quote:Het nieuwe seizoen van De slimste mens staat voor de deur. Vanaf maandag 31 juli gaan de deelnemers uitmaken wie er dit seizoen de trofee van Martin Rombouts mag overnemen.
Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
Bij Nederlandse zangers/schrijvers/acteurs is het land meestal niet goedquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Bij zangers/schrijvers/acteur altijd het beroep en land van afkomst noemen, dat zijn altijd goede antwoorden.
Gewoon altijd Amerika roepenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Bij zangers/schrijvers/acteur altijd het beroep en land van afkomst noemen, dat zijn altijd goede antwoorden.
Contrast met die andere twee TikTokkers is vrij groot, ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:01 schreef cafca het volgende:
Ik vind Meindert Talma wel verfrissend. Iemand die niet bezig is met zo leuk mogelijk overkomen op tv
Gelukkig sla je de plank volledig mis, als het om je karakterschets van Meindert gaat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:36 schreef Sfancta het volgende:
Gelukkig, die is weg. Ik had heel veel moeite met Meindert, door zijn blik en zijn christelijke accent. Dat komt door mijn jeugd. In mijn familie zaten ook van die mannen die precies zo keken, alsof je altijd dingen fout deed. En dat zeiden ze ook. Meindert kwam me over als een zeer gereformeerd conservatief iemand waarbij je helemaal niets goed kunt doen.
Maar hij is weg, gelukkig.
Je leest er veel te veel in. Het is gewoon een Friese Groninger, zoals je er zoveel hebt. Zijn naam maakt het plaatje helemaal compleet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:36 schreef Sfancta het volgende:
Gelukkig, die is weg. Ik had heel veel moeite met Meindert, door zijn blik en zijn christelijke accent. Dat komt door mijn jeugd. In mijn familie zaten ook van die mannen die precies zo keken, alsof je altijd dingen fout deed. En dat zeiden ze ook. Meindert kwam me over als een zeer gereformeerd conservatief iemand waarbij je helemaal niets goed kunt doen.
Maar hij is weg, gelukkig.
Tja, zijn liedje "Ik ben niet geschikt voor gezelschap en conversatie" is wel redelijk autobiografischquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je leest er veel te veel in. Het is gewoon een Friese Groninger, zoals je er zoveel hebt. Zijn naam maakt het plaatje helemaal compleet.
Een Christelijk accent. Dat bestaat blijkbaar ook al.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:36 schreef Sfancta het volgende:
Gelukkig, die is weg. Ik had heel veel moeite met Meindert, door zijn blik en zijn christelijke accent.
Komt uit mijn verleden. Ik had streng gereformeerde familieleden met dezelfde blik en hetzelfde accent (oosten des lands) en in hun ogen kon je niets goeds doen als het niet voor de Heer was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een Christelijk accent. Dat bestaat blijkbaar ook al.
Er zijn in de familie best wat kerkelijk ingestelde types; ik zal er eens op letten als er ooit een bijeenkomst is.
De Friezen zijn over het algemeen dan ook helemaal niet zo christelijk, en de meeste Friezen wonen ook niet in het oosten van het landquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Komt uit mijn verleden. Ik had streng gereformeerde familieleden met dezelfde blik en hetzelfde accent (oosten des lands) en in hun ogen kon je niets goeds doen als het niet voor de Heer was.
Achteraf gezien vind ik zoiets verbijsterends. De Friezen hadden voordat de Roomsen landden in ons land heel andere goden, en als ik het zo allemaal lees, praatten ze destijds net zo streng over die goden als het geloof nu.
Puur jeugdtraumaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:18 schreef cafca het volgende:
[..]
De Friezen zijn over het algemeen dan ook helemaal niet zo christelijk, en de meeste Friezen wonen ook niet in het oosten van het land
Dat Meindert jou aan jouw familie uit het oosten van het land ( waarschijnlijk de bible-belt, die Friesland inderdaad links laat liggen) doet denken, is puur toeval.
En dat er met geen woord over gerept werd in de uitzending. Of wel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:26 schreef Sfancta het volgende:
Wat ik wel erg apart vind is dat Meindert gewoon rustig kon zitten quizzen terwijl zijn ouders net daarvoor een doodsmak hebben gemaakt.
Ik wel, ik doe altijd mijn best op de app maar tot nu toe geen mokquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:04 schreef Arcee het volgende:
Nee, ik wil niet zo'n Slimste Mens-mok winnen.
Hoeveel tijd krijg je dan?quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik wel, ik doe altijd mijn best op de app maar tot nu toe geen mok
Ik heb de afgelopen drie dagen niet gezien, maar ligt hij er uit? Zo irritant vond ik hem eigenlijk ook niet. Was vooral verbaasd om de diversiteit aan kennis.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:55 schreef Postbus100 het volgende:
Voor iedereen die zich ergerde aan Jörgen: er zijn ook andere meningen
[ twitter ]
Had er al 7 uitzendingen opzitten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen drie dagen niet gezien, maar ligt hij er uit?
Volgend seizoen wordt gepresenteerd door Charles Groenhuijsen en Margje Fikse, dan wordt er vast uitgebreid verslag van gedaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat er met geen woord over gerept werd in de uitzending. Of wel?
Ja, klopt, ik had ook geen probleem met hem. Vond het leuk dat hij in zo'n andere wereld verkeert (kleinkunst/kunst) en daar volledig op z'n plek lijkt te zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen drie dagen niet gezien, maar ligt hij er uit? Zo irritant vond ik hem eigenlijk ook niet. Was vooral verbaasd om de diversiteit aan kennis.
De eindwinnaar zit hier niet tussen inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:56 schreef cafca het volgende:
Het niveau vandaag is een beetje bedroevend
Nou, Maarten heeft wel gelijk: het ligt aan het onderwijs. Dit vinden ze geen 21e-eeuw-“skills”.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wauw wat een totale blamage dit.
Kutonderwijs dus. Dit weet je niet alleen op basis van droge topo maar gewoon door een beetje algemene interesse.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nou, Maarten heeft wel gelijk: het ligt aan het onderwijs. Dit vinden ze geen 21e-eeuw-“skills”.
Nou, ik weet het eerlijk gezegd door de droge topo. En omdat ik uit de Achterhoek kom kende ik die 3 Gelderse streken ook.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kutonderwijs dus. Dit weet je niet alleen op basis van droge topo maar gewoon door een beetje algemene interesse.
Dit is de generatie die de hele wereld overvliegt, maar niet het verschil weet tussen de Veluwe en de Biesbosch.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kutonderwijs dus. Dit weet je niet alleen op basis van droge topo maar gewoon door een beetje algemene interesse.
En als ze op de wereldbol moeten aanwijzen waar ze heengevlogen zijn, weten ze dat ook niet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit is de generatie die de hele wereld overvliegt, maar niet het verschil weet tussen de Veluwe en de Biesbosch.
Ach kom op. Dat je de Peel niet kent snap ik nog, maar Veluwe, Bollenstreek en Achterhoek is echt het simpelste van het simpelste.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nou, ik weet het eerlijk gezegd door de droge topo. En omdat ik uit de Achterhoek kom kende ik die 3 Gelderse streken ook.
De kans moet toch wel zo ongeveer 100% zijn dat één van die twee er morgen uitvliegt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niet nog een dag Dwight en Soraya.
Waarschijnlijk vonden ze het zelf ook deerniswekkend. Nou ja, als ze dat woord zouden kennen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was echt een betreurenswaardig niveau.
Ghislaine Plag wint morgen met 2 vingers in de neusquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niet nog een dag Dwight en Soraya.
Oh, waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgend seizoen wordt gepresenteerd door Charles Groenhuijsen en Margje Fikse
Dat deed ze met opzet. In de vorige uitzending ging het o.a. over tatoeages. Zij vertelde dat ze tatoeages op haar benen had. Die wilde ze niet laten zien, want de broek uittrekken was ongepast. "Maar dan doe ik de volgende uitzending een korte broek aan". En die afspraak is ze nagekomen. Maar niemand die er verder om vroeg. Vond ik zelf wel een beetje sneu voor haar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:59 schreef TLC het volgende:
De hele tijd dat schudden van t been was ook irritant, net alsof je naar Kees Flodder zat te kijken![]()
Dit was echt supertriest. Je hoeft geen aardrijkskundevakken te hebben gehad om te weten waar de Veluwe ligt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach kom op. Dat je de Peel niet kent snap ik nog, maar Veluwe, Bollenstreek en Achterhoek is echt het simpelste van het simpelste.
Hoezo? Soraya is toch een heel gewone naam? In Dream School zat bijv ook een keer een Soraya.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:14 schreef Document1 het volgende:
Met Soraya kook je toch iets of zo? Dat is nou een naam waar een ambtenaar even voor had mogen gaan liggen.
Het doet me denken aan die instant pudding en dat heet volgens mij zoiets als Soraya.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:55 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hoezo? Soraya is toch een heel gewone naam? In Dream School zat bijv ook een keer een Soraya.
Saroma?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het doet me denken aan die instant pudding en dat heet volgens mij zoiets als Soraya.
quote:
Gebbetje. Die hebben wel een geschiedenis met uitgebreid beschrijven wat er met een gevallen persoon in de studio aan de hand is.quote:
Ok. Er was al in het nieuws over het wel een wee van De slimse mens, vandaar. Dus ik dacht, jij weet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gebbetje. Die hebben wel een geschiedenis met uitgebreid beschrijven wat er met een gevallen persoon in de studio aan de hand is.
Hij was wat vergezocht/ging diep, maar ik moest er wel om lachen, hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gebbetje. Die hebben wel een geschiedenis met uitgebreid beschrijven wat er met een gevallen persoon in de studio aan de hand is.
Volgens mij was er wel een vraag aan Maarten gesteld. Waar ging die ook alweer over? Beetje filosofisch geloof ik. Oja, over polarisatie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:54 schreef TLC het volgende:
De slimste mens is ook niet meer leuk om te kijken als de kandidaten zelf bijna niks weten.
Dat die oud agent won zegt ook veel.
Morgen gelukkig die agent of die 'foodtokker' naar huis.
ps. heb ik het gemist of is er geen vraag aan Maarten gesteld aan t begin ?
Ghislaine Plag? Vroeger vond ik haar heel stoer (ik luisterde altijd haar radioprogramma), maar sinds een tijdje ben ik haar irritant gaan vinden vanwege haar suggestieve/gesloten vraagstellingen. Geen zin meer in. Ik hoop niet dat ze vanavond irriteert, want dan zap ik weg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Ghislaine Plag wint morgen met 2 vingers in de neus
De kandidaten reageerden op de Veluwe-Betuwe-etc vraag: Waarom moet je dit weten? Tja, dan kun je alle vakken wel schrappen op de lagere school en de middelbare school.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:21 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Volgens mij was er wel een vraag aan Maarten gesteld. Waar ging die ook alweer over? Beetje filosofisch geloof ik. Oja, over polarisatie.
Bij deze aflevering heb ik ook met het schaamrood op de kaken gezeten. Aan de andere kant: een deel van de Nederlandse bevolking hééft gewoon dit niveau. En dan vinden ze elkaars gelijken bij zo'n quiz. Het zij zo.
[..]
Ghislaine Plag? Vroeger vond ik haar heel stoer (ik luisterde altijd haar radioprogramma), maar sinds een tijdje ben ik haar irritant gaan vinden vanwege haar suggestieve/gesloten vraagstellingen. Geen zin meer in. Ik hoop niet dat ze vanavond irriteert, want dan zap ik weg.
Je leven wordt er een stuk leuker van als je een soort van natuurlijke algemene interesse in dit soort dingen hebt en verbindingen kunt maken tussen een stukje cultuur, historie en aardrijkskunde.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
De kandidaten reageerden op de Veluwe-Betuwe-etc vraag: Waarom moet je dit weten? Tja, dan kun je alle vakken wel schrappen op de lagere school en de middelbare school.
Waarom moet je dit weten? Als een collega je zegt: we gaan dit weekend naar de Hondsrug, staat het een beetje dom als je daar nog nooit van gehoord hebt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik weet best wel wat van topografie, maar had bij die vraag toch ook de helft niet geweten. Tuurlijk. Veluwe, Betuwe, Achterhoek, De Peel en de Utrechtse heuvelrug waren goed te doen, maar Westland en Bollenstreek had ik waarschijnlijk niet goed gehad.
En Soraya is een leuk mensIk hoop dat die er nog even in blijft en de politieagent vanavond afvalt.
Ik merk het al.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:40 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk trekt Ghislaine het niveau weer een beetje omhoog.
Af en toe op zondagmiddag met het Filosofisch Kwintet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Waarom denk je dat Maarten steeds meer onderuit gezakt zit?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:18 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb hier jaren niet naar gekeken, kijk nu af en toe wel weer. Vroeger was het niveau toch niet zo ontzettend laag als nu?
Ik heb jaren geleden een aantal zwakbegaafden langs zien komen waarmee vergeleken deze kandidaten echt intellectuelen waren hoor. Ik noem een braboneger of een pete philly.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:18 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb hier jaren niet naar gekeken, kijk nu af en toe wel weer. Vroeger was het niveau toch niet zo ontzettend laag als nu?
Ik kan me vaag herinneren dat het eerder is voorgekomen. Dat zou wel ergens in 2015/2016 geweest zijn ofzo. Het is zeker niet de eerste keer.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Gelijke eindstand, is dat ooit vertoond?
Hij had 1 seconde eerder moeten passen!
Erik dijkstra tegen iemand waarvan de naam me nu ontschoten isquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan me vaag herinneren dat het eerder is voorgekomen. Dat zou wel ergens in 2015 geweest zijn ofzo. Het is zeker niet de eerste keer.
Ik ken Kees Kwakman niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch wel teleurgesteld dat Ghislaine er al uit is. Daar had ik als journalist wel meer van verwacht dan 2 afleveringen.
Van kees kwakman vanavond verwacht ik niet veel. Maar de finale kan nog wel wat bekende namen gebruiken
Ja ik word ook beetje moe van van van de Vijver.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe Dwight maar niet in de finaleweek, ik heb er wel genoeg van van
Vond ik wel meevallen. Vooral bij het collectieve geheugen waren ze goed op dreef.quote:
Dat wel. Soort Tol, Molenaar, Mühren en Bond.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:54 schreef Martinello het volgende:
[..]
Typische Volendamse inteelt-naam.
Smit, en Schilder,....euh....pas.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wel. Soort Tol, Molenaar, Mühren en Bond.
Steur, Keizer, Jonk. Pas.quote:
Veerman, Pas.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Steur, Keizer, Jonk. Pas.
Volendams trekjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:34 schreef TLC het volgende:
Wat was Kees Kwakman in de finale de hele tijd met zijn neus aan t doen ??
Ja, die ken ik wel inderdaad. Kobain daarentegen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:16 schreef svann het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kurt_Cobain?wprov=sfla1
Leuke kandidate maar weet volgens mij geen zierquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:31 schreef Malavita het volgende:
[..]
froukje is net aan een verbetering idd.
Dat vrees ik ook jaquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leuke kandidate maar weet volgens mij geen zier
Tja, het gaat mij niet eens over zijn intellectuele vaardigheden. Ik vond het een vermoeiende kandidaat.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:31 schreef Malavita het volgende:
[..]
froukje is net aan een verbetering idd.
Het lijkt of ie helemaal nergens zin in heeftquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Tja, het gaat mij niet eens over zijn intellectuele vaardigheden. Ik vond het een vermoeiende kandidaat.
Ja hoor, we vergeten twee keer de hele Russische invasie door de zenuwen.quote:
Welke act?quote:
Precies. En daarbij had ze het moma in New York. Dat wist ze dan weer keurig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja hoor, we vergeten twee keer de hele Russische invasie door de zenuwen.
Ohhhquote:
Er is werkelijk bijna niemand die tot die tactiek komt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:17 schreef Marcoss het volgende:
Apart dat Jeroom niet paste op 2 seconden of zelfs 1 seconde, dan had Froukje een juist antwoord moeten geven of zichzelf moeten laten zakken
Blijkbaar niet, das ook een beetje irritant aan t wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:26 schreef Document1 het volgende:
Kan die Rene niet normaal op een stoel zitten?
In principe heeft het altijd zin, aangezien je niet weet wat de ander gaat doen. Als je niet past ben je sowieso af.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is werkelijk bijna niemand die tot die tactiek komt.
Heeft ook wel alleen zin als de ander onder de 40 seconden zit (en dan moeten ze geen antwoord op de huidige vraag weten)
Ja vooruit, maar als mensen verstandig zijn zal het voor de uitkomst normaal niet uitmaken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In principe heeft het altijd zin, aangezien je niet weet wat de ander gaat doen. Als je niet past ben je sowieso af.
Ik vind het juist wel leuk, elk shot weer anders gevouwen. Net zoals Ellen Deckwitz een aantal seizoenen geleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, das ook een beetje irritant aan t worden
Ik stoor me vooral aan haar hoofd. Tis een soort klei-homp zonder duidelijke vormenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, das ook een beetje irritant aan t worden
Slimste van de dagquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leuke kandidate maar weet volgens mij geen zier
Ik denk dus dat ze tegen haar hebben gezegd ''doe alsof je thuis bent''. En waarschijnlijk zit Froukje altijd zo op de bank.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:26 schreef Document1 het volgende:
Kan die Rene niet normaal op een stoel zitten?
Ja van die mensen die antwoorden heel vragend zeggen, ik vind daar wat van.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:55 schreef hhh38 het volgende:
Je mag best wat meer vertrouwen hebben in je eigen antwoorden Froukje
Tegelijkertijd lijken die stoelen mij niet heel comfortabelquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:46 schreef Slobeend het volgende:
Renée mag er van mij wel uit met dat liggen in die stoel.
Vond ik ook al erg opvallend, vooral als je weet dat je in een tv programma zit kun je toch wel voor éven normaal op een stoel gaan zitten?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:31 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ik denk dus dat ze tegen haar hebben gezegd ''doe alsof je thuis bent''. En waarschijnlijk zit Froukje altijd zo op de bank.
Dit zijn de problemen van tegenwoordig. Vroeger won je gewoon de Berend Boudewijn stoel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vond ik ook al erg opvallend, vooral als je weet dat je in een tv programma zit kun je toch wel voor éven normaal op een stoel gaan zitten?
Dat was ook zo'n irritant typequote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk, elk shot weer anders gevouwen. Net zoals Ellen Deckwitz een aantal seizoenen geleden.
Ik word er rustig van.
Jörgen kwam volgens mij aardig ver met 9/10 op een rij.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:07 schreef TLC het volgende:
Heeft bij 3 6 9 weleens iemand alle vragen in een stuk goed beantwoord ?
Niemand.quote:
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben we met Clairy Polak nu de 2e Open deur vragensteller die tijdens de uitzending niet meer in leven is na Armand?
Maar in die buurt moest ze het wel zoeken. Door vastgebakken te blijven in Indonesiē verspeelde ze de dagwinst.quote:
Maar helaas gaat ze door.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar in die buurt moest ze het wel zoeken. Door vastgebakken te blijven in Indonesiē verspeelde ze de dagwinst.
Ik in elk geval wel, beter dan excuses pak je de huidige slavernij en kinderarbeid aan, en profiteer je daar als land op geen enkele manier van. Beter zorg je dat er in Nederland niet meer gediscrimineerd wordt en iedereen gelijke kansen heeft, ongeacht kleur of achtergrond. Dan hoeven onze (achterklein-)kinderen straks geen excuses aan te bieden voor wat wij nu doen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo denkt de meerderheid er over volgens mij
Terecht.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo denkt de meerderheid er over volgens mij
Na gebruik consumeren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:16 schreef NoCigar het volgende:
Jezus Kristens, ga gewoon naar huis als je maar een ding over de komkommer weet.
Nee stuk kaas en fles portquote:Op zondag 3 september 2023 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee mar krijg je dan een komkommer ? ben het ff kwijt
Eens, we zijn inmiddels 2 generaties verder en een keer houdt het op natuurlijk. Wij zijn niet verantwoordelijk voor wat onze ouders of grootouders hebben uitgespookt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik in elk geval wel, beter dan excuses pak je de huidige slavernij en kinderarbeid aan, en profiteer je daar als land op geen enkele manier van. Beter zorg je dat er in Nederland niet meer gediscrimineerd wordt en iedereen gelijke kansen heeft, ongeacht kleur of achtergrond. Dan hoeven onze (achterklein-)kinderen straks geen excuses aan te bieden voor wat wij nu doen.
Natuurlijk was het schandalig wat onze voorouders deden, maar daar kunnen we nu niets meer aan veranderen.
Dan wordt het gelukquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:16 schreef Hankster het volgende:
[..]
Niemand.
Kansloos altijd. Gewoon een zoemer als er een x aantal seconden geen goed antwoord is gegeven.
Jaquote:
Wat is die Renée een poepvlieg zeg, niet weg te slaan terwijl ze de helft bij elkaar gokt en nu ook echt lijkt te denken dat ze slim isquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:13 schreef Malavita het volgende:
Met zo een voorsprong nog verliezen, ook knap.
Die vraag klopte niet eens helemaal, je had ook nog een opa smurf met een gele muts die ook een baard had weet ik nog...!!quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is die Renée een poepvlieg zeg, niet weg te slaan terwijl ze de helft bij elkaar gokt en nu ook echt lijkt te denken dat ze slim is
Dwight wist allebei nietquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja
Maar aan de andere kant niet weten wie Keith Haring is
Bij die apen wist ik er 7.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:00 schreef Slobeend het volgende:
Moeilijke galerij hoor (de apen). Deze ook trouwens. Dit mag wel het vaste niveau zijn.
Ik vind het zo gek dat ze daar niet gewoon een hele reeks op TV aan wijden. Krijg je bekende deelnemers en een hoger niveau, dat moet toch goed zijn voor de kijkcijfers?quote:Op woensdag 6 september 2023 21:00 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is er al bekend wie meedoen met de all stars reeks
Dat moeten ze zelf ook willen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2023 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het zo gek dat ze daar niet gewoon een hele reeks op TV aan wijden. Krijg je bekende deelnemers en een hoger niveau, dat moet toch goed zijn voor de kijkcijfers?
Op Fok! is de VVD ook linksquote:Op woensdag 6 september 2023 21:13 schreef hhh38 het volgende:
Volt is niet echt links. Maar goed, dat zeiden ze ook over NRC
Pakte wel goed uit omdat Aimee niks van Volt wist, maar je tegenstander mag dan echt geen antwoord weten neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |