Kijk, mijn vertrouwen in morgen is alweer wat gestegen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Sparta - Feyenoord een paar maanden geleden
Pinto, Namli en Abels ook nog als je het hebt over spelers die veel speelden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan staat daar nog wel een aardig team.
Hoe denk je dat we vorig seizoen kampioen zijn geworden?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:05 schreef Erasmus het volgende:
Als Ajax vandaag gelijk speelt tegen Excelsior gaan we morgen waarschijnlijk opnieuw een slippertje maken.
Kan mij niet meer herinneren wanneer wij voor het laatst in de competitie van zulke kansen profiteerden.
Het is voor mij nog lastig wennen aan dit nieuwe normaal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat we vorig seizoen kampioen zijn geworden?
Na vorige week twijfel ik er nog aan of wennen een goed idee is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is voor mij nog lastig wennen aan dit nieuwe normaal.
Ik kijk uit naar je mention op 1 september, m’n waerde Gurney.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na vorige week twijfel ik er nog aan of wennen een goed idee is.
Ik kom bij je terug op 1 september.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat die euforie om het blijven van Slot niet voor niets wasquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na vorige week twijfel ik er nog aan of wennen een goed idee is.
Ik kom bij je terug op 1 september.
Ja tuurlijk 15 was te weinig maar het komt over alsof Feyenoord gelijk de haak erop heeft gegooid onderhandelen voor een betere deal kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:34 schreef snabbi het volgende:
[..]
Pedersen hebben we 2 jaar. Aursnes was echt ook financieel voor de club een andere tijd en een speler heeft ook wat te willen. Ik zie niet in waarom je Wieffer met 'haast' zou moeten verkopen. Lekker lang lopend contract (2027). Uiteraard zouden prachtige transfersommen de zaak moeten kunnen omdraaien, maar ik denk dat de waardegroei wel verder zal gaan dan die 15m die er nu voor geboden wordt.
Nou we gaan het zienquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:05 schreef Erasmus het volgende:
Als Ajax vandaag gelijk speelt tegen Excelsior gaan we morgen waarschijnlijk opnieuw een slippertje maken.
Kan mij niet meer herinneren wanneer wij voor het laatst in de competitie van zulke kansen profiteerden.
Slot blijft een vakman die er altijd in slaagt om een collectief te vormen die moeilijk te verslaan is. Maar je merkte aan PSV maar ook aan Fortuna (ook voor de rode kaart) dat ze wel prima wisten hoe Feyenoord te bestrijden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat die euforie om het blijven van Slot niet voor niets was
Dat hoort bij succes en niet genoeg vernieuwen / verbeteren. Wellicht kan ie geen andere trucjes om het succes te evenaren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot blijft een vakman die er altijd in slaagt om een collectief te vormen die moeilijk te verslaan is. Maar je merkte aan PSV maar ook aan Fortuna (ook voor de rode kaart) dat ze wel prima wisten hoe Feyenoord te bestrijden.
quote:
Dat denk ik wel dat hij het kan, het Feyenoord van vorig seizoen boekte zijn succes ook op een andere manier dan een seizoen eerder toen ik ons beter in de omschakeling vond. Maar het kan wel even duren voordat de puzzelstukjes op hun plek vallen. Vorig seizoen werden we daarin zelfs geholpen door de blessure van Timber.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat hoort bij succes en niet genoeg vernieuwen / verbeteren. Wellicht kan ie geen andere trucjes om het succes te evenaren.
Die conclusies zijn ook allemaal zo vroeg. Komen naast Idrissi nog 2 spelers bij dus eind deze maand staat er alweer een ander Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik wel dat hij het kan, het Feyenoord van vorig seizoen boekte zijn succes ook op een andere manier dan een seizoen eerder toen ik ons beter in de omschakeling vond. Maar het kan wel even duren voordat de puzzelstukjes op hun plek vallen. Vorig seizoen werden we daarin zelfs geholpen door de blessure van Timber.
Zelfs als je er naast Idrissi twee spelers bij krijgt (wat ik wel hoop) verwacht ik niet dat we automatisch weer zo goed gaan voetballen als eind vorig seizoen. PSV heeft zich doorontwikkeld, aan ons de zaak om dat ook te doen. Dat lijkt mij geen voorbarige conclusie, eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Die conclusies zijn ook allemaal zo vroeg. Komen naast Idrissi nog 2 spelers bij dus eind deze maand staat er alweer een ander Feyenoord.
Dat moet ook wel overigens als je mee wil doen om plek 1 en in de CL een beetje aardig voor de dag wil komen.
ik verwacht hier een live verslagquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:33 schreef Pistolero het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor AEK - Dinamo?
Szymanski, Amrabat en de overgelopen KnipoogKroat gaan die vervelende Kroaten slopen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik verwacht hier een live verslag
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Stukje corona. #MakingMemories
2 seizoenen op rij beste trainer van de eredivisie en na een verloren wedstrijd om de JC schaal en gelijkspel tegen Fortuna is de man slechts een one trick pony volgens sommigen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat hoort bij succes en niet genoeg vernieuwen / verbeteren. Wellicht kan ie geen andere trucjes om het succes te evenaren.
We zijn net een paar wedstrijden onderweg. Leuk dat PSV het redelijk doet maar je weet pas over een wedstrijd of 10 waar je staat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs als je er naast Idrissi twee spelers bij krijgt (wat ik wel hoop) verwacht ik niet dat we automatisch weer zo goed gaan voetballen als eind vorig seizoen. PSV heeft zich doorontwikkeld, aan ons de zaak om dat ook te doen. Dat lijkt mij geen voorbarige conclusie, eigenlijk.
Bovenaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
We zijn net een paar wedstrijden onderweg. Leuk dat PSV het redelijk doet maar je weet pas over een wedstrijd of 10 waar je staat.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Tja, als je op zoek bent naar 18-20 dan kan je dooronderhandelen. Als je meer dan 30 zoekt heeft dat niet zo heel veel zin denk ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja tuurlijk 15 was te weinig maar het komt over alsof Feyenoord gelijk de haak erop heeft gegooid onderhandelen voor een betere deal kan ook natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |