Is helemaal goed hoor, vroeg al of een ander wilde openen. Ik moet weg. Bedankt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:32 schreef lojanda het volgende:
Sorry Chea ik dacht dat ik de laatste was![]()
Als je een andere titel wil kan een mod het vast nog voor je aanpassen
Dat kan je als bedrijf zijnde niet permitteren.... lekker als dat over de streams geroepen wordt en bedankt Mirthe, hoe tactloos...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat ze oude sushi gegeven hebben
Mwah zo ernstig is het niet, er woorden geen namen genoemdquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat kan je als bedrijf zijnde niet permitteren.... lekker als dat over de streams geroepen wordt en bedankt Mirthe, hoe tactloos...
Wat precies?quote:
Er zat een smaakje aan maar ze heeft het meest van iedereen gegeten. Iedereen had genoeg maar zij was nog niet klaar zei ze..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat kan je als bedrijf zijnde niet permitteren.... lekker als dat over de streams geroepen wordt en bedankt Mirthe, hoe tactloos...
Vroeg ik me ook af. Val net binnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:38 schreef spapaars het volgende:
Is er nog een reden waarom ze wat stro in de fik moeten steken?
Typisch Mirthe: ik proefde al dat het niet vers was .. lekker dat sushi restaurant voor de bus gooien met onwaarhedenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Buiten dat, ik vind het gewoon niet oké om dat soort dingen on stream te roepen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah zo ernstig is het niet, er woorden geen namen genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |