abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210340093

Welkom!

In dit topic kan een verscheidenheid aan onderwerpen worden besproken rondom de Amerikaanse politiek door een BNW-lens.

Speculaties en het delen van theorieën over de Amerikaanse politiek wordt gewaardeerd, haatspraak of het beledigen van mensen wordt hier conform de FOK!policy geweerd.

Welke dubbele agenda's houdt de politieke elite er op na en met welk doel? Is er echt gefraudeerd in de presidentsverkiezingen van 2020? Worden de VS de opiatencrisis nog de baas? Waarom is er zo vaak geprobeerd om berichtgeving op Twitter aan te passen om de publieke opinie te beïnvloeden? Wordt Ron De Santis kandidaat voor de presidentsverkiezingen in 2024 of weet Donald Trump dat te voorkomen? Maakt Kamala Harris kans om in 2024 de eerste vrouwelijke president te worden of gaat Biden door tot zijn 90e? Houdt het tweede amendement van de Grondwet stand?

Bespreek het hier!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210340121
Als reactie op de laatste bijdragen van HowardRoark en QPJ:

Mijn hemel - Knip- Niemand verlangt of verwacht van jullie dat jullie Fuentes verdedigen of volgen. Daar gaat het ook helemaal niet om en dat is punt ook niet.

Jullie vinden het verdacht dat Ray Epps niet wordt vervolgd, maar Glazenmaker toont aan dat ook anderen de dans uitspringen, terwijl die zich in sterkere bewoordingen uitlieten dan Epps.

Dat maakt de eenzijdige focus op Epps nogal vreemd, dat is het punt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 19-08-2023 14:34:47 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_210340148
En Fuentes heeft natuurlijk ook de "genuanceerde" behandeling in de MSM gekregen... hihi.

Waarom heeft Links juist Epps gekozen om te verdedigen? En enkel Epps? Die enkelzijdige focus is nogal vreemd.
pi_210340180
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Als reactie op de laatste bijdragen van HowardRoark en QPJ:

Mijn hemel - Knip- Niemand verlangt of verwacht van jullie dat jullie Fuentes verdedigen of volgen. Daar gaat het ook helemaal niet om en dat is punt ook niet.

Jullie vinden het verdacht dat Ray Epps niet wordt vervolgd, maar Glazenmaker toont aan dat ook anderen de dans uitspringen, terwijl die zich in sterkere bewoordingen uitlieten dan Epps.

Dat maakt de eenzijdige focus op Epps nogal vreemd, dat is het punt.
Dit argument is letterlijk gemaakt hè. Er werd gesteld dat er een reflex zou zijn om hem te beschermen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 19-08-2023 14:35:37 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210340995
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 13:04 schreef QuidProJoe het volgende:
En Fuentes heeft natuurlijk ook de "genuanceerde" behandeling in de MSM gekregen... hihi.

Waarom heeft Links juist Epps gekozen om te verdedigen? En enkel Epps? Die enkelzijdige focus is nogal vreemd.
Fuentes is dan ook niet beschimpt en bedreigd door complotwappies, met als gevolg dat hij moest onderduiken. Ook heeft hij geen rechtszaak aangespannen tegen FOX.

Dat geldt allemaal wel voor Epps, daarom is hij nieuwswaardig.
pi_210341082
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 13:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit argument is letterlijk gemaakt hè. Er werd gesteld dat er een reflex zou zijn om hem te beschermen.
Och hemel, jullie moet ook echt alles worden voorgekauwd.

QPJ begon deze 'discussie' door te stellen dat Epps door 'links' wordt beschermd, waarmee hij doelde op de media en enkele mede-users. Glazenmaker kaatste vervolgens de bal terug door die bizarre redenering te spiegelen. Oftewel: Fuentes wordt evenmin vervolgd, waarom beschermen jullie hem?

Maar dat is dus een knipoog naar de opmerking van QPJ.

Waarom moeten dit soort zaken altijd voor jullie worden uitgespeld? Dit hoor je als normaal functionerend mens gewoon direct te snappen.
pi_210341492
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 14:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Och hemel, jullie moet ook echt alles worden voorgekauwd.

QPJ begon deze 'discussie' door te stellen dat Epps door 'links' wordt beschermd, waarmee hij doelde op de media en enkele mede-users. Glazenmaker kaatste vervolgens de bal terug door die bizarre redenering te spiegelen. Oftewel: Fuentes wordt evenmin vervolgd, waarom beschermen jullie hem?

Maar dat is dus een knipoog naar de opmerking van QPJ.

Waarom moeten dit soort zaken altijd voor jullie worden uitgespeld? Dit hoor je als normaal functionerend mens gewoon direct te snappen.
Raar dat het dan in reactie is op een post van mij.

En zijn er in de rechtse media ook allerlei artikelen dan die Fuentes verdedigen? Of zijn er hier users die dat doen? Nee dus. Die fantast wordt zelfs door een groot deel van rechts en conservatieven uitgekotst, het is dus niet eens logische vergelijking.

Kortom, Epps wordt inderdaad door een groot deel van de links en progressieve media verdedigt, waaronder enkele users hier. Dus als je zo wilt spelen heeft @QuidProJoe een punt, die vermeende vergelijking met Nick Fuentes slaat vervolgens nergens op. Om nog maar te zwijgen over zijn gedachtegoed, dat is al helemaal irrelevant en toch wordt het hier uitvoerig besproken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:39:15 #8
485843 crew  Jippie
pi_210341550
En graag weer over het onderwerp ipv elkaar de maat te nemen, hihi.
pi_210342224
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 14:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Raar dat het dan in reactie is op een post van mij.

En zijn er in de rechtse media ook allerlei artikelen dan die Fuentes verdedigen? Of zijn er hier users die dat doen? Nee dus. Die fantast wordt zelfs door een groot deel van rechts en conservatieven uitgekotst, het is dus niet eens logische vergelijking.

Kortom, Epps wordt inderdaad door een groot deel van de links en progressieve media verdedigt, waaronder enkele users hier. Dus als je zo wilt spelen heeft @:QuidProJoe een punt, die vermeende vergelijking met Nick Fuentes slaat vervolgens nergens op. Om nog maar te zwijgen over zijn gedachtegoed, dat is al helemaal irrelevant en toch wordt het hier uitvoerig besproken.
Zucht. Je snapt het echt niet. Ik zal je nog een keer proberen uit te leggen waarom Glazenmaker Fuentes aanhaalt.

Ray Epps: riep op tot het binnengaan van het Capitool, wordt niet vervolgd.

Nick Fuentes: riep op tot het bestormen van het Capitool, wordt niet vervolgd.

Dat Epps niet worden vervolgd vinden jullie naar eigen zeggen vreemd. QPJ suggereerde zelfs dat Epps de enige persoon was die opriep het Capitool binnen te gaan, wat de kwestie in zijn ogen alleen nog maar verdachten maakt.

Glazenmaker wees er toen op dat meer mensen zo'n oproep deden en haalde toen beelden van Fuentes erbij, waarmee hij direct de suggestie van QPJ weerlegde.

Maar terwijl jullie - en wappierechts VS - het niet vervolgen verdacht vinden, reppen jullie met geen woord over Fuentes. Terwijl de beelden van Fuentes aantonen dat Epps dus zeker niet de enige is die niet wordt vervolgd vanwege 6/1.
pi_210342406
Er wordt met geen woord over Fuentes gerept, dat betekent ook dat niemand hem verdedigt. Epps is de enige persoon die op heeft geroepen het Capitool te betreden, die door Links wordt beschermd. Dat is raar. Immers, het was een aaval niet alleen op de democratie, maar HUN democratie. En het is niet alleen de oproep. Hij stond vooraan toen de bestorming begon.

Uiterst oprmerkelijk dat hij de enige is die door Links wordt schermd. Als ik een journalist zou zijn, zou ik me afvragen waarom juist die ene persoon een afwijkende behandeling krijgt.
pi_210342414
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 15:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zucht. Je snapt het echt niet. Ik zal je nog een keer proberen uit te leggen waarom Glazenmaker Fuentes aanhaalt.

Dat Epps niet worden vervolgd vinden jullie naar eigen zeggen vreemd. QPJ suggereerde zelfs dat Epps de enige persoon was die opriep het Capitool binnen te gaan, wat de kwestie in zijn ogen alleen nog maar verdachten maakt.

Glazenmaker wees er toen op dat meer mensen zo'n oproep deden en haalde toen beelden van Fuentes erbij, waarmee hij direct de suggestie van QPJ weerlegde.

Maar terwijl jullie - en wappierechts VS - het niet vervolgen verdacht vinden, reppen jullie met geen woord over Fuentes. Terwijl de beelden van Fuentes aantonen dat Epps dus zeker niet de enige is die niet wordt vervolgd vanwege 6/1.
Aangezien het onderwerp hier Ray Epps betrof is het inderdaad logisch dat het over dat individu ging en niet over anderen.
pi_210342589
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 16:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Aangezien het onderwerp hier Ray Epps betrof is het inderdaad logisch dat het over dat individu ging en niet over anderen.
Het onderwerp betrof niet Ray Epps, het onderwerp Ray Epps werd opgevoerd door iemand die de aandacht van het onderwerp wilde afleiden. Toen hij vervolgens met zijn leugens werd geconfronteerd begon al dit gehuil dat het niet over anderen mag gaan.
pi_210342869
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 16:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het onderwerp was Ray Epps en jullie verbazing dat hij niet wordt vervolgd. Vervolgens wijst Glazenmaker op Fuentes die, net als Epps, opriep het Capitool binnen te gaan. Daar zijn zelfs beelden van.

Waarom is het in jullie ogen vreemd dat Epps niet wordt vervolgd, maar blijft diezelfde verbazing wanneer het Fuentes betreft?

Beide mannen kunnen duidelijk worden gelinkt aan 6/1 en beide mannen worden niet vervolgd. Waarom is dan juist het geval Epps in jullie ogen zo opmerkelijk?
pi_210342925
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 16:00 schreef QuidProJoe het volgende:
Er wordt met geen woord over Fuentes gerept, dat betekent ook dat niemand hem verdedigt. Epps is de enige persoon die op heeft geroepen het Capitool te betreden, die door Links wordt beschermd. Dat is raar. Immers, het was een aaval niet alleen op de democratie, maar HUN democratie. En het is niet alleen de oproep. Hij stond vooraan toen de bestorming begon.

Uiterst oprmerkelijk dat hij de enige is die door Links wordt schermd. Als ik een journalist zou zijn, zou ik me afvragen waarom juist die ene persoon een afwijkende behandeling krijgt.
Dat vraag ik mij ook af. Waarom krijgt Epps een afwijkende behandeling en is juist hij het doelwit van haat en dreigementen, met als gevolg dat hij onder moet duiken? Hij is immers lang niet de enige die niet wordt vervolgd voor zijn acties op of in de aanloop naar 6/1. Een goed voorbeeld is Fuentes, reeds aangehaald door Glazenmaker.
pi_210343759
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 16:17 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Het onderwerp betrof niet Ray Epps, het onderwerp Ray Epps werd opgevoerd door iemand die de aandacht van het onderwerp wilde afleiden. Toen hij vervolgens met zijn leugens werd geconfronteerd begon al dit gehuil dat het niet over anderen mag gaan.
Dit argument is op deze manier door niemand gemaakt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 16:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het onderwerp was Ray Epps en jullie verbazing dat hij niet wordt vervolgd. Vervolgens wijst Glazenmaker op Fuentes die, net als Epps, opriep het Capitool binnen te gaan. Daar zijn zelfs beelden van.

Waarom is het in jullie ogen vreemd dat Epps niet wordt vervolgd, maar blijft diezelfde verbazing wanneer het Fuentes betreft?

Beide mannen kunnen duidelijk worden gelinkt aan 6/1 en beide mannen worden niet vervolgd. Waarom is dan juist het geval Epps in jullie ogen zo opmerkelijk?
Beeldmateriaal van deze man is simpelweg overduidelijk en het is ook opmerkelijk dat de media zo voor hem in de bres is gesprongen. Mijn mening over Fuentes heb inmiddels al duidelijk gemaakt, mag van mij ook vervolgd worden. Dan blijf je nog zitten met dat

Ik denk dat de vraag dan ook vooral is, waar komt bij sommigen, voornamelijk van links en progressieve oriëntatie, de drang vandaan Epps te verdedigen en/of de aandacht te verleggen naar andere individuen? Ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik ben desondanks wel benieuwd hoe jij dat ziet ..
pi_210343826
Waar komt de drang van - Knip- maar te blijven huilen over Epps die verdedigd zou worden terwijl niemand hier Epps verdedigt?
-Knip -

quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:11 schreef QuidProJoe het volgende:
De enige die mensen heeft opgejut om het Caåitool te bestormen was Ray Epps. Grappig genoeg is dat juist de persoon die door Links wordt beschermd.

Raar.

[ Bericht 18% gewijzigd door Jippie op 19-08-2023 19:39:41 ]
pi_210343842
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 18:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit argument is op deze manier door niemand gemaakt.
[..]
Beeldmateriaal van deze man is simpelweg overduidelijk en het is ook opmerkelijk dat de media zo voor hem in de bres is gesprongen. Mijn mening over Fuentes heb inmiddels al duidelijk gemaakt, mag van mij ook vervolgd worden. Dan blijf je nog zitten met dat

Ik denk dat de vraag dan ook vooral is, waar komt bij sommigen, voornamelijk van links en progressieve oriëntatie, de drang vandaan Epps te verdedigen en/of de aandacht te verleggen naar andere individuen? Ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik ben desondanks wel benieuwd hoe jij dat ziet ..
Ik vrees dat jij vooral een verkeerd beeld hebt van 'verdedigen'. Fuentes wordt er niet bijgesleept om Epps te 'beschermen', maar aan te tonen dat die fixatie op zijn persoon kant noch wal raakt.

Jullie vinden het verdacht dat Epps niet wordt vervolgd, maar het punt is dat hij niet de enige is die niet voor het gerecht wordt gesleept. Waarom is zijn situatie verdacht en die van andere, soortgelijke gevallen niet.

En ik heb je al tig keer uitgelegd dat Epps nieuws is omdat hij met de dood wordt bedreigd en moet onderduiken omdat Trumpwappies denken dat er iets niet in de haak is (net zoals jullie dus). Bijzonder verhaal en daarom nieuwswaardig.

Verder verdedig ik Epps helemaal nergens, laat staan dat ik hem bescherm. Naar wat ik begrijp is de man een Trump-tokkie die naar DC was afgereisd om de verkiezingsuitslag ongeldig te laten verklaren. Laat hem lekker wegrotten in de cel, dat stuk stront.
pi_210344524
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 18:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik vrees dat jij vooral een verkeerd beeld hebt van 'verdedigen'. Fuentes wordt er niet bijgesleept om Epps te 'beschermen', maar aan te tonen dat die fixatie op zijn persoon kant noch wal raakt.

Jullie vinden het verdacht dat Epps niet wordt vervolgd, maar het punt is dat hij niet de enige is die niet voor het gerecht wordt gesleept. Waarom is zijn situatie verdacht en die van andere, soortgelijke gevallen niet.

En ik heb je al tig keer uitgelegd dat Epps nieuws is omdat hij met de dood wordt bedreigd en moet onderduiken omdat Trumpwappies denken dat er iets niet in de haak is (net zoals jullie dus). Bijzonder verhaal en daarom nieuwswaardig.

Verder verdedig ik Epps helemaal nergens, laat staan dat ik hem bescherm. Naar wat ik begrijp is de man een Trump-tokkie die naar DC was afgereisd om de verkiezingsuitslag ongeldig te laten verklaren. Laat hem lekker wegrotten in de cel, dat stuk stront.
Zo'n ex-marinier op leeftijd die helemaal voor Trump's retoriek is gevallen en de regelneef gaat uithangen bij de demonstratie idd. Zelfs zijn mededemonstranten vonden het zo'n rare vent dat ze dachten dat hij een FBI-agent was. Hij stuurde ook nog trots een berichtje naar huis dat hij de aanval 'orchestrated' had :')

Sneu figuur. Meer niet.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:43:46 #19
485843 crew  Jippie
pi_210345241
Stop eens met die kinderachtige gekibbel. Accepteer dat iedereen een andere visie ergens op kan en mag hebben en realiseer je dat eigenlijk niemand de waarheid in pacht heeft.
pi_210345338
Hmm, een interessant ontwikkeling. Het blijft afwachten wat er allemaal van deze kwestie boven water kan komen en of het inderdaad zo boeiend gaat zijn als sommige denken.
quote:
House GOP demands unredacted records of Biden using pseudonym while VP

ASHINGTON — House Oversight Committee Chairman James Comer asked the National Archives on Wednesday to hand over any unredacted records in which President Biden used a pseudonym during his vice presidency — as Republicans move closer to launching an impeachment inquiry into his role in son Hunter’s foreign business dealings.

Emails previously released by the Archives and retrieved from Hunter’s abandoned laptop reveal that Joe Biden used the email address “Robert.L.Peters@pci.gov” while he was President Barack Obama’s second-in-command and that his aide John Flynn cc’d Hunter on 10 emails containing the elder Biden’s daily schedule between May 18 and June 15, 2016.

Comer’s request covers records using Biden’s other known pseudonyms — “Robin Ware” and “JRB Ware” — and makes pointed requests for certain documents, such as drafts of Biden’s December 2015 speech to Ukraine’s parliament.

“Joe Biden has stated there was ‘an absolute wall’ between his family’s foreign business schemes and his duties as Vice President, but evidence reveals that access was wide open for his family’s influence peddling,” Comer (R-Ky.) said in a statement.

“We already have evidence of then-Vice President Biden speaking, dining, and having coffee with his son’s foreign business associates,” Comer went on.

“We also know that Hunter Biden and his associates were informed of then-Vice President Biden’s official government duties in countries where they had a financial interest. The National Archives must provide these unredacted records to further our investigation into the Biden family’s corruption.“

The House Oversight Committee request primarily is focused on Hunter’s $1 million-per-year position on the board of Ukrainian gas company Burisma, which hired the then-second son in early 2014 as his dad assumed control of the Obama administration’s Ukraine policy.

But the broad request for records involving the president’s pseudonyms could turn up a variety of content, including about other Biden family ventures in countries such as China.

In a letter to Archivist Colleen Shogan, Comer requested “[a]ny document or communication in which a pseudonym for Vice President Joe Biden was included either as a sender, recipient, copied or was included in the contents of the document or communication, including but not limited to Robert Peters, Robin Ware, and JRB Ware.”

Comer also seeks “[a]ny document or communication in which Hunter Biden, Eric Schwerin, or Devon Archer was included either as a sender, recipient, copied, or was included in the contents of the document or communication” and “[a]ll drafts from November 1, 2015, to December 9, 2015, of then-Vice President Biden’s speech delivered to the Ukrainian Rada on December 9, 2015.”

Comer specifically asked for “unrestricted special access under the PRA to Case Number 2023- 0022-F, entitled ‘Email Messages To and/or From Vice President Biden and Hunter Biden related to Burisma and Ukraine,'” which contains some of the daily schedule emails, with redactions.

Burisma owner Mykola Zlochevsky allegedly told an FBI informant in 2016 that he was “coerced” into paying $10 million in bribes to Joe and Hunter Biden in exchange for the vice president’s help in ousting Ukrainian Prosecutor-General Viktor Shokin, who was investigating Burisma.

Zlochevsky allegedly told the informant he kept two audio recordings of Joe Biden and 15 of Hunter Biden in addition to financial records.
pi_210347564
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 15:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat snap ik niet? :P
pi_210352272
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 19:53 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, een interessant ontwikkeling. Het blijft afwachten wat er allemaal van deze kwestie boven water kan komen en of het inderdaad zo boeiend gaat zijn als sommige denken.
[..]

Mocht blijken dat Biden wetten heeft overtreden of onethisch heeft gehandeld, moet hij wat mij betreft worden afgezet en/of vervolgd.

Maar de Reps in het HvA roepen al bijna drie jaar dat ze een 'smoking gun' hebben die voor eens en altijd de corruptie van de 'Biden crime family' moet aantonen. Laten we dus eerst maar eens afwachten wat dit verzoek oplevert.
  zondag 20 augustus 2023 @ 11:42:35 #23
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210352424
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Mocht blijken dat Biden wetten heeft overtreden of onethisch heeft gehandeld, moet hij wat mij betreft worden afgezet en/of vervolgd.

Maar de Reps in het HvA roepen al bijna drie jaar dat ze een 'smoking gun' hebben die voor eens en altijd de corruptie van de 'Biden crime family' moet aantonen. Laten we dus eerst maar eens afwachten wat dit verzoek oplevert.
Yup, niemand boven de wet. Het zal er wel niet ingaan bij Tru,mpies.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210352546
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Yup, niemand boven de wet. Het zal er wel niet ingaan bij Tru,mpies.
Er zullen inderdaad een aantal mensen zijn die altijd achter Trump zullen blijven staan. Dat is ook meer een religie op zich dan dat het iets met rechts en conservatief beleid te maken heeft. Maar die groep is an sich niet erg groot.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:00:18 #25
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210352569
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er zullen inderdaad een aantal mensen zijn die altijd achter Trump zullen blijven staan. Dat is ook meer een religie op zich dan dat het iets met rechts en conservatief beleid te maken heeft. Maar die groep is an sich niet erg groot.
Ja, zoals in dit topic, het wordt nog steeds ontkent dat hij de verkiezingen heeft verloren, laat staan dat ie gewoon op de blaren moet zitten na de bakken vol corruptie. Die groep is inderdaad niet groot, maar opmerkelijk is het wel.
pi_210352750
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas is die groep groter dan je zou hopen en verwachten, getuige de peilingen. Trump steekt nog altijd met kop en schouders boven zijn Republikein concurrenten uit. Het is afwachten of deze steun afbrokkelt als Trump straks daadwerkelijk wordt vervolgd.

Overigens is het weinig verwonderlijk dat Trump nog altijd brede steun geniet onder GOP-stemmers. De media die zij volgens vertelt hen immers dat de aanklager tegen hun held gelul zijn en politiek gemotiveerd.
pi_210361780
Ach James Comer heeft alweer een 'smoking gun'? Biden had meerdere email-accounts onder pseudoniemen! is ook heel VERDACHT! :D

Same old, same old ... :')

De getuigenis van Devon Archer zou ook heel 'onthullend' worden:

twitter

Het is helemaal geen interessante ontwikkeling, het is de zoveelste (wanhopige) poging van James Comer om het 'Joe Biden is corrupt'-narratief levend te houden.

twitter

[ Bericht 37% gewijzigd door Kijkertje op 21-08-2023 06:59:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210364456
Christie is een welkome toevoeging aan het Republikeinse deelnemersveld.

twitter
pi_210364479
En DeSantis slaat zowaar zinnige taal uit, al vrees ik dat hij zichzelf daar flink mee in de vingers snijdt:

quote:
"A movement can’t be about the personality of one individual," he said. "The movement has got to be about what are you trying to achieve on behalf of the American people, and that’s got to be based in principle."

"Because if you’re not rooted in principle, if all we are is listless vessels that are just supposed to follow, you know, whatever happens to come down the pike on Truth Social every morning, that’s not going to be a durable movement," he continued during an interview with the Florida Standard, referring to Trump’s social media website.

DeSantis said Trump’s base values loyalty to Trump over conservative principles and that "unless you’re kissing his rear end, they will somehow call you a RINO (Republican In Name Only)."

Bron
Ook bijzonder: FOX meldt 'critics rip DeSantis'. Maar de enige 'critici' die voorbijkomen in het stuk zijn een woordvoerder van de Trump-campagne en een enkel Republikeins congreslid.
pi_210370653
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
Christie is een welkome toevoeging aan het Republikeinse deelnemersveld.

[ twitter ]
Bridgegate alweer vergeten? Het is net zo'n rancuneuze machtswellusteling als Trump en DeSantis, dus uitstekend op zijn plaats in die parodie op een politieke partij.
pi_210376507
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 19:04 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Bridgegate alweer vergeten? Het is net zo'n rancuneuze machtswellusteling als Trump en DeSantis, dus uitstekend op zijn plaats in die parodie op een politieke partij.
Ik ben verder dan ook geen fan van zijn denkbeelden en persoon, maar hij zorgt voor het nodige vuurwerk in de Republikeinse voorverkiezingen. Hij weet dat hij never nooit de nominatie wint, maar doet mee om zo Trump onder vuur te nemen en misschien een klein aantal kiezers wakker te maken.

Oftewel, een welkome toevoeging.
pi_210378890
Christie is dus wel bezig aan een (zeer) bescheiden opmars.

twitter
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:48:47 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_210381245
twitter

:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_210382431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
Christie is dus wel bezig aan een (zeer) bescheiden opmars.

[ twitter ]
Hmm, dit is heel erg moeilijk te geloven.
pi_210382898
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 16:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, dit is heel erg moeilijk te geloven.
Ja, mee eens. Misschien alleen in New Hampshire?
pi_210385766
quote:
twitter
pi_210405757
Haha, uitstekende punten. Tot zover de 'opmars' van Christie.

twitter

twitter
pi_210405964
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 12:43 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, uitstekende punten. Tot zover de 'opmars' van Christie.

[ twitter ]
[ twitter ]
Ah, ik begrijp dat je DeSantis hebt ingeruild voor Vivek.

Verder maakt Christie natuurlijk geen schijn van kans, in geen duizend jaar. Maar het is natuurlijk erg opvallend dat hij het in de peilingen voor NH beter doet dan DeSantis.
pi_210405997
Vivek heeft charisma, alleen jammer dat het een wappie is.

quote:
Vivek Ramaswamy calls climate change a ‘hoax’ during debate

“I’m the only candidate on stage who isn’t bought and paid for, so I can say this,” Ramaswamy said, though he caught some shade. “Climate change is a hoax … The reality is more people are dying of bad climate change policies than they are of actual climate change.”
pi_210406023
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ah, ik begrijp dat je DeSantis hebt ingeruild voor Vivek.

Verder maakt Christie natuurlijk geen schijn van kans, in geen duizend jaar. Maar het is natuurlijk erg opvallend dat hij het in de peilingen voor NH beter doet dan DeSantis.
Ik heb niemand 'ingeruild'. DeSantis is nog steeds uitstekend, maar mocht het je nog niet zijn opgevallen ... zijn campagne verloopt niet zo goed en schijnbaar heeft hij het gisterenavond ook niet al te best gedaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
Vivek heeft charisma, alleen jammer dat het een wappie is.
[..]

Een wappie? Probeer dat eens wat meer te onderbouwen ..
  donderdag 24 augustus 2023 @ 13:10:48 #41
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210406041
Some people like to see the world burn.
pi_210406075
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:10 schreef Vis1980 het volgende:
Some people like to see the world burn.
Waar staat de wereld in brand dan?
pi_210406089
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb niemand 'ingeruild'. DeSantis is nog steeds uitstekend, maar mocht het je nog niet zijn opgevallen ... zijn campagne verloopt niet zo goed en schijnbaar heeft hij het gisterenavond ook niet al te best gedaan.
Dat was niemand ontgaan, dat probeer ik je al maanden duidelijk te maken. Je leek echter onverminderd enthousiast over DeSantis en diens kansen.

Overigens maakt Vivek net zo min een kans zolang Trump in de race is.

quote:
Een wappie? Probeer dat eens wat meer te onderbouwen ..
Dat je kritisch bent op klimaatbeleid, dat is tot daaraan toe. Ik vind dat persoonlijk niet verstandig, maar je kunt daarover van mening verschillen.

Maar klimaatverandering een 'hoax' noemen is wappieaans.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 13:15:40 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210406119
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat was niemand ontgaan, dat probeer ik je al maanden duidelijk te maken. Je leek echter onverminderd enthousiast over DeSantis en diens kansen.

Overigens maakt Vivek net zo min een kans zolang Trump in de race is.
[..]
Dat je kritisch bent op klimaatbeleid, dat is tot daaraan toe. Ik vind dat persoonlijk niet verstandig, maar je kunt daarover van mening verschillen.

Ik geloof niet dat mensen die denken dat het een hoax is, een ander met dezelfde mening als wappie zien.
pi_210406142
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat was niemand ontgaan. Maar Vivek maakt net zo min een kans zolang Trump in de race is.
[..]

Hij noemt klimaatverandering geen 'hoax'. En wat is wappieaans? Laten we even eerlijk zijn, 'wappie' is toch niets meer dan een pejoratief voor iemand iemand die te veel afwijkt van het gewenste (links en progressieve) mainstream narratief?
pi_210406235
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
-Knip-
Niet? Tijdens de pandemie werden mensen nog zo beschimpt die het lef hadden te opperen dat het Covid-19 virus wellicht niet van een of andere rare vleesmarkt kwam, maar uit een laboratorium zou kunnen zijn ontsnapt. Met als argument 'Ja, maar de media en "experts" zeggen het'. Hilarisch genoeg is het laatste inmiddels een algemeen geaccepteerde theorie.

'Wappie' moet dus vooral als sneer dienen en wordt gebruikt zodra de argumenten op lijken te zijn. Het voegt daarom niet veel toe aan discussie om mensen meteen op die manier te gaan wegzetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 26-08-2023 14:57:17 ]
pi_210406251
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hij noemt klimaatverandering geen 'hoax'. En wat is wappieaans? Laten we even eerlijk zijn, 'wappie' is toch niets meer dan een pejoratief voor iemand iemand die te veel afwijkt van het gewenste (links en progressieve) mainstream narratief?
Hij noemt de 'climate change agenda' een hoax (lekker geciteetd Politico, de tering).

Maar ook dat is wappieaanse onzin. Wat is dan precies een hoax? De inspanningen om te komen tot meer duurzame en minder vervuilende energieopwekking?

Zo'n opmerking raakt kant noch wal.

En zijn voorstellen om de FBI op te doeken en de steun aan Oekraine stop te zetten boezemen ook niet bepaald vertrouwen in.
pi_210406256
Wat altijd wel zeldzaam veel toevoegt aan een discussie is alles en iedereen met ook maar een klein beetje andere mening meteen als "links" en "progressief" we te zetten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 24 augustus 2023 @ 13:33:39 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210406301
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
Wat altijd wel zeldzaam veel toevoegt aan een discussie is alles en iedereen met ook maar een klein beetje andere mening meteen als "links" en "progressief" we te zetten.
Ja, meneer grossiert in benamingen...

quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niet? Tijdens de pandemie werden mensen nog zo beschimpt die het lef hadden te opperen dat het Covid-19 virus wellicht niet van een of andere rare vleesmarkt kwam, maar uit een laboratorium zou kunnen zijn ontsnapt. Met als argument 'Ja, maar de media en "experts" zeggen het'. Hilarisch genoeg is het laatste inmiddels een algemeen geaccepteerde theorie.

'Wappie' moet dus vooral als sneer dienen en wordt gebruikt zodra de argumenten op lijken te zijn. Het voegt daarom niet veel toe aan discussie om mensen meteen op die manier te gaan wegzetten.
Zeg anders nog eens het een en ander over 'de linkse kerk'. Of alle andere woordjes die je te pas en te onpas gebruikt.
pi_210406312
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hij noemt de 'climate change agenda' een hoax (lekker geciteetd Politico, de tering).

Maar ook dat is wappieaanse onzin. Wat is dan precies een hoax? De inspanningen om te komen tot meer duurzame en minder vervuilende energieopwekking?

Zo'n opmerking raakt kant noch wal.

En zijn voorstellen om de FBI op te doeken en de steun aan Oekraine stop te zetten boezemen ook niet bepaald vertrouwen in.
Goede vraag. Wat hij daarmee zal bedoelen is dat klimaatverandering wordt aangegrepen om een veel bredere agenda te kunnen pushen. Klimaatverandering is echt, de 'klimaatagenda' daarentegen mag best bekritiseerd worden.

Ik zal hier laten nog wel even in detail op terugkomen met concrete voorbeelden.
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
'Links' en 'progressief' zijn gewone politieke voorkeuren, de ideologische antoniemen hiervan zijn 'rechts' en 'conservatief'. Als je mensen 'rechts' en 'conservatief' zou noemen zou niemand dat een probleem vinden. 'Wappie' daarentegen heeft een hele andere betekenis. Kortom, dit is geen goede vergelijking.
pi_210406457
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Nou ja, algemeen geaccepteerd. De laatste stand van zaken is dat er geen hard bewijs is gevonden voor de lab leak, wat niet betekent dat het kan worden uitgesloten. Zie ook dit artikel:

No direct proof Covid-19 stemmed from Wuhan lab leak, US intelligence says

Verder begrijp ik niet helemaal welk punt je hiermee denkt te bewijzen. Laat ik in de eerste plaats voor mezelf spreken: als het virus is verspreid door een lab leak, dan is dat zo. Ik zie voor mijzelf geen enkele reden om mij te verzetten tegen die conclusie. Waarom zou ik ook? Om China uit de wind te houden? Ik verafschuw dat land en zijn autoritaire kutregime.

Maar zulke beschuldigingen moeten nou eenmaal worden onderbouwd. Waarom had ik mij in 2020 moeten scharen achter bepaalde figuren die zeker zeiden te weten dat er sprake was van een lab leak? Er werd geen greintje bewijs geleverd. Het slaat toch nergens op je vol overtuiging achter zo'n theorie te omarmen, terwijl bewijs ontbreekt?

Als je dat doet, ga je dus af op je 'gevoel'. Je kunt immers niet afgaan op je eigen kennis, aangezien je geen getuige bent geweest van een lab leak. Sterker, je hebt geen flauw idee wat er zich allemaal afspeelt in Wuhan en dat lab.

Prima om China aan de schandpaal te nagelen, graag zelfs. Maar kom dan wel met harde bewijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 24-08-2023 14:02:55 ]
pi_210406491
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Goede vraag. Wat hij daarmee zal bedoelen is dat klimaatverandering wordt aangegrepen om een veel bredere agenda te kunnen pushen. Klimaatverandering is echt, de 'klimaatagenda' daarentegen mag best bekritiseerd worden.

Ik zal hier laten nog wel even in detail op terugkomen met concrete voorbeelden.
Waarom dan de term 'hoax' gebruiken? Er is helemaal niets nep aan het streven naar duurzaamheid. Hij lijkt te suggereren dat het met geld van doen heeft, alsof de 'climate change agenda' een bijzonder lucratieve deal is voor kwaadwillende mensen.

Dat soort uitspraken vind ik altijd een tikkeltje lachwekkend wanneer je je bedenkt dat de fossiele industrie bakken met geld heeft gestoken in het frustreren van onderzoek naar klimaatverandering en via gelobby de conclusies probeerde te ondergraven. Waarom denk je dat deze industriëlen dat deden? Uit de goedheid van hun hart? Omdat ze de wereld willen behoeden voor die kwaadwillende groene hervormers?

Nee, ze zijn bang dat de duurzame transitie ten koste gaat van hun zeer lucratieve businessmodel. En dan de suggestie wekken dat de 'klimaatagenda' wordt gedreven door geld. Wat een grap.
pi_210407153
Winnaar van het debat: Vivek Ramaswamy
Winnaar van de avond: President Trump
Verliezers van de avond: De Uniparty en Links.

Al met al genoten.
pi_210407997
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 14:54 schreef QuidProJoe het volgende:
Winnaar van het debat: Vivek Ramaswamy
Winnaar van de avond: President Trump
Verliezers van de avond: De Uniparty en Links.

Al met al genoten.
Dat Trump de winnaar van de avond is klopt als een bus, al zegt dat natuurlijk meer over de Republikeinse kiezer en de partij dan over Trump.

Verder is mij niet helemaal duidelijk hoe 'links' heeft verloren. Dit is uiteindelijk toch vooral een GOP-dingetje.
pi_210408004
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit klinkt meer alsof je jouw denkbeelden op hem projecteert dan dat je echt weet wat hij daarmew bedoelt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_210408173
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nou ja, algemeen geaccepteerd. De laatste stand van zaken is dat er geen hard bewijs is gevonden voor de lab leak, wat niet betekent dat het kan worden uitgesloten. Zie ook dit artikel:

No direct proof Covid-19 stemmed from Wuhan lab leak, US intelligence says

Verder begrijp ik niet helemaal welk punt je hiermee denkt te bewijzen. Laat ik in de eerste plaats voor mezelf spreken: als het virus is verspreid door een lab leak, dan is dat zo. Ik zie voor mijzelf geen enkele reden om mij te verzetten tegen die conclusie. Waarom zou ik ook? Om China uit de wind te houden? Ik verafschuw dat land en zijn autoritaire kutregime.

Maar zulke beschuldigingen moeten nou eenmaal worden onderbouwd. Waarom had ik mij in 2020 moeten scharen achter bepaalde figuren die zeker zeiden te weten dat er sprake was van een lab leak? Er werd geen greintje bewijs geleverd. Het slaat toch nergens op je vol overtuiging achter zo'n theorie te omarmen, terwijl bewijs ontbreekt?

Als je dat doet, ga je dus af op je 'gevoel'. Je kunt immers niet afgaan op je eigen kennis, aangezien je geen getuige bent geweest van een lab leak. Sterker, je hebt geen flauw idee wat er zich allemaal afspeelt in Wuhan en dat lab.

Prima om China aan de schandpaal te nagelen, graag zelfs. Maar kom dan wel met harde bewijzen.
Als het niet kan worden uitsloten, wat dus wil zeggen dat het een algemeen geaccepteerde theorie, dan wel mogelijkheid is. Waarom moesten er dan eerst tijdenlang mensen worden gedemoniseerd en bespot die dit opperden? Daar ligt voornamelijk het probleem. Je mocht het op social media niet eens posten of een artikel met deze theorie delen. Dat was vermeende “misinformatie” of een “complottheorie”.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom dan de term 'hoax' gebruiken? Er is helemaal niets nep aan het streven naar duurzaamheid. Hij lijkt te suggereren dat het met geld van doen heeft, alsof de 'climate change agenda' een bijzonder lucratieve deal is voor kwaadwillende mensen.

Dat soort uitspraken vind ik altijd een tikkeltje lachwekkend wanneer je je bedenkt dat de fossiele industrie bakken met geld heeft gestoken in het frustreren van onderzoek naar klimaatverandering en via gelobby de conclusies probeerde te ondergraven. Waarom denk je dat deze industriëlen dat deden? Uit de goedheid van hun hart? Omdat ze de wereld willen behoeden voor die kwaadwillende groene hervormers?

Nee, ze zijn bang dat de duurzame transitie ten koste gaat van hun zeer lucratieve businessmodel. En dan de suggestie wekken dat de 'klimaatagenda' wordt gedreven door geld. Wat een grap.
‘Hoax’ omdat het misleidend is. En kijk eens naar alle stropoppen die je hier aan optuigen bent …

‘Er is helemaal niets nep aan het streven naar duurzaamheid’ - Wie zegt dit?
'Hij lijkt te suggereren dat het met geld van doen heeft, alsof de 'climate change agenda' een bijzonder lucratieve deal is voor kwaadwillende mensen.' - Dit is jouw interpretatie van zijn woorden.

En vervolgens ga je dan hier …
quote:
.. Dat soort uitspraken vind ik altijd een tikkeltje lachwekkend wanneer je je bedenkt dat de fossiele industrie bakken met geld heeft gestoken in het frustreren van onderzoek naar klimaatverandering en via gelobby de conclusies probeerde te ondergraven. Waarom denk je dat deze industriëlen dat deden? Uit de goedheid van hun hart? Omdat ze de wereld willen behoeden voor die kwaadwillende groene hervormers?

… ageren op die stropop die zelf hebt op zitten tuigen.

Wat we vaak zien rondom klimaatverandering is dat er dingen aan worden gelinkt die er niets mee te maken hebben. Neem bijvoorbeeld de in progressieve kringen hevig bewierookte ‘Green New Deal’. Daar staat in
quote:
It is the duty of the Federal Government to create a Green New Deal:

(A) to achieve the greenhouse gas and toxic emissions reductions needed to stay under 1.5 degrees Celsius of warming, through a fair and just transition for all communities and workers
(B) to create millions of good, high-wage union jobs and encourage collective bargaining agreements to ensure prosperity and economic security for all people of the United States;
(C) to invest in the infrastructure and industry of the United States to sustainably meet the challenges of the 21st century;
(D) to secure for all people of the United States for generations to come— i) clean air and water; (ii) climate and community resiliency; (iii) healthy food; (iv) access to nature; and (v) a sustainable environment; and
(E) to promote justice and equity by stopping current, preventing future, and repairing historic oppression of indigenous peoples, communities of color, migrant communities, deindustrialized communities, depopulated rural communities, the poor, low-income workers, women, the elderly, the unhoused, people with disabilities, and youth (referred to in this resolution as ‘‘frontline and vulnerable communities.

Bron
Maar wat hebben een betere infrastructuur, gezond voedsel, een toegang tot natuur, vakbonden en het promoten van ‘justice’ en ‘equity’ te maken met het willen tackelen van klimaatverandering? Helemaal niets. Binnen de wetenschap zien we dit ook terug, daar heb je ondertussen “studies” die klimaatverandering linken aan dingen zoals LGBTQ of racisme.

Het benadrukt wat ik al stelde, binnen links en progressieve kringen wordt klimaatverandering voornamelijk als een handig Paard van Troje gezien waarmee men het eigen gewenste beleid er door kan drukken. En dit maakt de hele ‘klimaatagenda’ behoorlijk misleidend. Om nog maar te zwijgen in hoeverre allerlei streven om de stijging van de temperatuur te drukken haalbaar zijn als deze niet echt globaal worden geïmplementeerd.
pi_210408185
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dit klinkt meer alsof je jouw denkbeelden op hem projecteert dan dat je echt weet wat hij daarmew bedoelt.
Hij zegt toch echt ‘climate change agenda is a hoax' niet ‘climate change is a hoax,’
pi_210408231
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat Trump de winnaar van de avond is klopt als een bus, al zegt dat natuurlijk meer over de Republikeinse kiezer en de partij dan over Trump.

Verder is mij niet helemaal duidelijk hoe 'links' heeft verloren. Dit is uiteindelijk toch vooral een GOP-dingetje.
Dit is natuurlijk niet wat men in Democratische kringen graag ziet. De meest uitgesproken kandidaten die het goed doen.
pi_210408510
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als het niet kan worden uitsloten, wat dus wil zeggen dat het een algemeen geaccepteerde theorie, dan wel mogelijkheid is. Waarom moesten er dan eerst tijdenlang mensen worden gedemoniseerd en bespot die dit opperden? Daar ligt voornamelijk het probleem. Je mocht het op social media niet eens posten of een artikel met deze theorie delen. Dat was vermeende “misinformatie” of een “complottheorie”.
Ten eerste moet je helemaal zelf weten wat jij post op sociale media. Hele volksstammen verklaarden in koor dat het virus was 'gelekt' uit een lab in China, al dan niet bewust. Volgens mij heeft Twitter ook geen tweets in die richting verwijderd, hooguit werd een disclaimer toegevoegd, waarin duidelijk werd gemaakt dat bewijs voor die claim ontbreekt.

Maar als je zoiets post kun je inderdaad tegengas krijgen, zeker omdat er nog altijd geen hard bewijs is geleverd voor de 'lab leak'. Prima om beschuldigingen te uiten, maar die moet dan wel worden onderbouwd. Dat is verder toch geen hogere wiskunde?

quote:
‘Hoax’ omdat het misleidend is. En kijk eens naar alle stropoppen die je hier aan optuigen bent …

‘Er is helemaal niets nep aan het streven naar duurzaamheid’ - Wie zegt dit?
'Hij lijkt te suggereren dat het met geld van doen heeft, alsof de 'climate change agenda' een bijzonder lucratieve deal is voor kwaadwillende mensen.' - Dit is jouw interpretatie van zijn woorden.

En vervolgens ga je dan hier …
[..]
… ageren op die stropop die zelf hebt op zitten tuigen.

Wat we vaak zien rondom klimaatverandering is dat er dingen aan worden gelinkt die er niets mee te maken hebben. Neem bijvoorbeeld de in progressieve kringen hevig bewierookte ‘Green New Deal’. Daar staat in
[..]
Maar wat hebben een betere infrastructuur, gezond voedsel, een toegang tot natuur, vakbonden en het promoten van ‘justice’ en ‘equity’ te maken met het willen tackelen van klimaatverandering? Helemaal niets. Binnen de wetenschap zien we dit ook terug, daar heb je ondertussen “studies” die klimaatverandering linken aan dingen zoals LGBTQ of racisme.

Het benadrukt wat ik al stelde, binnen links en progressieve kringen wordt klimaatverandering voornamelijk als een handig Paard van Troje gezien waarmee men het eigen gewenste beleid er door kan drukken. En dit maakt de hele ‘klimaatagenda’ behoorlijk misleidend. Om nog maar te zwijgen in hoeverre allerlei streven om de stijging van de temperatuur te drukken haalbaar zijn als deze niet echt globaal worden geïmplementeerd.
Nou ja, het is geen stropop, omdat Vivek na zijn opmerking over de hoax zelf begon over de fossiele industrie. Daarom haalde ik die 'stropop' van stal.

Verder is nog altijd niet duidelijk wat Vivek bedoelt met 'hoax', behalve dat jij vindt dat mijn interpretatie van diens woorden niet juist is. Ik zie vooralsnog dus geen reden om af te wijken van mijn meerdere opmerkingen.
pi_210408522
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk niet wat men in Democratische kringen graag ziet. De meest uitgesproken kandidaten die het goed doen.
Uhm, de enige die het daadwerkelijk 'goed' deed is Trump. En dat is voor niemand een verrassing, ook niet voor 'links'.
pi_210408533
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hij zegt toch echt ‘climate change agenda is a hoax' niet ‘climate change is a hoax,’
Maar je stelt ook dat Vivek van mening is dat klimaatverandering 'echt' is. Heb je dat ergens opgevangen? Heeft hij dat gezegd?
pi_210411673
Hoe opmerkelijk dat de MSM het het woordje "agenda" weg hebben gelaten uit de uitspraak van Ramaswamy. Integriteit lijkt geen vereiste voor "journalistiek" te zijn.
pi_210412122
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:25 schreef xpompompomx het volgende:
nArRaTiEf
De bingokaart was weer snel gevuld.
pi_210413644
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar staat dan nog altijd 'wat hij daarmee zal bedoelen', en dat is de objectief waarneembare projectie.
pi_210415679
Zitten Hunter en Clinton al vast ondertussen?
pi_210416614
Ondertussen on the campaign trail....

twitter
pi_210417079
pi_210417472
Het blijkt wel dat men in bepaalde kringen helemaal in hun nopjes is met de langverwachte mugshot van Trump (en andere Republikeinen). Het blijft opvallend dat deze mensen zo gespitst zijn op het daadwerkelijk juridisch wegwerken van de politieke concurrentie. Het is daarom afwachten of men ook iets kunnen verzinnen jegens andere presidentskandidaten als Trump inderdaad de gevangenis in moet. DeSantis en Vivek mogen ondertussen ook wel vrezen.

Hilarisch genoeg ook de mensen die zeggen "de democratie" te willen beschermen en veroordelend zijn richting andere bananenrepublieken waar de oppositie achter de tralies verdwijnt. Interessant om te aanschouwen die dubbele standaard.
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:49 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoe opmerkelijk dat de MSM het het woordje "agenda" weg hebben gelaten uit de uitspraak van Ramaswamy. Integriteit lijkt geen vereiste voor "journalistiek" te zijn.
Dit hebben ze niet eens meer door. Men maakt er gewoon van wat ze willen en vervolgens lekker ageren jegens de stropop.
pi_210417745
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 11:43 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijkt wel dat men in bepaalde kringen helemaal in hun nopjes is met de langverwachte mugshot van Trump (en andere Republikeinen). Het blijft opvallend dat deze mensen zo gespitst zijn op het daadwerkelijk juridisch wegwerken van de politieke concurrentie. Het is daarom afwachten of men ook iets kunnen verzinnen jegens andere presidentskandidaten als Trump inderdaad de gevangenis in moet. DeSantis en Vivek mogen ondertussen ook wel vrezen.

Hilarisch genoeg ook de mensen die zeggen "de democratie" te willen beschermen en veroordelend zijn richting andere bananenrepublieken waar de oppositie achter de tralies verdwijnt. Interessant om te aanschouwen die dubbele standaard.
Kerel, Trump (en de Republikeinse hordes die hem volgen) voerde in 2016 nota bene campagne met de leus 'lock her up'. Bij elke campagnespeech verklaarde The Donald dat hij alles in het werk zou stellen om Hillary achter de tralies te krijgen.

Man man man, wat ben jij toch ook een lachwekkend figuur. Ik snap dat het bovenstaande bullshit-tekstje vooral bedoeld is om je maatje QPJ te paaien, maar kom op zeg.

Als Trump de wet heeft overtreden en de rechter acht hem schuldig, dan dient hij te worden bestraft. Zo simpel is het. Niemand behoort boven de wet te staan. Als Hunter Biden schuldig blijkt aan allerhande misdaden, moet hij net zo goed achter de tralies verdwijnen. En dat zou ook gelden voor z'n vader, als die ergens schuldig aan is.

Met je 'willen opsluiten van de politieke concurrentie'. Aan de toon van je post te zien is het vooral een overdreven reactie op de tegenwind die je krijgt in dit topic, maar dan nog.
pi_210419099
Jeetje, al die voorvechters van de democratie die ervan smullen dat de oppositieleider op bezetene wijze wordt vervolgd. Net alsof je in Putins Rusland zit. Zo zie je maar weer, dat ideologie boven alles gaat. Vooral boven integriteit.
pi_210419260
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:19 schreef QuidProJoe het volgende:
Jeetje, al die voorvechters van de democratie die ervan smullen dat de oppositieleider op bezetene wijze wordt vervolgd. Net alsof je in Putins Rusland zit. Zo zie je maar weer, dat ideologie boven alles gaat. Vooral boven integriteit.
Ik had veel liever gezien dat het helemaal niet nodig was geweest om Trump te vervolgen.

Wat dit verder met democratie van doen, is mij niet helemaal duidelijk. Kunnen oppositieleiders die strafbare feiten plegen niet worden vervolgend in een democratie?
pi_210419535
quote:
Oppositieleider? Hoe dan.
pi_210420191
quote:
Moet je eens voorstellen dat Thierry eindelijk een meerderheid van de zetels heeft en PvdA supporters het binnenhof bezetten om de macht over te nemen en in het land onder bevel van Timmermans stembureaus overhoop worden gehaald om extra PvdA stemmen te vinden en Thierry omver te werpen. Als de PvdA relschoppers vervolgens vervolgd gaan worden voor de couppoging en het vervalsen van de verkiezingen, dan doen de aanhangers opeens alsof zij het slachtoffer zijn.

Je hoeft het je niet voor te stellen, jij bent deze persoon.
pi_210420756
Het blijft bijzonder hoe het MAGA-volk er schande van spreekt als mensen die in hun ogen de juiste politieke kleur hebben worden vervolgd voor de door hen gepleegde misdrijven en hoe ze nu weer massaal achter de kandidaat aan lopen die maar meteen heeft toegezegd Trump gratie te zullen verlenen ongeacht waaraan hij allemaal schuldig blijkt.
Law and order vinden ze best belangrijk, mits het voor hullie geldt en niet voor zullie.
pi_210421090
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 12:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Kerel, Trump (en de Republikeinse hordes die hem volgen) voerde in 2016 nota bene campagne met de leus 'lock her up'. Bij elke campagnespeech verklaarde The Donald dat hij alles in het werk zou stellen om Hillary achter de tralies te krijgen.

Man man man, wat ben jij toch ook een lachwekkend figuur. Ik snap dat het bovenstaande bullshit-tekstje vooral bedoeld is om je maatje QPJ te paaien, maar kom op zeg.

Als Trump de wet heeft overtreden en de rechter acht hem schuldig, dan dient hij te worden bestraft. Zo simpel is het. Niemand behoort boven de wet te staan. Als Hunter Biden schuldig blijkt aan allerhande misdaden, moet hij net zo goed achter de tralies verdwijnen. En dat zou ook gelden voor z'n vader, als die ergens schuldig aan is.

Met je 'willen opsluiten van de politieke concurrentie'. Aan de toon van je post te zien is het vooral een overdreven reactie op de tegenwind die je krijgt in dit topic, maar dan nog.
Rare post. Tribalisme is niet iets dat zo leeft onder rechts en conservatieven als onder links en progressieven. Met mijn post gaf ik dus enkel mijn mening, dat heeft niets te maken met het willen paaien van andere users.
quote:
Dit weten we toch. De dubbele standaard blijft bijzonder om te aanschouwen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 16:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Moet je eens voorstellen dat Thierry eindelijk een meerderheid van de zetels heeft en PvdA supporters het binnenhof bezetten om de macht over te nemen en in het land onder bevel van Timmermans stembureaus overhoop worden gehaald om extra PvdA stemmen te vinden en Thierry omver te werpen. Als de PvdA relschoppers vervolgens vervolgd gaan worden voor de couppoging en het vervalsen van de verkiezingen, dan doen de aanhangers opeens alsof zij het slachtoffer zijn.

Je hoeft het je niet voor te stellen, jij bent deze persoon.
Haha, ik denk dat dit nog niets is in vergelijking met de hysterie en rellen die je zou krijgen als FvD inderdaad ooit nog eens onverhoopt de grootste zou worden in Nederland. En dan is dat volgens een bepaalde groep mensen natuurlijk allemaal acceptabel. Immers, "de democratie" loopt dan gevaar.

Ik denk dat je dat trouwens ook krijgt als bijvoorbeeld een SGP heel groot zou worden of PVV dan wel JA21 eens de verkiezingen zouden winnen. De woede en hysterie onder veel progressieven zou dan enorm zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door HowardRoark op 25-08-2023 17:34:40 ]
pi_210421220
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 17:28 schreef HowardRoark het volgende:

Wanneer je weet dat geen standaarden hebben slecht is, dan moet het wel bijzonder uitstekend zijn om dubbele te hebben. #LinkseLogica
pi_210421333
quote:

[..]
Rare post. Tribalisme is niet iets dat zo leeft onder rechts en conservatieven als onder links en progressieven. Met mijn post gaf ik dus enkel mijn mening, dat heeft niets te maken met het willen paaien van andere users.
[..]
[..]
Haha, ik denk dat dit nog niets is in vergelijking met de hysterie en rellen die je zou krijgen als FvD inderdaad ooit nog eens onverhoopt de grootste zou worden in Nederland. En dan is dat volgens een bepaalde groep mensen natuurlijk allemaal acceptabel. Immers, "de democratie" loopt dan gevaar.

Ik denk dat je dat trouwens ook krijgt als bijvoorbeeld een SGP heel groot zou worden of PVV dan wel JA21 eens de verkiezingen zouden winnen. De woede en hysterie onder veel progressieven zou dan enorm zijn.
Oh de progressieven zouden in jouw plaats ook een coup plegen verzin je in je hoofd, dus dan is het ok dat rechtse gekkies het daadwerkelijk doen.

Mag ik je mee terugnemen naar het moment dat Hillary de verkiezingen verloor terwijl ze meer stemmen dan Trump had en progressief Amerika een beetje impotent zat te janken op de vloer? Het capitool werd niet bestormd. Stemlokalen werden niet persoonlijk gebeld door haar of Obama om stemmen te "vinden". Er werd niet gejankt dat de verkiezingen gestolen waren, enkel dat een groot deel van het electoraat verschrikkelijk was.

Ik moest toen wel lachen om die mensen. Wat waren die gekkies toch overdreven. Maar na de fascistische couppoging en de vervolgens blijvende steun voor Trump heb ik daar spijt van.
pi_210421397
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 17:44 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wanneer je weet dat geen standaarden hebben slecht is, dan moet het wel bijzonder uitstekend zijn om dubbele te hebben. #LinkseLogica
Edit: ik verwijder mijzelf maar.
pi_210421582
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 18:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Edit: ik verwijder mijzelf maar.
Dat is het enige juist antwoord hier, denk ik.

Mensen die verkrachters ophemelen en steunen moet je gewoon links (haha!) laten liggen.
pi_210422259
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 18:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is het enige juist antwoord hier, denk ik.

Mensen die verkrachters ophemelen en steunen moet je gewoon links (haha!) laten liggen.
We hebben het hier over Trump toch? Ik vraag het maar even, en geen idee ook als het om hem gaat dat hij een bewezen verkrachter is door de Jury of wie dan ook die uitspraak doet. Ik hou me niet heel veel met Murrica bezig.

Dus is hij hier voor veroordeeld? Ja of nee?

Nogmaals ik heb geen idee, maar we gaan ook niemand een pedofiel of racist noemen als dat niet bewezen is of er een veroordeling voor is.
Lach met een schone bips
pi_210422327
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
We hebben het hier over Trump toch? Ik vraag het maar even, en geen idee ook als het om hem gaat dat hij een bewezen verkrachter is door de Jury of wie dan ook die uitspraak doet. Ik hou me niet heel veel met Murrica bezig.

Dus is hij hier voor veroordeeld? Ja of nee?

Nogmaals ik heb geen idee, maar we gaan ook niemand een pedofiel of racist noemen als dat niet bewezen is of er een veroordeling voor is.
De jury achtte hem niet aansprakelijk daarvoor, en dat is in een civiele zaak in plaats van een strafzaak. Zelfs met een lagere drempel was het niet waar te maken voor een TDS-jury.

quote:
The nine jurors, who deliberated for barely three hours before reaching their unanimous conclusion, did not find that Trump raped Carroll.
pi_210422456
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 19:31 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
De jury achtte hem niet aansprakelijk daarvoor, en dat is in een civiele zaak in plaats van een strafzaak. Zelfs met een lagere drempel was het niet waar te maken voor een TDS-jury.
[..]

Het hangt af van je definitie van verkrachting. Zo is er bv. ook deze uitspraak:

quote:
Judge says E Jean Carroll allegation Trump raped her is ‘substantially true’ in court dismissal

Ex-president claimed that writer defamed him when saying he raped her, but judge said term is commonly ‘used and understood’ in context.

Donald Trump suffered another legal reversal on Monday, losing his counterclaim for defamation against E Jean Carroll, the writer against whom he was found liable for sexual abuse and defamation and fined $5m, and who continues to pursue a separate defamation case against him.

Dismissing the counterclaim, a judge in New York, Lewis A Kaplan, said that when Carroll repeated her allegation that Trump raped her, her words were “substantially true”. Kaplan also set out in detail why it may be said that Trump raped Carroll.

[...]
Ofwe, klaarblijkelijk geen verkrachter in de strikte juridische zin, maar wel wat in gewoon taalgebruik als verkrachter gebruikt wordt. Althans, in de ogen van het Amerikaanse rechtssysteem. Wat fok! daarmee doet moeten de mods maar uitzoeken.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_210422471
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 19:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het hangt af van je definitie van verkrachting. Zo is er bv. ook deze uitspraak:
[..]
Ofwe, klaarblijkelijk geen verkrachter in de strikte juridische zin, maar wel wat in gewoon taalgebruik als verkrachter gebruikt wordt.
Linkse nonsens. Typisch geval van bij de conclusie beginnen en net zo lang alles krom praten tot het gewenste resultaat wordt behaald.
pi_210422481
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 19:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Linkse nonsens. Typisch geval van bij de conclusie beginnen en net zo lang alles krom praten tot het gewenste resultaat wordt behaald.
Dat is geen linkse nonsens, maar de uitspraak van de rechter poppedop. Kennelijk vindt Fok! het van belang wat voor uitspraken er gedaan zijn.

Volgens een jury is hij in een civiele zaak vrijgesproken van verkrachting. De mevrouw bleef hem verkrachter noemen. Hij klaagde haar daarom aan. De rechter vond dat ze dat wel mocht doen, omdat hij een verkrachter is van wat men in de volksmond zo zou bedoelen.

[ Bericht 11% gewijzigd door SnertMetChoco op 25-08-2023 20:00:52 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_210422494
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 19:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat is geen linkse nonsens, maar de uitspraak van de rechter poppedop.
Nog steeds Linkse nonsens. Er zijn een hoop TDS rechters.
pi_210422503
En het feit blijft dat het geen strafzaak was.
pi_210422522
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 19:31 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]

Komt op mij meer over dat er geen bewijs was in tijd, datum whatsowever... Maar niet dat hij onschuldig is eraan maar het bewijs materiaal ontbreekt. Dus innocent untill proven.. Maar ik zou mijn handen niet in het vuur steken voor Trump hiervoor.
Lach met een schone bips
pi_210422526
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 19:44 schreef QuidProJoe het volgende:
En het feit blijft dat het geen strafzaak was.
Dat klopt. Zie ook mijn update.
pi_210422532
En aangezien hij niet veroordeeld is hiervoor (nog). Laten we dus de termen erover ook achterwege.
Lach met een schone bips
pi_210423621
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik had veel liever gezien dat het helemaal niet nodig was geweest om Trump te vervolgen.

Wat dit verder met democratie van doen, is mij niet helemaal duidelijk. Kunnen oppositieleiders die strafbare feiten plegen niet worden vervolgend in een democratie?
Als het aan de medeforumgebruikers ter rechterzijde van het politieke spectrum ligt niet. Die spreken er schande van dat iemand die verdacht wordt van zware misdrijven überhaupt wordt vervolgd.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:24:20 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210423893
Trump en integriteit.

Lol.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:26:18 #92
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210423919
quote:

[..]
Dit hebben ze niet eens meer door. Men maakt er gewoon van wat ze willen en vervolgens lekker ageren jegens de stropop.
Dikke facepalm. 'Gij die de wet overtreedt, zal met de consequenties moeten leven'. Niets meer, niets minder.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:28:27 #93
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210423955
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 16:41 schreef Kansenjongere het volgende:
Het blijft bijzonder hoe het MAGA-volk er schande van spreekt als mensen die in hun ogen de juiste politieke kleur hebben worden vervolgd voor de door hen gepleegde misdrijven en hoe ze nu weer massaal achter de kandidaat aan lopen die maar meteen heeft toegezegd Trump gratie te zullen verlenen ongeacht waaraan hij allemaal schuldig blijkt.
Law and order vinden ze best belangrijk, mits het voor hullie geldt en niet voor zullie.
Law and Order mijn reet idd. Wat een zwakkelingen.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:28:31 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210423958
quote:

[..]
[..]
[..]

Als je een schoolvoorbeeld van tribalisme wil zien, jeweetwel, een soort blind, fanatisch, rücksichtlos groepsdenken, dan is het aanschouwen van een Trump-rally voldoende.

Trump is verheven tot afgod, een onaanraakbare, onaantastbare semi-deïteit voor diens volgers. Trump heeft van deze 'stam' volledige carte blanche om wat dan ook te doen. Van poesjes grijpen (normaal echt NOT DONE binnen de oh zo bijbelse, godvrezende clan der Republikeinen) tot het willen saboteren van verkiezingsuitslagen (als je na dat telefoontje van Trump naar Georgia nog steeds niet gelooft dat Trump volledig ongeschikt is als politicus en wel degelijk het politiek proces in de VS wil destabiliseren om zichzelf de presidentiële zetel toe te kennen, behoor je dus tot de stam die ik nu beschrijf): Trump is hun godheid, hun idool, hun alles.

Zelfs het beledigen van oorlogsveteranen (zoals McCain: "I like veterans that don't get caught"), ook nog door een persoon die zelf nog geen dag in het Amerikaanse leger gediend heeft, was voorheen absoluut anathema binnen de GOP. Maar Trump, godheid Trump, Olympus Trump kan alles, mag alles en doet alles, en zijn trouwe onderdanen likken zijn sandalen.

Nogal lachwekkend dat je dan tegenstanders van Trump dergelijke kadaverdiscipline en kuddegedrag verwijt.

Dat is ook heel simpel te testen.

Ben een Amerikaans politicus.
Ga seksueel over de schreef.
Maak veteranen belachelijk. Of niet eens: niet eens in dienst zijn geweest was tot Trump een doodzonde voor Republikeinen.

Decennialang wierpen de Republikeinen zich op als hoeders der Christelijke Moraal en de goede zeden en de eer van het leger. En oh wat hebben een hoop Democraten, Bill Clinton voorop, dat mogen ondergaan. Maar Trump... Adonis Trump, Zeus Trump, kan veelwijverij bedrijven, schuttingtaal gebruiken, echtscheiden, zich uit Vietnam en de dienstplicht kronkelen... en ALSNOG hijsen zijn volstrekt doorgedraaide en hypocriete bijbel-dragende subjecten hem op een schild.

Dat het ook geen enkele president voor Trump gelukt is om een massa ZO te hypnotiseren, ZO te indoctrineren, ZO te bespelen en ZO op te zwepen om een bestorming van het Kapitool te realiseren om de vreedzame overdracht van de macht te dwarsbomen, zegt eigenlijk wel genoeg.

En dat zal uiteindelijk, wanneer heel die Trumpmania voorbij is, ook 's mans nalatenschap zijn: chaos, verdeeldheid, onkunde, boertigheid, bedrog...

Uiteindelijk zal hij niet meer Trump de Goddelijke zijn, maar Trump de Coupe-pleger, Trump de Amerikaanse Caesar, Trump de Poesjesknijper. Meer niet. Geef het tijd.

[ Bericht 8% gewijzigd door EttovanBelgie op 25-08-2023 21:47:33 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:41:59 #95
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210424153
quote:
Hij wordt vervolgd omdat hij de wet overtreden heeft.

Republikeinen roepen dan doorgaans om Law & Order. Maar dat geldt vooral voor negers uit de achterbuurten. Niet voor Poesjesfriemelaar Trump, natuurlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:44:43 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210424192
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 19:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Trump kan jou een vette, stomende drol rechtstreeks in je mond draaien en je zult roepen om meer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210425907
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Komt op mij meer over dat er geen bewijs was in tijd, datum whatsowever... Maar niet dat hij onschuldig is eraan maar het bewijs materiaal ontbreekt. Dus innocent untill proven.. Maar ik zou mijn handen niet in het vuur steken voor Trump hiervoor.
Dat was er wel degelijk, het probleem is dat specifiek de New York Penal Law een uitzondering vormt op de definitie van verkrachting in vergelijking met geldende wetgeving overal elders in de VS (inclusief de Military Law). Lees anders eerst het geplaatste artikel waarin duidelijk staat dat volgens de rechter de jury impliciet bepaald heeft dat Trump Carroll verkracht heeft ('implicitly determined that he forcibly penetrated her digitally') en dat dus ook als zodanig benoemd kan worden.

Uit het artikel:

quote:
“It could not find that he ‘raped’ her if it determined that Mr Trump forcibly penetrated Ms Carroll’s private sexual parts with his fingers – which commonly is considered ‘rape’ in other contexts – because the New York penal law definition of rape is limited to penile penetration.”

Kaplan had already outlined why it was not defamation for Carroll to say Trump raped her.

“As the court explained in its recent decision denying Mr Trump’s motion for a new trial on damages and other relief [in the New York case] … based on all of the evidence at trial and the jury’s verdict as a whole, the jury’s finding that Mr Trump ‘sexually abused’ Ms Carroll implicitly determined that he forcibly penetrated her digitally – in other words, that Mr Trump in fact did ‘rape’ Ms Carroll as that term commonly is used and understood in contexts outside of the New York penal law.
Dat Carroll niet met zekerheid kon zeggen of het nou Trump's vinger was of zijn piemel, het blijft verkrachten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 26-08-2023 03:10:41 ]
pi_210426816
quote:
Trump is oppositieleider geworden omdat hij wist dat hij (volkomen terecht) vervolgd ging worden door voorvechters van de democratie voor het meermalen overtreden van de wet waarbij hij de democratie in gevaar bracht.

twitter
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:11:34 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_210427069
quote:

[..]
Staat Trump (of andere kandidaten) wat jou betreft boven de wet dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_210427266
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 16:41 schreef Kansenjongere het volgende:
Beetje dat als ze achter Trump aangaan het politieke driven is, maar als het over de bidencrimefamilie gaat, ze hem heel hardcwillen aanpakken. En dan vergeten we Hillary nog maar even in deze discussie.

Het verschil is alleen datver tegen Trump momenteel heel sterk bewijs is voor de aanklachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')