niet volgens mij hoor. Maar het is wel een gevaar wat erin sluipt als je niet vernieuwd / verbeterd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
2 seizoenen op rij beste trainer van de eredivisie en na een verloren wedstrijd om de JC schaal en gelijkspel tegen Fortuna is de man slechts een one trick pony volgens sommigen.
Makkelijk derdequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
We zijn net een paar wedstrijden onderweg. Leuk dat PSV het redelijk doet maar je weet pas over een wedstrijd of 10 waar je staat.
Wel de dynamiek en het opportunisme van voetbal. Wat twee seizoenen geweldig werkt is een seizoen later opeens de norm en even later later weer verouderd. Wij hebben ook grotendeels het succes van AZ gekopieerd en verbeterd natuurlijk, en nu gaat PSV dat weer bij ons (proberen te) doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
2 seizoenen op rij beste trainer van de eredivisie en na een verloren wedstrijd om de JC schaal en gelijkspel tegen Fortuna is de man slechts een one trick pony volgens sommigen.
Is ie nu geschorst voor de play offs?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen zorgen joh. Ivanusec heeft zijn tweede gele kaart al gepakt.
Ik geloof toch dat het zo werkt ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is ie nu geschorst voor de play offs?
20-8: ‘Feyenoord wil dat Ivanusec schorsing uit zit bij Dinamo Zagreb’quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat het zo werkt ja.
Maar goed, dat weet ik niet zeker
We hebben een dubbele bezetting en krijgen nu gewoon 5 ton korting.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
20-8: ‘Feyenoord wil dat Ivanusec schorsing uit zit bij Dinamo Zagreb’
We hadden ook een upgrade voor nul knaken kunnen hebben dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja in het kader van 'we zijn ze nog niet vergeten.'
[ twitter ]
Bozenik snoert mondjes
Bozenik is lang genoeg beoordeeld door de technische staf dat ik niet geloof dat ze er naast zaten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hadden ook een upgrade voor nul knaken kunnen hebben dus
Dat geldt andersom net zo goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bozenik is lang genoeg beoordeeld door de technische staf dat ik niet geloof dat ze er naast zaten.
Al moet ik zeggen dat er wel behoorlijk wat spelers zijn die bij ons zwaar onvoldoende leken en later alsnog gingen shinen op een goed niveau.
Vormer en Amrabat bijvoorbeeld. Tapia misschien ook wel tot op zekere hoogte.
met deze spelers was je never nooit kampioen gewordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bozenik is lang genoeg beoordeeld door de technische staf dat ik niet geloof dat ze er naast zaten.
Al moet ik zeggen dat er wel behoorlijk wat spelers zijn die bij ons zwaar onvoldoende leken en later alsnog gingen shinen op een goed niveau.
Vormer en Amrabat bijvoorbeeld. Tapia misschien ook wel tot op zekere hoogte.
We kijken eerst deze aflevering nog even af.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:37 schreef fetX het volgende:
Gaat Dennis maandag doorschakelen of komt Ivanusec toch naar Feyenoord?
Dat ziet u in de volgende aflevering. @:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |