Thnxquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:21 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd Haus!
Waren echt leuke tijden in WFL. Ik heb er heel veel van je geleerd.
Wanneer ga je het boek bespreken bij MNOT?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:39 schreef Haushofer het volgende:
En iedereen trouwens dank voor de mooie woorden. Hoop vooral dat ik de fascinatie voor wetenschap i.h.a. en natuurkunde in het bijzonder kan aanwakkeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit; toch maar iets ingevuld voor de winactie,. Niet gerelateerd aan natuurkunde, overigens. De vraag is ook in zijn algemeenheid gesteld en er staat geen 'natuurkundige mythe',
.
[ Bericht 5% gewijzigd door ChipsZak. op 20-08-2023 19:51:46 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Leuk! Gefeliciteerd,![]()
. Ik wilde meedoen met de prijsvraag maar ik kan niets bedenken,
. Ooit begonnen aan dat basisboek van Hawkings maar ik vond het niks. Normaal ben ik wel veel geïnteresseerd in feitjes en doe ik überhaupt graag kennis op dus het kan zijn dat de schrijfstijl niet aansloeg. Geen idee meer.
@:DJMO: de link naar 'de topicreeks' waaruit Haushofer 'veel inspiratie heeft gehaald' werkt niet,Zal er straks even naar kijken als ik m'n laptop in de buurt heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik vond het boek van Hawking op een aantal punten ook nogal frustrerend, zoals ik ook in mijn boek noem als ik Hawkingstraling bespreek. Dus zo gek is dat nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Leuk! Gefeliciteerd,![]()
. Ik wilde meedoen met de prijsvraag maar ik kan niets bedenken,
. Ooit begonnen aan dat basisboek van Hawkings maar ik vond het niks. Normaal ben ik wel veel geïnteresseerd in feitjes en doe ik überhaupt graag kennis op dus het kan zijn dat de schrijfstijl niet aansloeg. Geen idee meer.
quote:Ja, ik heb in beide gevallen een geheel manuscript opgestuurd, begeleid door een zgn. "synopsis" waarin je het boek toelicht (wat voor publiek, flaptekst/samenvatting, hoe verhoudt het zich tot andere titels, "unique selling point(s)", grootte etc.). Zo'n boek moet er bij mij toch uit, of iemand het nou leest of niet. Een soort van intellectuele diarree dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ik schrijf boeken over wetenschap en filosofie!
https://www.epsilon-uitga(...)e-tijd-materie/10996
https://www.spectrumboeke(...)k-niet-9789000386765
https://www.spectrumboeke(...)tronen-9789000395071
Thnxquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:07 schreef BasEnAad het volgende:
Geweldig, mooi werk, gefeliciteerd! Ik ga deze zeker in huis halen.
Het eerste boek heb ik toen ook gekocht. Ik vind ons heelal, ruimtetijd, dimensies en noem maar op reuze-interessant en probeerde alles altijd een beetje te begrijpen aan de hand van youtubefilmpjes. Ruimte, Tijd, Materie gaat echter een stapje verder en maakt het theoretische, alles dat je niet kan aanraken, toch een beetje tastbaar. Het blijft moeilijke materie, maar de uitleg in het boek maakte toch dat ik een beter beeld kreeg van alles om ons heen, zonder te boel overdreven te versimpelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |