Gelukkig heeft hij het ook al over een rariteitenkabinet!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:57 schreef NailQueen het volgende:
Cornald was tenminste nog fan van Cha Cha Cha en Shum. Van Hila en Jaap weet ik dat zo nog niet
Dan had hij het lied nog even één weekje moeten bewaren tot na 1 september.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb m nog niet op YT gevonden, maar de nieuwe Joost heet "Droom Groot" en is een soort happy hardcore-lied dat ik zowaar wel op het ESF-podium zou zien
Het is wel precies 3 minuten lang, hopelijk geen foutjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had hij het lied nog even één weekje moeten bewaren tot na 1 september.
En enigszins in de buurt komt ook Leon, de enige Duitse inzending die ooit in de semi bleef steken:quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:34 schreef Momo het volgende:
Een rave/happycore achtige inzending zou ik trouwens wel geinig vinden, en heeft nog niemand echt gedaan op ESF, als iemand het doet...
Al hadden we wel deze gasten in Deense NF vorig jaar
En natuurlijk Scooter, maar die hebben nooit ESF gehaald.
Het zal vast “een enorm circus” en “feest van de wansmaak” zijn, maar 1.17 minuten aan deze twee besteden vond ik wel genoegquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij het ook al over een rariteitenkabinet!
https://x.com/sanderschim(...)aO1S39eg9VYMV7UzY2OA
Al weet ik niet wat voor verhaal hij daarna had.
Meh, dit is niet goed genoeg. Je kunt zoiets wel inzenden, maar dan moet het echt totaal gestoord zijn. En dat is dit niet. De tekst is nog wel geinig, maar dat verstaat niemand.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is wel precies 3 minuten lang, hopelijk geen foutje![]()
Ze hebben tot de 30e deze maand dus er kan nog van alles bij komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:36 schreef Giggio het volgende:
spannend - de NL-ESF inzending 2024 moet nu toch wel bij de selectie-commissie liggen!!
AHOY of MECC 2025: here we go and come!!![]()
![]()
![]()
'Over een tijdje', maar niet naar Malmö. Dan kon ze nu nog geen goed lied vinden neem ik aan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:19 schreef Thrts het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)urovisiesongfestival
Emma Heesters zou graag willen.
ooh... dacht dat 1 sep sluitingsdatum wasquote:Op vrijdag 1 september 2023 10:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben tot de 30e deze maand dus er kan nog van alles bij komen.
Het mag vanaf 1 september wel uitgebracht zijn/worden en toch naar het ESF gestuurd worden.quote:Op maandag 4 september 2023 10:48 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh... dacht dat 1 sep sluitingsdatum was
zeker in de war met datum NewEscYear
De Johan Cruijff Arena uitverkopen, jeetje. Nouja dromen mag.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:19 schreef Thrts het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)urovisiesongfestival
Emma Heesters zou graag willen.
quote:Op maandag 4 september 2023 22:49 schreef Thrts het volgende:
Davina laat via insta weten dat ze niet gaat.
April Derby wil ook heel graag.quote:Op zondag 10 september 2023 18:02 schreef NailQueen het volgende:
Blijft nog over:
Goldband
Stefania
De Staat
Floor Jansen en/of Anneke van Giersbergen
Blanks
Rolf Sanchez
Nielson
Kovacs
Rondé
Flemming
Meau
Ik durf wel te zeggen dat we Floor Jansen en De Staat ook wel kunnen afstrepen.
Daar heeft Fred_B geen mooie tekst bij bedachtquote:Op zondag 10 september 2023 18:18 schreef Zigsky het volgende:
[..]
April Derby wil ook heel graag.
https://www.telegraaf.nl/(...)zig-met-songfestival
Joost gaat er wel heel hard voor.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.npo3fm.nl/nie(...)de51581db/joostklein
Allemaal tekenen jongens!1!!1
Ja gezien Krista Siegfrids vaak met GJ werkt, zou wel heel obvious zijn eigenlijkquote:Op donderdag 14 september 2023 13:35 schreef Funhouse het volgende:
Ze zeiden trouwens in de Ding-a-Dong podcast dat een buitenlandse artiest die al eerder mee heeft gedaan met het songfestival ook een lied in had gestuurd voor de Nederlandse selectie dit jaar. Wie zou dat kunnen zijn? Ik dacht meteen aan Krista Siegfrids aangezien zij nu in Nederland woont
Volgens mij werken GJ en Krista ook samen bij Outtv dus het zou best kunnen. Ik vind Krista een superleuke meid. Van mij mag ze. Hopelijk gaat Ding-a-dong volgende week hier verder op in.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:35 schreef Funhouse het volgende:
Ze zeiden trouwens in de Ding-a-Dong podcast dat een buitenlandse artiest die al eerder mee heeft gedaan met het songfestival ook een lied in had gestuurd voor de Nederlandse selectie dit jaar. Wie zou dat kunnen zijn? Ik dacht meteen aan Krista Siegfrids aangezien zij nu in Nederland woont
Bron: Songfestivalweblog Twitterquote:De selectiecommissie #songfestival van AVROTROS heeft weer een inzending om te beluisteren. Louisa Janssen heeft namelijk op haar instagram laten weten vandaag een lied te hebben ingezonden voor het Eurovisie Songfestival in Malmö.
Die is uit 'Echte meisjes in de jungle' gedonderd omdat ze een andere kandidaat in elkaar tremdequote:Op vrijdag 15 september 2023 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bron: Songfestivalweblog Twitter
Ik ken haar niet, maar Wikipedia heeft een veelbelovende discografie
Discografie
2015: Leef je eigen leven
2016: Voel me heet
2016: Ik doe wat ik doe
2016: Fiesta
2017: Recht op geluk
2018: De grootste lellebel
2019: Born to be me
2020: Soppen
2020: Soppen de Remix ft. Dwaynster[9]
2021: Laat ze maar praten
2021: Karma
Misschien kan ze met Ronela gaan vechtenquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Die is uit 'Echte meisjes in de jungle' gedonderd omdat ze een andere kandidaat in elkaar tremde
quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bron: Songfestivalweblog Twitter
Ik ken haar niet, maar Wikipedia heeft een veelbelovende discografie
Discografie
2015: Leef je eigen leven
2016: Voel me heet
2016: Ik doe wat ik doe
2016: Fiesta
2017: Recht op geluk
2018: De grootste lellebel
2019: Born to be me
2020: Soppen
2020: Soppen de Remix ft. Dwaynster[9]
2021: Laat ze maar praten
2021: Karma
Het is donker buiten en er zijn kruidnoten te koop in de supermarkt. Misschien wel dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |