Hij is voetballend niet goed genoeg, maar zijn passie kent geen grenzen. En daar doet hij zijn voordeel mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:02 schreef RipCity het volgende:
Snap die haat naar Klaassen nooit. Die gozer scoort altijd en overal.
Maar goed dat kan je ook verwachten als je de hele zomer doet als of we naar een wereldelftal aan het gluren zijn in Rotterdam.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:18 schreef Oostblokkert het volgende:
En wat kwamen jullie niet bij van het lachen toen de kampioen een slippertje maakte.
Interesseert me echt totaal niet. De focus ligt gewoon op Ajax, waarom zou ik daar bezig mee willen zijn. Er valt genoeg op te bouwen hier.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:18 schreef Oostblokkert het volgende:
En wat kwamen jullie niet bij van het lachen toen de kampioen een slippertje maakte.
Wen er maar aan de komende jaren.quote:
Dat is zo'n speler die over 5 jaar bij excelsior speelt en dan de winnende maakt...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoef Taylor echt nooit meer te zien
Nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wen er maar aan de komende jaren.
Het Ajax publiek is te verwend geweest de afgelopen jaren.
F. de omgekeerde NL vlagquote:
Laten we ook niet vergeten dat er zeker 2/3 kansen waren die er gewoon in hadden gemoetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:28 schreef Scorpie het volgende:
Niet goed genoeg. Je doet echt nog niet mee om het kampioenschap met dit team in opbouw.
nee. Kleine club gedachtequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wen er maar aan de komende jaren.
Het Ajax publiek is te verwend geweest de afgelopen jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |