quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
Al die topics worden ons maar door de strot gedrukt.
Dit topic wordt nog even open gehouden, zodat fokkers die vinden dat dit topic ze door de strot wordt gedrukt met dat gedram dat nog even kwijt kunnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
Weer een nieuw topic? Waarom? De pride month ligt al een paar maanden achter ons. Het is nu wel even goed zo. Ondertussen weten we ook wel wie pro-lhbti is, wie wat kritischer is op de trans community en de puppy's en wie er een beetje tussenin zweeft.
Is natuurlijk wel de vraag of dit niet een belediging is voor vrouwenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef nixxx het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)en-voor-vrouwen.html
Wat interessant, de wereld schaak bond laat nu ook geen transgenders meer toe bij de vrouwen toernooien. Dat is natuurlijk geen kwestie van lichamelijke kracht, maar blijkbaar vindt de bond toch om een of andere reden dat het vrouwen schaken beschermd moet worden.
Je kunt een topic toch ook gewoon negeren? We weten inmiddels wel dat sommigen dit soort onderwerpen het liefst weg willen censureren op FOK!, maar dat is gewoon niet de bedoeling.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
Weer een nieuw topic? Waarom? De pride month ligt al een paar maanden achter ons. Het is nu wel even goed zo. Ondertussen weten we ook wel wie pro-lhbti is, wie wat kritischer is op de trans community en de puppy's en wie er een beetje tussenin zweeft.
Een uitstekend besluit. Het staat mensen natuurlijk altijd vrij mee te doen bij de categorie van hun daadwerkelijke geslacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef nixxx het volgende:
Wat interessant, de wereld schaak bond laat nu ook geen transgenders meer toe bij de vrouwen toernooien. Dat is natuurlijk geen kwestie van lichamelijke kracht, maar blijkbaar vindt de bond toch om een of andere reden dat het vrouwen schaken beschermd moet worden.
Dat vind ik nou weer onzin omdat bewezen is dat vrouwen net zo goed kunnen schaken als mannen (alleen verliezen ze vaker omdat ze verwachten te verliezen van een man...).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef nixxx het volgende:
Beter nog: ze hebben ook openbare competities.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt een topic toch ook gewoon negeren? We weten inmiddels wel dat sommigen dit soort onderwerpen het liefst weg willen censureren op FOK!, maar dat is gewoon niet de bedoeling.
[..]
Een uitstekend besluit. Het staat mensen natuurlijk altijd vrij mee te doen bij de categorie van hun daadwerkelijke geslacht.
Dus kunnen ze niet zo goed als mannen schaken? Aangezien mannen die verwachting niet hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer onzin omdat bewezen is dat vrouwen net zo goed kunnen schaken als mannen (alleen verliezen ze vaker omdat ze verwachten te verliezen van een man...).
Ga toch weg man. Je hoeft hier niet op te reageren. Sterker nog, je hoeft het niet eens te volgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
Judit Polgár GODINquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer onzin omdat bewezen is dat vrouwen net zo goed kunnen schaken als mannen (alleen verliezen ze vaker omdat ze verwachten te verliezen van een man...).
Een beetje zoiets als aapjes kijken in de dierentuin. Ik zie anders de meerwaarde er niet van in.quote:
Jij hoeft er ook niet heenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 04:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Een beetje zoiets als aapjes kijken in de dierentuin. Ik zie anders de meerwaarde er niet van in.
Vraag je nu om bevestiging van jouw mening?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is gewoon aapjes kijken toch?
In potentie kunnen ze het even goed.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dus kunnen ze niet zo goed als mannen schaken? Aangezien mannen die verwachting niet hebben.
Ik ben nog nooit bij zo'n lezing geweest dus ik denk dat het als aapjes kijken is. Maar jij bent de expert.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vraag je nu om bevestiging van jouw mening?
Er is maar 1 manier om daar achter te komen: door er zelf naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij zo'n lezing geweest dus ik denk dat het als aapjes kijken is. Maar jij bent de expert.
In Islam, homosexuality is condemnedquote:
Het blijft het altijd wel erg opvallend vinden dat ondanks dit, veel mensen die pro-LHBTQ activisme zijn, ook graag moslims in bescherming nemen en zich uitspreken tegen Islamofobie of het limiteren van migratie uit Islamitische landen. Ik blijf mij altijd afvragen hoe men dit dan precies denkt te kunnen verenigen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Islam, homosexuality is condemned
Klopt.
Feiten doen er niet toe het gaat om gevoelens en deugen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft het altijd wel erg opvallend vinden dat ondanks dit, veel mensen die pro-LHBTQ activisme zijn, ook graag moslims in bescherming nemen en zich uitspreken tegen Islamofobie of het limiteren van migratie uit Islamitische landen. Ik blijf mij altijd afvragen hoe men dit dan precies denkt te kunnen verenigen.
Geen idee, ik behoor niet tot die groep, ondanks dat mijn familie deels moslim is en ik er een aantal ken in mijn sociale omgeving, die overigens allemaal geen issue hebben met LGBTwhatever.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft het altijd wel erg opvallend vinden dat ondanks dit, veel mensen die pro-LHBTQ activisme zijn, ook graag moslims in bescherming nemen en zich uitspreken tegen Islamofobie of het limiteren van migratie uit Islamitische landen. Ik blijf mij altijd afvragen hoe men dit dan precies denkt te kunnen verenigen.
Maar waarom lijkt je dat niet handig.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:44 schreef nixxx het volgende:
https://edhub.ama-assn.org/ama-journal-of-ethics/module/2805774
Hmm dit lijkt me verder niet erg handig, baarmoeder transplantatie naar trans vrouwen. Met opzet even niet de Fox News of daily mail als bron maar de American medical association zelf
Een zware operatie, met donor organen die niet echt op elke straathoek liggen, die uiteindelijk niet functioneel in een mannelijk lichaam komen, puur voor het gevoel van de patiënt? (En dan ook nog zonder enige garantie dat het de situatie van de patiënt ook maar enigszins verbetert). Ik vind het eigenlijk onethisch en vind dat artsen dit niet zouden moeten overwegen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar waarom lijkt je dat niet handig.
Allemaal valide punten inderdaad.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een zware operatie, met donor organen die niet echt op elke straathoek liggen, die uiteindelijk niet functioneel in een mannelijk lichaam komen, puur voor het gevoel van de patiënt? (En dan ook nog zonder enige garantie dat het de situatie van de patiënt ook maar enigszins verbetert). Ik vind het eigenlijk onethisch en vind dat artsen dit niet zouden moeten overwegen.
quote:Al ruim 25 jaar Hartjesdag op de Zeedijk: "Het is vooral een hoop lol"
Bezoekers en ondernemers bereiden zich voor op een jubileumeditie van Hartjesdag, het vrolijke verkleedfeest voor dragqueens en amateur-crossdressers. Meer dan ooit een feest met een boodschap, stelt de kroegbaas van Café 't Mandje: een paar weken geleden werden op de Zeedijk nog vijf regenboogvlaggen vernield. Maar somber wordt het maandag 21 augustus absoluut niet: "Het is vooral een hoop lol."
https://www.at5.nl/artike(...)tjesdag-2023-zeedijk
Feestquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goed, de Pride Month Amsterdam is voorbij en dus is het vandaag tijd voor de Amsterdamse Hartjesdag.
Deze jaarlijkse traditie van optochten door dragqueens en crossdressers bestaat dit jaar 25 jaar.
[..]
Tja het zal je maar overkomen. Heb je een prachtige dochter, die zich vervolgens lichamelijk verminkt...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:
NIET MIJN OP
Deze week is het zover: Pride Month. Althans, in Amerika, want daar staat de hele maand juni in het teken van de LHBTIQAPC+-community. In Nederland hebben we Pride, dat we vroeger Gay Pride noemden. Pride Amsterdam is met een volledige week – 1 augustus tot en met 6 augustus 2023, in Rotterdam begint men al op 1 juni.
Pride is a protest
De officiële opening van Rotterdam Pride is op donderdag 1 juni in de Kunsthal. Vanaf 19.00 uur is er een programma met een talk en spoken word. Later op de avond kunnen de voetjes van de vloer tijdens de afterparty. Tegelijkertijd wordt de film ‘Pride from Above’ vertoond in het auditorium.
Op vrijdag 2 juni kun je meelopen met de Pride March 2023. Samen met andere Rotterdammers kom je tijdens de route van 3,5e kilometer in voor gelijke rechten en meer acceptatie van de LGBTIQA+-community. Om mee te gaan met de mars kun je om 19.00 uur verzamelen op het Stationsplein.
Uitgebreide info mbt aanstaande event hier:
https://www.elle.com/nl/lifestyle/g44025992/pride-amsterdam-2023/
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ridemaand-achterhoek
Gisteren kwam ik dit tegen, een non binair hen, voorheen:
[ afbeelding ]
Daarna:
[ afbeelding ]
Heden:
https://youtube.com/shorts/zwdDSZjsOwU?feature=share
De discussie is ongewenst wellicht, maar gezien we dit vieren, vraag ik me af waarom deze discussie zo ongewenst is.
Gialu, hen op de fotos en videos zegt dat ze hiertoe gekomen is nadat ze influencers had gezien, en begreep dat dit was wat hen ook wilde.
Ik vind het verminking, met een hele rits aan fysieke problemen in het verschiet, niet iets om te vieren.
Gay Pride daar kan ik me alles bij voorstellen, maar dit vieren, ik vraag me af of het wel zo'n goed idee is of we van Gay Pride naar LHBTIQAPC+ pride zijn gegaan.
Het is ook een beetje hypocriet dat juist deze hen zo opzienbarend is, vanwege het beeldschoon zijn voorheen. Op zich ziet hen er heden gelukkig uit. YOP
Of je hebt een dochter die niet goed in haar vel zit met alle gevolgen van dien...quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja het zal je maar overkomen. Heb je een prachtige dochter, die zich vervolgens lichamelijk verminkt...
quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Of je hebt een dochter die niet goed in haar vel zit met alle gevolgen van dien...
Het is een aandoening.quote:Transgenders doen 5 tot 10 maal zo vaak een zelfmoordpoging en denken 7 maal vaker aan suïcide in vergelijking met niet-transgenders.
Suicide is onder homoseksuele jongeren ook hoger dan bij heteroseksuele jongeren.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar waarom lijkt je dat niet handig.
Therapie is de oplossing, geen medisch handelen waar geen goede onderbouwing voor is, aldus steeds meer landen.quote:
bronquote:Medicalised gender change for young people is “experimental”, relying on “insufficient” evidence, and should be confined to a formal research framework, according to Norway’s independent healthcare investigator.
Laten we inderdaad niet doorslaan zoals in Amerika, waar het bijna "hip" is om te zeggen dat je een tranny kind hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Therapie is de oplossing, geen medisch handelen waar geen goede onderbouwing voor is, aldus steeds meer landen.
[ twitter ]
Deze landen worden ook genoemd door Dr. Miriam Grossman in dit filmpje. Zij is ook te zien in de documentaire ´What is a woman? van Matt Walsh.
[..]
bron
ja maar ze BeDoELeN HeT nIeT zOquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:26 schreef Ali_boo het volgende:
Over Riley Gaines gesproken, trans activisten roepen ze op tot moord
Terwijl ze tegerijkertijd een bord hebben met '' stop trans genocide''
Hoe verzin je het?![]()
![]()
[ twitter ]
OMdat ZE zELf geDICRImineerd zIJn geweest.......quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ja maar ze BeDoELeN HeT nIeT zO
Klinkt als bullshit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:23 schreef Ali_boo het volgende:
Een safe space voor kinderen waar ze veilig doktertje kunnen spelen en masturberen
[ twitter ]
Je hebt in de comments een linkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:46 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Klinkt als bullshit.
Heb je een link naar een goede bron voor de claim van het plaatje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |