuito moest ik even opzoeken![]()
In Benalmádena heb ik dat gedaan, lekker zoute visjes gegeten. Ik hoopte daar nog Adriaan van Bassie en Adriaan tegen te komen, maar helaas.
Ik vind Spanje geweldig, maar voetbal boeit me nietquote:Op maandag 21 augustus 2023 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja is ook een tv programma over voetbal nu live voor nog 2 uur of zo
Dat magquote:Op maandag 21 augustus 2023 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind Spanje geweldig, maar voetbal boeit me niet
Wat een eikel ... echt slaat nergens opquote:Op maandag 21 augustus 2023 01:52 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wilde om de rekening vragen, dus ik zei: La cuenta.
De ober, die hoorde dat ik niet Spaans was, verbeterde mij en zei, het is: la cuueeeeeeeenta!
Sindsdien vraag ik netjes om la cuueeeeeeeenta
Nou ja, misschien forceerde hij een beetje. Die man heeft ons de hele avond wel goed verzorgd.quote:Op maandag 21 augustus 2023 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een eikel ... echt slaat nergens op
Ok .. ik ws er niet bijquote:Op maandag 21 augustus 2023 02:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, misschien forceerde hij een beetje. Die man heeft ons de hele avond wel goed verzorgd.
Hey Dotquote:
quote:
Jaquote:
Ze heeft het lang volgehouden inderdaad. Ik begon juist op het einde haar minder te vinden om naar te kijken te chaotischquote:Op maandag 21 augustus 2023 05:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar leuk dat ze er lang in heeft gezeten. Voor mij degene die het nog leuk maakte om te kijken de laatste weken.
Van mij mag ze winnenquote:Op maandag 21 augustus 2023 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het lang volgehouden inderdaad. Ik begon juist op het einde haar minder te vinden om naar te kijken te chaotisch
Ik ben Sasha ook meer geen waarderen eigenlijk gaande weg het programma
quote:Op maandag 21 augustus 2023 06:02 schreef engine het volgende:
[..]
Van mij mag ze winnenze heeft het goed gespeeld en altijd netjes gehouden.
Daarom kijk ik niet meerquote:Op maandag 21 augustus 2023 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]We zijn het eens, maar ben bang dat het niet zo zal gaan helaas
O ja wil het einde ook zienquote:
Ik moet ook werken dus ook gewoon geen tijd voor waarschijnlijk. Of het moet in de avond zijn. En is ook niet zeker dat het op stream te zien gaat zijn toch?quote:
Nee, niets is nog zeker alleen dat vandaag de finale isquote:Op maandag 21 augustus 2023 06:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet ook werken dus ook gewoon geen tijd voor waarschijnlijk. Of het moet in de avond zijn. En is ook niet zeker dat het op stream te zien gaat zijn toch?
quote:
quote:
Wat een mooie kleurenpracht weerquote:Op maandag 21 augustus 2023 08:39 schreef pullup het volgende:
Gewoon een spreeuw voor de maandag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van deze krijg ik een liedje in mijn hoofd
Heuy, hoe gaat het met de kipjes?quote:
De eerste twee konden me niet zo bekoren maar ik kijk al jaren naar Zomergasten , nu met Theo is het nog leukerquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:00 schreef pullup het volgende:
Gisteren was zomergasten weer top. Ik vind het een goed jaar
Het is allemaal net wat minder psychologisch gewauwel nuquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De eerste twee konden me niet zo bekoren maar ik kijk al jaren naar Zomergasten , nu met Theo is het nog leuker
Jaquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is allemaal net wat minder psychologisch gewauwel nu
quote:
Hey Heerquote:
quote:
Helloquote:
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Is dat bij voetbal gebeurd?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal maar wereldkampioen worden,
scoren in de finale (de enige)
en dan komt er iemand naar je toe na de wedstrijd.
Oh, je vader is dood
Ow wow. Dat is wel heftig om op zo'n moment te horenquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/wk-vrou(...)ht-gegeven~ad68eb28/
Knap dat de familie zaterdag gewoon er bij kan zijn zonder dat ze iets merkte aan hun.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles voor de sportquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heftig, eerst zo'n mooi euforiemoment en dan dat slechte nieuwsquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of ik het knap vind.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heftig, eerst zo'n mooi euforiemoment en dan dat slechte nieuwsKnap inderdaad ook van de familie dat ze het even voor zich konden houden
Ik ben geen sportvrouw, maar ik zou het zelf heel erg vinden als ik op dat moment niet thuis geweest was.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of ik het knap vind.
Enige wat 'helpt' is dat die vader al lang ziek was.
Daar 'helpt' het iets. Het is een keuze die ze vooraf heeft kunnen maken, wetende dat hij ziek was.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben geen sportvrouw, maar ik zou het zelf heel erg vinden als ik op dat moment niet thuis geweest was.
Die vader was al een tijdje ziek, dus het lijkt alsof de dood er al aan zat te komen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar 'helpt' het iets. Het is een keuze die ze vooraf heeft kunnen maken, wetende dat hij ziek was.
Al snap ik ook weer dat je niet je hele leven stil zet om het maar af te wachten.
Das dus de keuze die zij ook gemaakt heeft.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vader was al een tijdje ziek, dus het lijkt alsof de dood er al aan zat te komen.
Afscheid nemen kan maar één keer, ik zou daar mijn leven wel voor stil zetten.
En daarom ben jij geen topsporterquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vader was al een tijdje ziek, dus het lijkt alsof de dood er al aan zat te komen.
Afscheid nemen kan maar één keer, ik zou daar mijn leven wel voor stil zetten.
Dat zal inderdaad een groot verschil maken, daarom zei ik al dat ik geen sportvrouw benquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:20 schreef cafca het volgende:
[..]
En daarom ben jij geen topsporter![]()
Die zetten de rest stil vanwege hun sport. Ook dit soort dingen blijkbaar. Al is nooit alles te plannen natuurlijk. En misschien "had vader het zo wel gewild"
Zouden ze bij jou niet naar een WK of de OS gaan?quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:16 schreef pullup het volgende:
Ja er zullen er toch weinig zijn die die keuze zouden hebben gemaakt topsporter of niet, tenzij dit inderdaad met die pa goed was besproken
Nou ja zal er wel van afhangen ja. Of je alsnog goed afscheid hebt kunnen nemen zal wel heel belangrijk zijn . Indien het niet te plotseling is of niet zeker hoe lang hij/zij nog heeft kan veel verschil makenquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zouden ze bij jou niet naar een WK of de OS gaan?
Gaan dit ek ook niet winnenquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:29 schreef pullup het volgende:
Die hockeymannen gaan even niet zo lekker geloof. ik Marc
Scorebord zegt dat
Nee ze krijgen klapjesquote:
Die halen het welquote:
Laten we hopen dat het geen ezels zijnquote:
Nah wat overdreven allemaal.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:56 schreef pullup het volgende:
Die is mooi even de klos nu
https://nos.nl/artikel/24(...)-van-seksueel-geweld
Ja tochquote:
Enthousiast zijn en leven is wat lastigquote:
Ik had het gezien en vond hem eigenlijk wel grappigquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Enthousiast zijn en leven is wat lastig
De moeder van Jenni zegt dat het niet belangrijk is .. Ze zijn Kampioenen en daar gaat om ..quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:56 schreef pullup het volgende:
Die is mooi even de klos nu
https://nos.nl/artikel/24(...)-van-seksueel-geweld
Ik zie er ook niks belangrijks inquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
De moeder van Jenni zegt dat het niet belangrijk is .. Ze zijn Kampioenen en daar gaat om ..
Ja had hem moeten zien juichen toen Spanje scoorde ... dat was nou niet bepaald netjes terwijl je op een paar passen van de koningin staat ,,quote:
Oh dat weet ik allemaal niet hoorquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja had hem moeten zien juichen toen Spanje scoorde ... dat was nou niet bepaald netjes terwijl je op een paar passen van de koningin staat ,,
Ik ook niet maar jesus het is soms in een opwelling van vreugde.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:19 schreef engine het volgende:
Vind het ook niet normaal om iemand bij haar gezicht te pakken en op de mond te kussen. Als ik dat op m'n werk ga doen heb ik ook een probleem.
Arme Daphnequote:
Wat is dit voor rare stemmingmakerij? Er stond niets bijzonders in die posts die je zelf hebt aangepast en dan zo'n post over mij is best heel raar.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
De moeder van Jenni zegt dat het niet belangrijk is .. Ze zijn Kampioenen en daar gaat om ..
quote:
Kan het soms omgedraaid worden die door een user zelf gewiste post lekker terug zetten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare stemmingmakerij? Er stond niets bijzonders in die posts die je zelf hebt aangepast en dan zo'n post over mij is best heel raar.
[..]
Om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan het soms omgedraaid worden die door een user zelf gewiste post lekker terug zetten.
Maar om dan ook nog eens volledig niet meer gehoord te worden ............quote:
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen.
Het siert je niet echt Chuufmansquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:09 schreef chufi het volgende:
Ik ben weer een paar dagen weg hier .... zoals sommige anderen
Is dat niet de andere helft van Deborah?quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welIk weet ook niet wie Daphne is
Heb je wat met tweelingenquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is dat niet de andere helft van Deborah?
Als het leuke tweelingen zijn wel.quote:
Mehhh.....quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het leuke tweelingen zijn wel.
Wat is er van die tweeling over Debbie en weet ik veel die zaten in de Moling rougequote:Op maandag 21 augustus 2023 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het leuke tweelingen zijn wel.
Geen idee.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er van die tweeling over Debbie en weet ik veel die zaten in de Moling rouge
Ik denk dat ze oud zijnquote:
Nou ik nietquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik had net mensen over de vloer en die werden zichtbaar nerveus van de muziek die we op hadden staan, dus heb ik 'm maar even uitgezet. Maar toch typisch, want ik word er nou juist super relaxed van.![]()
Doe maar een paar weken met je gestookquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:09 schreef chufi het volgende:
Ik ben weer een paar dagen weg hier .... zoals sommige anderen
Ik ken een Debbie van B&Bquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er van die tweeling over Debbie en weet ik veel die zaten in de Moling rouge
Wat heb je daar als niet-mafklapper ook te zoeken?quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:29 schreef engine het volgende:
Ik ken een Deborah van Temptation Islandmaar vooral vanwege haar (ex) vriend Tim. Echt een mafklapper.
Terechte vraagquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat heb je daar als niet-mafklapper ook te zoeken?
Onze beste vriendin heeft er ooit aan meegedaan. Maar die is ook zo maf als het paard van Christus.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Terechte vraagmaar die was van een speciaal niveau mafklapper. Heerlijk om gelachen
Bekende gezichten.quote:
Als koppel of als versierster?quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Onze beste vriendin heeft er ooit aan meegedaan
[..]
Onze beste vriendin heeft er ooit aan meegedaan. Maar die is ook zo maf als het paard van Christus.
Schatjes.quote:
Brrr................quote:
Dat laatstequote:
quote:
Een beetje van beidequote:
Ik hoorde vandaag dat Debbie van B&B de ex vrouw is van Alfred van den Heuvel, de acteur.quote:
Ik snap ze wel. Als ik het goed hoor is het ritme off-beat. Als je daar niet aan gewend bent is dat niet relaxed.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik had net mensen over de vloer en die werden zichtbaar nerveus van de muziek die we op hadden staan, dus heb ik 'm maar even uitgezet. Maar toch typisch, want ik word er nou juist super relaxed van.![]()
Ok je gaat weer op negeerquote:
Oh dat is breaking newsquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat Debbie van B&B de ex vrouw is van Alfred van den Heuvel, de acteur.
Niets zo lekker als een heerlijke hardbop-opening.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik snap ze wel. Als ik het goed hoor is het ritme off-beat. Als je daar niet aan gewend bent is dat niet relaxed.
Ik hoorde het al kraken.quote:
Kut muziek dus.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niets zo lekker als een heerlijke hardbop-opening.
Ik heb het nog aangeklikt ookquote:
Dat is wel waarquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je weet tenminste wat je kan verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |