Ok allemaal redenen die totaal niet uit luxe zijn geboren. Sterkte man.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:43 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De bus die een keer in het uur rijdt doet er langer over dan met de fiets.
Bovendien moet ik de hele tijd dan staan omdat de zitplekken niet gemaakt zijn voor lange mensen.
Waarom maak jij die bussen dan niet passend voor langere mensen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:43 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De bus die een keer in het uur rijdt doet er langer over dan met de fiets.
Bovendien moet ik de hele tijd dan staan omdat de zitplekken niet gemaakt zijn voor lange mensen.
Proost. Schultenbräu of Hertog Jan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:37 schreef asco het volgende:
Dit is wel weer een prachtig topic om het weekend met drank in te luiden.
Ik vind het heerlijk, al die verschillende meningen en inzichten.
Waar zie je dat nog??
Fok!![]()
![]()
Je gaat uit van je eigen situatie. Maar er kunnen tal van redenen zijn dat een auto noodzakelijk is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ok allemaal redenen die totaal niet uit luxe zijn geboren. Sterkte man.
Baco en af en toe spoelen met Erdinger.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Proost. Schultenbräu of Hertog Jan?
Geen armoede voor jou dus.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:51 schreef asco het volgende:
[..]
Baco en af en toe spoelen met Erdinger.
Vind ik ook. Bianconidinges is ook een lul van een user die wel vaker idiote dingen roept. Inderdaad 0 inlevingsvermogen. Zo zijn er veel meer hierquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er zijn mensen die misbruik nemen van het Nederlandse systeem en er zijn mensen die te lui zijn om te poepen, maar ik vind het schijt irritant als ik dit soort posts lees. 0 inlevingsvermogen; totaal geen begrip van hoe het in het echte leven werkt. Maar wel lekker schijten op die groep, terwijl je zelf een prima leven hebt.
Andere mensen krijgen dan weer hypotheeksubsidie, subsidie op warmtepomp, zonnepaneel subsidie, subsidie op hun elektrische auto en waarschijnlijk ben ik nog wat potjes vergeten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:31 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen ook nog vakantiegeld, energietoeslag, individuele toeslag en dan zijn er nog wat potjes waar ze van kunnen profiteren. Daar kun je prima dingen mee doen die het leven draaglijker maken.
zit wel een kern van waarheid in. Tenenkrommend om te zien hoe die mensen er zelf een potje van maken terwijl dat echt niet hoeft.quote:
Tja de meeste mensen kijken naar hun eigen situatie en zo moeten anderen het ook maar doen en anders maak je de verkeerde keuzes. Zo werkt het natuurlijk niet. Tijdens je levensfase kan een hoop gebeuren. Een scheiding is daar een voorbeeld van. Maar er zijn natuurlijk behoorlijk wat meer factorenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Bianconidinges is ook een lul van een user die wel vaker idiote dingen roept. Inderdaad 0 inlevingsvermogen. Zo zijn er veel meer hier
Goed idee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:22 schreef Hexagon het volgende:
Hoezo zou je trouwens niet kunnen besparen op de energie? Daar verspillen veel mensen juist erg veel.
Daar is hij, die vieze rat, veroorzaker van de grootste ellende hier, waardeloze kloothommelquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:35 schreef Scjvb het volgende:
Er wordt reeds een tandje bijgezet voor meer serieuze gevallen: Rutte: voorkomen dat aantal mensen in armoede toeneemt
[ afbeelding ]
oud papier ipv wc papier (is ook gewoon luxe)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:06 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Goed idee.
Misschien kunnen ze ook een volkstuintje nemen, kunnen ze op groente besparen,
Of minder eten , kan je ook veel op besparen.
De hond en de kat kun je in het bos vastbinden, ook een mooie besparing.
Hebben deze mensen eigenlijk wel internet, hup anders ook dat eruit.
(/s)
Nee, verre van.quote:
Oh absoluut! Ik vond het gewoon grappig hoe hij het omschreef, niet omdat ik denk dat hij uit zijn nek kletst.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
zit wel een kern van waarheid in. Tenenkrommend om te zien hoe die mensen er zelf een potje van maken terwijl dat echt niet hoeft.
Ja klopt, mee eens. Lang zijn en een ov wat niet elk kwartier gaat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:50 schreef Cherni het volgende:
[..]
Je gaat uit van je eigen situatie. Maar er kunnen tal van redenen zijn dat een auto noodzakelijk is.
Zinvolle toevoeging, bedankt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:08 schreef Madderhat het volgende:
[..]
oud papier ipv wc papier (is ook gewoon luxe)
Wanneer je lichamelijk niks mankeert (ik bedoel dit in het algemeen, niet tegen jou gericht omdat ik dat niet weetquote:
WC is ook een luxe, scheelt weer water, schijten en pissen kun je buiten ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:17 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Zinvolle toevoeging, bedankt.
Ik vraag mij eigenlijk af of een riool aansluiting ook geen luxe is, kunnen we daar ook op besparen.
70 jaar geleden hadden ook heel veel mensen dit niet.
Er zijn mensen die met wisselde diensten werken. Er zijn gebieden waar je niet eens een goede verbinding hebt als je al ov hebt tot aan de poort van een bedrijf. Er zijn werkgevers die eisen dat je een auto hebt boven een bepaalde radius. Ja, als ik in het centrum van Utrecht woon en werk in het centrum van Den Haag zou ik ook het OV nemen, al had ik een auto. Of je werkt in de bouw en moet steeds wisselen van bouwplaats.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja klopt, mee eens. Lang zijn en een ov wat niet elk kwartier gaat.
Waarom wordt alles in het belachelijke getrokken? Je kan best minderen met je energie. Je hoeft niet elke dag je verwarming op standje Aruba bij de eerste de beste windvlaag in de herfst tot en met April het jaar erop dat de eerste zonnestralen weer doorkomen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:06 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Goed idee.
Misschien kunnen ze ook een volkstuintje nemen, kunnen ze op groente besparen,
Of minder eten , kan je ook veel op besparen.
De hond en de kat kun je in het bos vastbinden, ook een mooie besparing.
Hebben deze mensen eigenlijk wel internet, hup anders ook dat eruit.
(/s)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |