Niet zo zwammenquote:Op maandag 11 september 2023 22:43 schreef Gia het volgende:
Komboucha maken! Heb es effe gegoogled, maar schijnt niet echt 100% veilig voor de gezondheid te zijn.
Volgens mij vond de jury dat bij dat uithangbord ook niet een handige keuze. Ik vond het ook raar en hebben dus niet geluisterd. Ben benieuwd of er nog commentaar op komt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:48 schreef engine het volgende:
Ik vind die stier ook wel een hele slechte keuze.
Ze hebben de sloopwerkzaamheden zélf gedaan toch?quote:Op maandag 11 september 2023 22:27 schreef golfer het volgende:
Die 2 jongens doen echt helemaal niks zelf. Die besteden alles uit aan anderen.
Dat wordt ze dan ook kwalijk genomen maar volgens Melissa moeten ze eerst dat bier op orde krijgen omdat dat 2 of 3 maanden gaat duren? Ze hebben zich alsnog niet laten zien in het huis en vragen uit zichzelf ook nergens naar maar verwachten wel van de anderen dat zij hen van alles op de hoogte houden. En nu de penningmeester heeft opgezegd zal er nog een boel wrijving komen. Die lui die een camping willen gaan beginnen zijn de hardste werkers maar die gaan dan ook wel héél erg snel. Bovendien komt hij uit de bouw dus dat gaat dan wat gemakkelijker. Beetje te grote mond en behoorlijk sarcastisch naar de anderen toe. Dat brengt ellende.quote:Op maandag 11 september 2023 22:38 schreef golfer het volgende:
Melissa en Bastiaan zijn alleen maar bezig om drankjes te brouwen en zie ik niks doen in het bouwhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet of ik nu voorloop of niet, dus in een spoilerJa, jij loopt zo te zien voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bierbrouwstel is gedaald in mijn opinie. Geen tijd om te klussen in huis, maar wel kombucha en bier brouwen. Snap dat ze ook hun zaak willen starten, maar vind het toch ook wel netjes als ze af en toe mee zouden klussen. Of eentje klussen en eentje brouwen en administratie enzo doen. Maar ze zeiden al een keer dat ze alles samen wilden doen, mensen zonder eigen identiteit zitten al snel in mijn irritatiezone.
Ik juich nu voor het campingkoppel. Misschien een beetje tokkie, maar het lijken me harde werkers en nuchtere mensen.
Het kunstenaarskoppel vind ik nog steeds een beetje raar. Van de homo's ben ik benieuwd naar de wafels met kersen op het kersfeest, kijken of ze echt een bakkerij zouden kunnen starten. Maar zag dat de "supermarkt" van het dorp ook al brood enzo had liggen, dus misschien dat een bakkerij ook niet zoveel meerwaarde biedt en het dorp vooral iets moet hebben wat meer mensen naar het dorp trekt, dat zou de camping van de tokkies misschien wel kunnen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
In Spanje zijn vaak de bakkers een soort supermarkten in de kleine dorpen, woon zelf in zo'n dorp. Grotere steden kennen wel meer soort banketbakkers en compleet anders dan wat men in NL gewend is, eigenlijk vinden wij het zelden lekker, te zoet. Laatst op zoek naar een taart en dan uiteindelijk kom je dan terecht bij een grote keten. Bij ons in het dorp wat ooit buitenlanders die een bakkerij waren begonnen, dacht half jaar later dicta en hier veel buitenlanders met wat meer geldquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar zag dat de "supermarkt" van het dorp ook al brood enzo had liggen, dus misschien dat een bakkerij ook niet zoveel meerwaarde biedt en het dorp vooral iets moet hebben wat meer mensen naar het dorp trekt, dat zou de camping van de tokkies misschien wel kunnen.
Yip, en de collectie t-shirts, brrrrrquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik alles irritant vind aan het kunstkoppel. Dat ligt geheel aan mij... maar zelfs haar staartjes vind ik al irritant. Normaal let ik niet zoveel op uiterlijkheden, maar als ik mensen irritant vind, trekt dat zelfs door in zulke dingen
Haha ja, ik vind haar kapsel ook raar, en de kleding en sieraden vaak ook, lijkt allemaal te gezocht ofzo. Of misschien ook gewoon omdat ik ze wat irritant vind. Krijg ook een beetje het idee dat ze een soort typetjes spelen, dat ze niet echt zichzelf zijn nu.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik alles irritant vind aan het kunstkoppel. Dat ligt geheel aan mij... maar zelfs haar staartjes vind ik al irritant. Normaal let ik niet zoveel op uiterlijkheden, maar als ik mensen irritant vind, trekt dat zelfs door in zulke dingen
Ja, maar dan in een dorp van 500 inwoners, lijkt me niet dat je én een bakker en zo'n supermarktbakker nodig hebt. Het andere wat ze wilden doen was interieurstyling, daar heb ik al helemaal mijn twijfels bij.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:00 schreef hondonspain het volgende:
[..]
In Spanje zijn vaak de bakkers een soort supermarkten in de kleine dorpen, woon zelf in zo'n dorp. Grotere steden kennen wel meer soort banketbakkers en compleet anders dan wat men in NL gewend is, eigenlijk vinden wij het zelden lekker, te zoet. Laatst op zoek naar een taart en dan uiteindelijk kom je dan terecht bij een grote keten. Bij ons in het dorp wat ooit buitenlanders die een bakkerij waren begonnen, dacht half jaar later dicta en hier veel buitenlanders met wat meer geld
Ja... dat gevoel heb ik dus ookquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, ik vind haar kapsel ook raar, en de kleding en sieraden vaak ook, lijkt allemaal te gezocht ofzo. Of misschien ook gewoon omdat ik ze wat irritant vind. Krijg ook een beetje het idee dat ze een soort typetjes spelen, dat ze niet echt zichzelf zijn nu.
Haha ik kan me niet voorstellen dat jij te gemeen bentquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat gevoel heb ik dus ook
maar goed, misschien ben ik te gemeen hoor![]()
Al heb ik twee afleveringen samen met een vriendin gekeken en zij was net zo "mild" met commentaar als ik (NOT)
Misschien haalt die supermarkt het brood wel 's ochtends vroeg in een ander dorp. Dan zou een eigen verse bakkerij een toevoeging kunnen zijn. En niet alleen voor brood, maar ook banket.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dan in een dorp van 500 inwoners, lijkt me niet dat je én een bakker en zo'n supermarktbakker nodig hebt. Het andere wat ze wilden doen was interieurstyling, daar heb ik al helemaal mijn twijfels bij.
Ik hou wel van zoet, misschien ook maar naar Spanje verhuizen (als ik zo'n programma zie denk ik er soms wel serieus over na, maar de werkelijkheid is altijd weerbarstiger) Ik zou trouwens dan gewoon zelf een taart bakken, de Oudhollandse appeltaart
Hmm ja, daar zit wel wat in. Dat had ik nog niet bedacht. Maar zou de supermarkt dan eigenlijk blij zijn of het juist als concurrentie zien?quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien haalt die supermarkt het brood wel 's ochtends vroeg in een ander dorp. Dan zou een eigen verse bakkerij een toevoeging kunnen zijn. En niet alleen voor brood, maar ook banket.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik kan me niet voorstellen dat jij te gemeen bent
Maar de productie (of hoe dat heet), kan natuurlijk ook wel een bepaald beeld neerzetten, door specifieke dingen wel uit te zenden en beelden waar ze gewoon normaal zijn niet. Dus het kunnen wel gewoon leuke mensen zijn, maar ik zie het nu nog niet.
Ben ook wel erg benieuwd naar zijn kookkunsten voor de kookworkshops.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan nog steeds brood verkopen, maar dan ingekocht bij de plaatselijke bakker in het dorp. Verwacht dat ze daar wel uitkomen. De supermarkt kan ook biertjes gaan verkopen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, daar zit wel wat in. Dat had ik nog niet bedacht. Maar zou de supermarkt dan eigenlijk blij zijn of het juist als concurrentie zien?
De dorpelingen hebben al mazzel dat de plaatselijke kroeg een klein winkeltje runt, vaak word brood gebracht door een bestelauto die wat dorpjes afrijd. Bakker verkoopt denk ik voor 80% stokbroden, taart zie je praktisch nooit, haal je uit de diepvries bij een supermarkt of in de stad bij een banketbakkerquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dan in een dorp van 500 inwoners, lijkt me niet dat je én een bakker en zo'n supermarktbakker nodig hebt. Het andere wat ze wilden doen was interieurstyling, daar heb ik al helemaal mijn twijfels bij.
Ik hou wel van zoet, misschien ook maar naar Spanje verhuizen (als ik zo'n programma zie denk ik er soms wel serieus over na, maar de werkelijkheid is altijd weerbarstiger) Ik zou trouwens dan gewoon zelf een taart bakken, de Oudhollandse appeltaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |