Dat schijnt dus niet te mogen van de prijzenpot geld of grote cadeaus aan oud deelnemers te gevenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:59 schreef woxxel het volgende:
Goedemorgen. Ik lees iets over crowdfunding?
Daar kunnen ze best wel mee wachten.
Mirte heeft al een scooter beloofd als ze wint. Of was het een vakantie?
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet te mogen van de prijzenpot geld of grote cadeaus aan oud deelnemers te geven
Van wie mag dat niet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet te mogen van de prijzenpot geld of grote cadeaus aan oud deelnemers te geven
Niet van de huidige Prijzenpot, maar van de gewonnen Prijzenpot wel lijkt mij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe blijft daar nog 2 weken aan haar aankopen te zien... .. ach je kan het maar in de pocket hebben, alles voor de heb..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe heeft besteld.. whiskey fruit kaas verschillende soorten chocolade noten yakult sap en nog van alles.. ze had voor zestig euro maar daar zat de whiskey nog niet bij want die voegde ze later toe![]()
Isaac heeft een T-bone steak M&M’s een pak fris bananen en nog iets maar dat kon ik niet verstaan.
Wat Sasha heeft gekocht heeft ze eigenlijk niet gezegd.
Dus er is genoeg ingeslagen voor die anderhalve dag nog
Zoals we gewend zijn van Mirthe zorgt ze dat ze niets tekort komtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe blijft daar nog 2 weken aan haar aankopen te zien... .. ach je kan het maar in de pocket hebben, alles voor de heb..
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Hoe leuk ik sommige bewoners ook vind of heb gevonden... ik zou nooit maar dan ook nooit aan dat soort maffe acties meedoen...
Zijn niet mijn woorden is wat ze vaak op de stream gezegd hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet.
Dat geld is van degene die wint. Het programma is dan afgelopen en je kan en mag doen wat je wilt met jouw geld.
Er mocht niet gedeeld worden is gezegd. Dat was toen Moriama om haar traplift bedeldequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Niet van de huidige Prijzenpot, maar van de gewonnen Prijzenpot wel lijkt mij.
morrie vroeg toch om een traplift uit de prijzenpot?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er mocht niet gedeeld worden is gezegd. Dat was toen Moriama om haar traplift bedelde
Maar goed het is toch niet na te gaan
Jajaja hou op schei uit mensen waren helemaal vant padje af...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Ik weet nog wel in de tijd met DGK werd er op het forum waar ik toen alles volgde ze een inzameling deden voor een vliegtuigje voor Huub en er werd gevraagd of ik ook mee wilde doen..
Ik lag echt in een deuk en vroeg of ze wel goed waren
Zodra het geld op je rekening staat lijkt het mij dat je ermee kan doen wat je wil.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
morrie vroeg toch om een traplift uit de prijzenpot?
dat kan natuurlijk niet, die was nog van niemand op dat moment.
Maar als je eenmaal hebt gewonnen, kunnen ze natuurlijk niet meer zeggen aan wat je dat gaat uitgeven lijkt mij. Als je maar netjes je belasting erover hebt betaald.
Ik ook niet hoor en heb ook nooit de behoefte gehad om naar een meet en greet te gaanquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Hoe leuk ik sommige bewoners ook vind of heb gevonden... ik zou nooit maar dan ook nooit aan dat soort maffe acties meedoen...
Alles mag natuurlijk want het is vanaf dat moment jouw geld maar als je geld schenkt aan iemand dan wordt het een schenking. Je mag iemand belastingvrij 2400 per jaar schenken en anders moet je daar extra belasting over betalen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je een rijke fantasie hebt kun je ook veel bedenken. Lekker van genietenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe heeft besteld.. whiskey fruit kaas verschillende soorten chocolade noten yakult sap en nog van alles.. ze had voor zestig euro maar daar zat de whiskey nog niet bij want die voegde ze later toe![]()
Isaac heeft een T-bone steak M&M’s een pak fris bananen en nog iets maar dat kon ik niet verstaan.
Wat Sasha heeft gekocht heeft ze eigenlijk niet gezegd.
Dus er is genoeg ingeslagen voor die anderhalve dag nog
Hij heeft veel meer tijd in de badkamer nodig dan al die vrouwen.. ik denk dat hij thuis zijn vrouw opzij duwt als ze voor de spiegel staatquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:14 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat Isaac thuis minder lang in de badkamer bezig is met 3 jonge kinderen die smorgens verzorgd morten worden.
Nu in de loods mogen ze ook niks verdelen onder elkaar maar als ze straks buiten zijn mogen ze doen met het geld wat ze willen... zou effe lekker zijn dat zij bepalen hoe je het geld uit mag geven...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er mocht niet gedeeld worden is gezegd. Dat was toen Moriama om haar traplift bedelde
Maar goed het is toch niet na te gaan
Was ook een erg leuke tijd hoor. Ik heb van DGK nog het meest genoten.. wat een mafklappers zaten daarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jajaja hou op schei uit mensen waren helemaal vant padje af...
Ooh nee ik ook niet hoor...bekende van mij gingen ook naar de markt van Utopia, mij niet gezien... ik heb hun wel gezien op de live stream, zo maf...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor en heb ook nooit de behoefte gehad om naar een meet en greet te gaan
Sasha zit te schrijven op kantoor en Mirthe kleed zich om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |