SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Mannen moeten vooral goed/ beter zijn vanavondquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:30 schreef PippenScottie het volgende:
Bol zat de halve race naar het scherm te kijken. Dat komt wel goed vanavond.
Wat is er mis met steeple?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
We doen vandaag dus hamertje werpen, steeple, snelwandelen en mixed relay op 1 dag.
Willen ze dat we stoppen met kijken?
Ook hoogspringen 7kampquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
We doen vandaag dus hamertje werpen, steeple, snelwandelen en mixed relay op 1 dag.
Willen ze dat we stoppen met kijken?
Ik vind dat ook vrij koddig. Het zijn in ieder geval de minste vier atletiekonderdelen wmbquote:
48 split voor Femke vanavond? Mits nodigquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Netherlands
Isaya KLEIN IKKINK 44.61
Lieke KLAVER 51.72
Terrence AGARD 44.81
Femke BOL 50.98
Dat wordt samen met USA strijden om goud. Bonevacia voor Klein Ikkink? De splittijden zijn wat vertekend namelijk.
Zie je daar, ik doe precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alle sessies vanaf donderdagavond, erg goed te betalen ook. Hele trip is net zo duur als een sessie in Parijs volgend jaar zou zijn.
Splits zeggen sowieso niet helemaal alles, ligt er ook aan of je vroeg of laat in het wisselvak overgeeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vraag mij af of de splits kloppen, lijkt mij niet. Volgens de uitslag liepen alle renners uit heat 2 een 44'er bij de opening.
sowquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:40 schreef wimderon het volgende:
Deze start ging wat beter dan deze:
[ twitter ]
Dit kan toch niet Johanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:40 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ik zit net te lunchen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Splits zeggen sowieso niet helemaal alles, ligt er ook aan of je vroeg of laat in het wisselvak overgeeft.
Met een 9-baans rondbaan is een waterbak aan de buitenkant eigenlijk niet te doen: Dan wordt de afstand tot de eerste hindernis te kort.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:40 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Speerwerpen vrouwen, kogelslingeren, mixed en het hinkstapspringen bij de vrouwen, daar heb ik wel het minst mee denk ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat ook vrij koddig. Het zijn in ieder geval de minste vier atletiekonderdelen wmb
Het verschil is ook wel dat een Bonevacia al bijna voluit moet lopen, terwijl het voor Bol een trainingsrondje leek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:45 schreef Redefine het volgende:
Heb het zelf niet kunnen zien. Maar goed dat ze door zijn. Ondanks dat je Klaver en Bol niet teveel wil laten lopen is dit denk ik wel de beste keuze. Klaver en Bol kunnen het wel goed aan om twee keer te lopen. Bij Bonevacia merkte je vorig jaar bij het WK wel dat die bij de finale al aardig kapot zat. Als je die alleen de finale laat lopen haal je denk ik de meeste tijdwinst. Al kan het ook zijn dat ze voor Angela kiezen.
Daarom juistquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het verschil is ook wel dat een Bonevacia al bijna voluit moet lopen, terwijl het voor Bol een trainingsrondje leek.
Bij Klaver ook wel. Al hebben ze allebei een stijl waarbij het makkelijk lijktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het verschil is ook wel dat een Bonevacia al bijna voluit moet lopen, terwijl het voor Bol een trainingsrondje leek.
Maar ja, je mag er maar 1 wisselen, dan heb je in de finale toch ook een B-team?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:49 schreef DeeBee het volgende:
Polen liet zich ook aardig piepelen, die liepen met een B-team en vliegen eruit.
Nederlandse heren te zwak voor goud neem ik aan, maar een PLAK moet kunnen.
Polen had vooral niet echt een A-team tot hun beschikkingquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:49 schreef DeeBee het volgende:
Polen liet zich ook aardig piepelen, die liepen met een B-team en vliegen eruit.
Nederlandse heren te zwak voor goud neem ik aan, maar een PLAK moet kunnen.
Eurosport bazenquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik pak mijn sheet er eens bij. Er lijken mij 8 dames met kans op medailles. Hall lijkt mij wel duidelijk favoriet voor goud zolang er geen blessure komt of iets misgaat op ver (3x fout zie je bij de dames eigenlijk alleen op ver), maar daarachter kan veel gebeuren. Vetter vind ik een enigma maar ik ben blij met 6600. In dat geval kan Kunz inspringen, maar een goede meerkamp van Kunz is ook al even geleden. KJT hetzelfde verhaal, maar die 6900 vorm lijkt mij bij KJT al helemaal onhaalbaar. Vidts, Kälin, Xenia en Oosterwegel moeten boven de 6500 kunnen, maar voor die laatste twee is dat ook al lang geleden. Oosterwegel staat in mijn forecast op P18. Maar als ze eindelijk weer goed is moet ze daar ruim boven kunnen.
NU.nl'edquote:Vetter wil niets weten van favorietenrol op WK: 'Dat is te kort door de bocht'
Door Rypke Bakker
Na de afmelding van regerend olympisch en wereldkampioen Nafissatou Thiam werd Anouk Vetter genoemd als de nieuwe topfavoriete voor de wereldtitel op de zevenkamp. Maar de Nederlandse ziet dat anders. Ze wil op de WK atletiek in Boedapest vooral "geen lijpe fouten maken".
Ja, dit hebben WE al 10x gelezenquote:
Dat mag ook wel bij 1.62 en 1.65quote:
Over een kwartier inderdaad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:01 schreef Zipportal het volgende:
Er is straks ook nog hockey vrouwen. Ter info.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
et punt is dat dat bij voetbal wel eens voorkomt in de wedstrijd.
Bij snelwandelen gaat het bij vrijwel elke deelnemer in zo'n beetje elke stap fout.
Edit: Wat is dat voor een amateurgedoe dat FOK! zo vaak een quote dubbel geeft, soms zelfs terwijl je zit te typen?
Ik ga het niet weghalen ook, het zal wel.
Jullie bedoelen het voetbal, waarbij bijvoorbeeld bij zo'n beetje elke inworp, doelschop, vrije trap en corner de spelregels worden overtreden, waar blessures gesimuleerd worden, waar bij elke dode spelsituatie spelers tegen de regels in elkaar duwen/vasthouden. Waar allemaal zelden tot nooit tegen op gehandhaafd wordt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen doen ze niet aan behoorlijke handhaving waardoor de sport nog meer een grap wordt
Waar zie je dit?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vetter heel ruim over 1.65 bij poging 2.
Ah ook voor niet-finale onderdelen. Top.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De immer sypmthatieke Discovery PLAYER met aparte streams voor elk onderdeel.
Dus dan klopt het toch. Dat je er blind van wordt.quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus dan klopt het toch. Dat je er blind van wordt.
Ik bedoelde live op de televee. Beeld was zwart.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.discoveryplus(...)s-5148403?pv=5148403
Omroep Zwart.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde live op de televee. Beeld was zwart.
Nou nou nou.quote:
Doof toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus dan klopt het toch. Dat je er blind van wordt.
Ook bovenop?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Brooks is een van de weinige donkere dames die wel gewoon volledig haar eigen haar heeft
Van doping krijg je kaal haar. @Zorroquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Brooks is een van de weinige donkere dames die wel gewoon volledig haar eigen haar heeft
Meteen een bewijs dat ik geen doping gebruikquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van doping krijg je kaal haar. @:zorro
Van koffie ook niet. Straks tied voor koffie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Meteen een bewijs dat ik geen doping gebruik
Maar natuurlijk. Zoals in elke grote wedstrijd sinds Londen 2017.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had Barrondo nog een DQ gepakt trouwens? @:heywoodu
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Zoals in elke grote wedstrijd sinds Londen 2017.
Ik zou al tevreden zijn als ze 1.77 haalt, maar 1.74 lijkt me wel prettig om te hebben. 1.8 staat in de forecast maar verwacht ik niet. Hoog is echt wel haar zwakke punt. En dat is jammer, want er zijn enorm veel punten te scoren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:29 schreef PippenScottie het volgende:
Mexi, beetje duiding? Wat voor hoogte is goed voor Vetter?
Jinx van de Nederlandse mediaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga hem vast callen: Dit wordt geen medaille op de zevenkamp. Vetter heeft niet de vorm die nodig is en Oosterwegel gaat hier niet uithalen. Emma kan wel eindelijk een aardig resultaat halen.
Het gat dat Vetter naar achter heeft is wel groot, maar KJT ziet er wel redelijk uit dus dan strijdt ze om brons.
Bij KJT is het tegenwoordig altijd de vraag hoe ze het nu weer gaat verneukenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:40 schreef wimderon het volgende:
Johnson-Thompson, met haar triestige gezicht.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus dit is niet echt?
Twijfelgevalquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus dit is niet echt?
Ander land DQ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:46 schreef Jason22 het volgende:
Polen toch nog in de finale van de mixed
Pooltjes werden gehinderd ja.quote:
Denk een land dat al uitgeschakeld werd dat de DQ paktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:50 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze niet op de BBC. Denk dan dat er 9 landen meedoen.
Groene vlag - rode stip = Bangladeshquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
Waar kwam die Rahman vandaan?
Laat maar, Bangladesh
Die vlag staat er nooit bij op het labeltje in mijn t-shirts.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groene vlag - rode stip = Bangladesh
Meld je maar aan bij de atletiekverenigingquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:58 schreef Remco het volgende:
Wat hebben al die meerkampers toch perfecte lichamen.
Ja dat ben ik al maar dan met 20 middelbare mannen die hun buikje eraf willen lopen, toch een iets ander idee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Meld je maar aan bij de atletiekvereniging
Ah, je mag maar 1 wissel? We worden WERELDKAMPIOEN!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, je mag er maar 1 wisselen, dan heb je in de finale toch ook een B-team?
Kaczmarek en Kielbasinska niet daar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Polen had vooral niet echt een A-team tot hun beschikking
Hoogspringwedstrijd, maar zeker ja. Heeft ze afgekeken van Shkurenyov.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:14 schreef wimderon het volgende:
Dit is weer zo'n vervelende Johnson-Thompson verspringwedstrijd met veel XXO's.
Dan feliciteren we KJT.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:15 schreef wimderon het volgende:
Oei, Hall voelt aan haar knie na de landing na een mislukte sprong.
Licht kan weer uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hassan achteraan, oei. Dit is gespeeld.
quote:
Wat was het resultaat van deze sprong?quote:
Ik zou dan meer denken aan 'de altijd vervelende Laura Muir'quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:19 schreef Remco het volgende:
Ik zie Muir en denk direct 'de hondslelijke Muir'. Het Fok effect.
quote:14:17
En daar is Sifan Hassan ook voor het eerst dit toernooi op de sintelbaan! In de eerste serie op de 1500 meter komt zij meteen in actie. Geen probleem zou je zeggen, de Nederlandse is ook op dit looponderdeel één van de grote favorieten, maar je weet het nooit!
6.28 ongeveer als ik moet gokkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was het resultaat van deze sprong?
6.18 denk ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
6.28 ongeveer als ik moet gokken
Kan ook.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was het resultaat van deze sprong?
Ja klopt ben in de war met de hondslelijke Archibald bij het baanwielrennen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou dan meer denken aan 'de altijd vervelende Laura Muir'
Feliciteer hier Anouk Vetterquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ziet er niet goed uit bij Hall.
Blotebillengezicht Archibald.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja klopt ben in de war met de hondslelijke Archibald bij het baanwielrennen.
Ik denk dat het vooral veel zegt over de huidige vorm van Vetter.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slecht gesprongen in de breedte trouwens. Vetter ontsnapt een beetje, maar Vetter kennende wordt dit lastig. Ik zie Hall/Vetter/Kälin op deze manier allemaal nog wel uitstappen en KJT krijgt vast ook weer de gebruikelijke blessure. Dan wordt straks Weissenberg wereldkampioen ofzo (lol)
Als Vetter laag in de 15 gooit op de kogel, dan gaat een medaille wel lastig worden denk ik. Aangezien dan de vorm er duidelijk niet is. En daar ga ik langzaam wel vanuit ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral veel zegt over de huidige vorm van Vetter.
Zou wel heel zonde zijn als Hall geblesseerd is geraakt jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Vetter laag in de 15 gooit op de kogel, dan gaat een medaille wel lastig worden denk ik. Aangezien dan de vorm er duidelijk niet is. En daar ga ik langzaam wel vanuit ja.
Als Hall echt geblesseerd is/raakt, dan wordt het mogelijk wel een heel mager kampioenschap op deze manier. Dan kan iemand met een ruim PR (Brooks/Weissenberg) ineens de titel pakken.
Bijna Kipyegonequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben liep nog bijna Kipyegon omver.
Het is niet te hopen dat ze dan een gooi naar de prijzen doet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Vetter laag in de 15 gooit op de kogel, dan gaat een medaille wel lastig worden denk ik. Aangezien dan de vorm er duidelijk niet is. En daar ga ik langzaam wel vanuit ja.
Als Hall echt geblesseerd is/raakt, dan wordt het mogelijk wel een heel mager kampioenschap op deze manier. Dan kan iemand met een ruim PR (Brooks/Weissenberg) ineens de titel pakken.
Dat was meer harken ja.quote:
Finale kijk ik wel, maar blijven voor de kwalificatie gaat me wat ver inderdaad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ontmoet jullie allen vanavond weer. Hamertje gooien geloof ik wel
Mis je wel een random 81.18 van Ethan Katzberg!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Finale kijk ik wel, maar blijven voor de kwalificatie gaat me wat ver inderdaad.
Bij Hall ook niet echtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:22 schreef Szura het volgende:
Gaat niet zo goed met die wereldtitel van Vetter zo te zien!
Verliest minder punten op de voorkast dan Hall!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:22 schreef Szura het volgende:
Gaat niet zo goed met die wereldtitel van Vetter zo te zien!
Ceremonie zendt niemand uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:13 schreef Zipportal het volgende:
Avondprogramma
• 18.15 uur: openingsceremonie
• 19.02 uur: 1500m (m), heats - met Niels Laros
• 19.05 uur: zevenkamp, kogelstoten (v) - met Anouk Vetter, Emma Oosterwegel en Sofie Dokter
• 19.10 uur: discuswerpen (m), kwalificatie
• 19.35 uur: hinkstapspringen (m), kwalificatie
• 19.43 uur: 100m (m), heats - met Raphael Bouju
• 20.30 uur: zevenkamp, 200m (v) - Anouk Vetter, Emma Oosterwegel en Sofie Dokter
• 20.35 uur: kogelstoten (m), finale
• 20.40 uur: discuswerpen (m), kwalificatie
• 20.55 uur: 10.000m (v), finale - met Sifan Hassan en Diane van Es
• 21.47 uur: 4x400m estafette (gemengd), finale - met TeamNL
Terecht.quote:
Eens. Enige interessante ceremonie is de opening van de Spelen.quote:
Ja helaas wel.quote:
Ik zit niet thuis, dus ik ben aangewezen op ES/NOSquote:
Bridgestone heeft veel geld betaald?quote:
De NOS-show begint om half 8.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit niet thuis, dus ik ben aangewezen op ES/NOSAl vond ik Sporza vanmiddag ook vrij matig.
BBC2 en Canvas worden toch ook standaard overal doorgegeven?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit niet thuis, dus ik ben aangewezen op ES/NOSAl vond ik Sporza vanmiddag ook vrij matig.
Op de TV kijkt men Vitesse - PSV. Dus ben afhankelijk van KPN itv en die mogen buitenshuis geen VRT doorgeven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
BBC2 en Canvas worden toch ook standaard overal doorgegeven?
Ja dan begint Dafne met haar levensverhaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De NOS-show begint om half 8.
Oh ok. Sterktequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de TV kijkt men Vitesse - PSV. Dus ben afhankelijk van KPN itv en die mogen buitenshuis geen VRT doorgeven.
Af en toe hinderlijk onderbroken door live sport.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dan begint Dafne met haar levensverhaal
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Af en toe hinderlijk onderbroken door live sport.
Bij de BBC zijn ze er zowaar live al bij. Meestal kleppen die ook zo het eerste uur vol voordat ze naar de baan gaan. Maar dat zal wel door Kerr komen die nu loopt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]bij atletiek lijkt het zo mogelijk nog erger dan bij andere sporten
Nee. Maar geen tijdsverschillen, want was binnen de laatste 3 km.quote:
En een advanced toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar geen tijdsverschillen, want was binnen de laatste 3 km.
Nog niet gezien. Ook geen PEN.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen tijdsnelsten is een vooruitgang.
Zeker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik vind het minder spannend, maar wel eerlijker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niet op de strijdwagen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:16 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben we ergens prognoses voor de meerkamp?
Dat vind ik wel een mooie afstand. Daarmee moet zilver of brons prima kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Anouk geen moeite mee. De zangeres.
Tweede blad.quote:
Volgens mij had Mex een dropbox linkje gedeeld vanmorgen.quote:
Staat in een spoiler ja, topic 1 ergens denk ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij had Mex een dropbox linkje gedeeld vanmorgen.
Hongaarse troepquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:26 schreef Szura het volgende:
Van die tijden in beeld klopt steeds geen klote
Alles loopt in de goulash.quote:
Nee. Hooguit door de manier waarop die liep.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:28 schreef Szura het volgende:
NOS schrijft dat Laros ‘verrast’ door deze ronde te overleven, zo verrassend vind ik het eigenlijk niet
Op basis van de season bests was die 4e of 5e volgens mij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:28 schreef Szura het volgende:
NOS schrijft dat Laros ‘verrast’ door deze ronde te overleven, zo verrassend vind ik het eigenlijk niet
Ach, verrassende versnelling inde voorlaatste ronde zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:28 schreef Szura het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |