thnx, Is wel goed zo, had het ook niet door.quote:
Kan je nagaan wat voor invloed zo'n programma heeft geen fijn vooruitzicht...quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet q&A zijn vraag en antwoord
Ze zegt nu dat ze geen werk heeft volop aan het solliciteren is maar steeds nee krijgt omdat ze aan een tv programma heeft meegedaan
Kejjj ..quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, Is wel goed zo, had het ook niet door.
En daarbij zijn de 2 minuten ook meer dan verstreken
telt dan niet voor iedereen, wanda heeft terug werk , martin ookquote:Op zondag 20 augustus 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor invloed zo'n programma heeft geen fijn vooruitzicht...
En ze denken maar dat door mee te doen de wereld aan hun voeten ligt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hmm dat is dan ook wel vaag, je vraagt je dan af of het dan alleen aan het programma ligt..quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:58 schreef cinsan het volgende:
dat kim geen werk vind omdat ze aan tv progamma heeft meegedaan hmmmmmmmmmmm twijfel ik beetje aan , wanda heefft ook werk in de zorg m, martin heeft ook werk gevonden
juistquote:Op zondag 20 augustus 2023 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hmm dat is dan ook wel vaag, je vraagt je dan af of het dan alleen aan het programma ligt..
Ja echt die debieligheid, hoe kom je erbij.... dat hebben ze zelf toch ook gezien aan soort gelijke programma's, dat het geen rode loper biedt...quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze denken maar dat door mee te doen de wereld aan hun voeten ligt.
Ik zou Sascha zo aannemen. Op papier wellicht niet de beste kandidaat, herstellende van longcovid, maar juist door wat ik heb gezien zou ik er alle vertrouwen in hebben. En dat een jaar lang, zo stabiel, zo scherp, ik kan nog nog wel even doorgaan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
kim dquote:Op zondag 20 augustus 2023 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou Sascha zo aannemen. Op papier wellicht niet de beste kandidaat, herstellende van longcovid, maar juist door wat ik heb gezien zou ik er alle vertrouwen in hebben. En dat een jaar lang, zo stabiel, zo scherp, ik kan nog nog wel even doorgaan.
Ik weet niet over welke Kim het gaat... Maar daar zou ik bij gelijke geschiktheid wellicht toch eerder voor de andere kandidaat kiezen na wat ik heb gezien.
Niet iedereen komt even goed uit een rls/spelshow.
Dit gaat over Kim D... ik ben er wel van overtuigd dat Kim D een harde werker is.. en niet snel terug deinst in moeilijke situaties...quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou Sascha zo aannemen. Op papier wellicht niet de beste kandidaat, herstellende van longcovid, maar juist door wat ik heb gezien zou ik er alle vertrouwen in hebben. En dat een jaar lang, zo stabiel, zo scherp, ik kan nog nog wel even doorgaan.
Ik weet niet over welke Kim het gaat... Maar daar zou ik bij gelijke geschiktheid wellicht toch eerder voor de andere kandidaat kiezen na wat ik heb gezien.
Niet iedereen komt even goed uit een rls/spelshow.
Ja bereden politie..quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:13 schreef Donna1000 het volgende:
Wilde Kim niet bij de politie of zoiets? Mischien dat ze daar niet staan te springen op een agent die op straat loopt met fans achter zich aan
ik gun elke deelnemer mooie toekomst , met werk en ook prive zelfs degene die ik in het progamma een eikel vondquote:Op zondag 20 augustus 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit gaat over Kim D... ik ben er wel van overtuigd dat Kim D een harde werker is.. en niet snel terug deinst in moeilijke situaties...
Sorry, ik heb niet zoveel met Sasha, nooit gehad, net als Bern..
Dat is dan ook wel heel optimistisch bedacht. Daar kom je niet zomaar bij, en sowieso eerst de normale opleiding doorlopen.quote:
Normaal gesprokken zijn die er idd altijd wel bij.quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:31 schreef Donna1000 het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden dat de oud deelnemers niet worden uitgenodigd.
Ooh maar dat heb ik net zo hoor... ik gun ze allemaal de wereld... maar je hebt nu eenmaal voorkeuren...quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik gun elke deelnemer mooie toekomst , met werk en ook prive zelfs degene die ik in het progamma een eikel vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |