abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210319268
NIET MIJN OP

Deze week is het zover: Pride Month. Althans, in Amerika, want daar staat de hele maand juni in het teken van de LHBTIQAPC+-community. In Nederland hebben we Pride, dat we vroeger Gay Pride noemden. Pride Amsterdam is met een volledige week – 1 augustus tot en met 6 augustus 2023, in Rotterdam begint men al op 1 juni.

Pride is a protest
De officiële opening van Rotterdam Pride is op donderdag 1 juni in de Kunsthal. Vanaf 19.00 uur is er een programma met een talk en spoken word. Later op de avond kunnen de voetjes van de vloer tijdens de afterparty. Tegelijkertijd wordt de film ‘Pride from Above’ vertoond in het auditorium.

Op vrijdag 2 juni kun je meelopen met de Pride March 2023. Samen met andere Rotterdammers kom je tijdens de route van 3,5e kilometer in voor gelijke rechten en meer acceptatie van de LGBTIQA+-community. Om mee te gaan met de mars kun je om 19.00 uur verzamelen op het Stationsplein.

Uitgebreide info mbt aanstaande event hier:
https://www.elle.com/nl/lifestyle/g44025992/pride-amsterdam-2023/

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ridemaand-achterhoek

Gisteren kwam ik dit tegen, een non binair hen, voorheen:

Daarna:

Heden:

https://youtube.com/shorts/zwdDSZjsOwU?feature=share

De discussie is ongewenst wellicht, maar gezien we dit vieren, vraag ik me af waarom deze discussie zo ongewenst is.
Gialu, hen op de fotos en videos zegt dat ze hiertoe gekomen is nadat ze influencers had gezien, en begreep dat dit was wat hen ook wilde.

Ik vind het verminking, met een hele rits aan fysieke problemen in het verschiet, niet iets om te vieren.

Gay Pride daar kan ik me alles bij voorstellen, maar dit vieren, ik vraag me af of het wel zo'n goed idee is of we van Gay Pride naar LHBTIQAPC+ pride zijn gegaan.

Het is ook een beetje hypocriet dat juist deze hen zo opzienbarend is, vanwege het beeldschoon zijn voorheen. Op zich ziet hen er heden gelukkig uit. YOP
pi_210319528
Weer een nieuw topic? Waarom? De pride month ligt al een paar maanden achter ons. Het is nu wel even goed zo. Ondertussen weten we ook wel wie pro-lhbti is, wie wat kritischer is op de trans community en de puppy's en wie er een beetje tussenin zweeft.
Al die topics worden ons maar door de strot gedrukt.
pi_210319591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:

_O-
pi_210319592
quote:
Weer een nieuw topic? Waarom? De pride month ligt al een paar maanden achter ons. Het is nu wel even goed zo. Ondertussen weten we ook wel wie pro-lhbti is, wie wat kritischer is op de trans community en de puppy's en wie er een beetje tussenin zweeft.
Dit topic wordt nog even open gehouden, zodat fokkers die vinden dat dit topic ze door de strot wordt gedrukt met dat gedram dat nog even kwijt kunnen.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 18:31:31 #5
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210320313
https://www.nu.nl/sport-o(...)en-voor-vrouwen.html

Wat interessant, de wereld schaak bond laat nu ook geen transgenders meer toe bij de vrouwen toernooien. Dat is natuurlijk geen kwestie van lichamelijke kracht, maar blijkbaar vindt de bond toch om een of andere reden dat het vrouwen schaken beschermd moet worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210320483
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef nixxx het volgende:

Wat interessant, de wereld schaak bond laat nu ook geen transgenders meer toe bij de vrouwen toernooien. Dat is natuurlijk geen kwestie van lichamelijke kracht, maar blijkbaar vindt de bond toch om een of andere reden dat het vrouwen schaken beschermd moet worden.
Is natuurlijk wel de vraag of dit niet een belediging is voor vrouwen ;)
pi_210320514
quote:
Je kunt een topic toch ook gewoon negeren? We weten inmiddels wel dat sommigen dit soort onderwerpen het liefst weg willen censureren op FOK!, maar dat is gewoon niet de bedoeling.
quote:

Een uitstekend besluit. Het staat mensen natuurlijk altijd vrij mee te doen bij de categorie van hun daadwerkelijke geslacht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210320773
quote:

Dat vind ik nou weer onzin omdat bewezen is dat vrouwen net zo goed kunnen schaken als mannen (alleen verliezen ze vaker omdat ze verwachten te verliezen van een man...).
pi_210320858
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 18:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je kunt een topic toch ook gewoon negeren? We weten inmiddels wel dat sommigen dit soort onderwerpen het liefst weg willen censureren op FOK!, maar dat is gewoon niet de bedoeling.
[..]
Een uitstekend besluit. Het staat mensen natuurlijk altijd vrij mee te doen bij de categorie van hun daadwerkelijke geslacht.
Beter nog: ze hebben ook openbare competities.
pi_210320873
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat vind ik nou weer onzin omdat bewezen is dat vrouwen net zo goed kunnen schaken als mannen (alleen verliezen ze vaker omdat ze verwachten te verliezen van een man...).
Dus kunnen ze niet zo goed als mannen schaken? Aangezien mannen die verwachting niet hebben.
pi_210322590
quote:
Ga toch weg man. Je hoeft hier niet op te reageren. Sterker nog, je hoeft het niet eens te volgen.

Ik wordt niet goed van dat slappe geouwehoer 'het wordt door je strot geduwd'.
pi_210324437
Zaterdag voorleesochtend met drags *O* *O*
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 01:02:53 #13
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_210325702
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Judit Polgár GODIN _O_

Daar had ik vroeger wel een oogje op O+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 01:33:25 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210325777
-laat maar-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210326018
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 22:20 schreef Wantie het volgende:
Zaterdag voorleesochtend met drags *O* *O*
Een beetje zoiets als aapjes kijken in de dierentuin. Ik zie anders de meerwaarde er niet van in.
Plaats hier uw advertentie
pi_210326195
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 04:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Een beetje zoiets als aapjes kijken in de dierentuin. Ik zie anders de meerwaarde er niet van in.
Jij hoeft er ook niet heen :s)
pi_210326273
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 06:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij hoeft er ook niet heen :s)
Klopt. Maar het is gewoon aapjes kijken toch?
pi_210326306
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 07:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Klopt. Maar het is gewoon aapjes kijken toch?
Vraag je nu om bevestiging van jouw mening?
pi_210326309
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dus kunnen ze niet zo goed als mannen schaken? Aangezien mannen die verwachting niet hebben.
In potentie kunnen ze het even goed.
pi_210326329
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 07:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vraag je nu om bevestiging van jouw mening?
Ik ben nog nooit bij zo'n lezing geweest dus ik denk dat het als aapjes kijken is. Maar jij bent de expert.
pi_210326476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 07:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ik ben nog nooit bij zo'n lezing geweest dus ik denk dat het als aapjes kijken is. Maar jij bent de expert.
Er is maar 1 manier om daar achter te komen: door er zelf naar toe te gaan.
pi_210351780
Community notes _O-

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210352077
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 10:46 schreef Slayage het volgende:
Community notes _O-

[ twitter ]
In Islam, homosexuality is condemned

Klopt.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:44:01 #24
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210353181
https://edhub.ama-assn.org/ama-journal-of-ethics/module/2805774

Hmm dit lijkt me verder niet erg handig, baarmoeder transplantatie naar trans vrouwen. Met opzet even niet de Fox News of daily mail als bron maar de American medical association zelf
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210353910
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
In Islam, homosexuality is condemned

Klopt.
Het blijft het altijd wel erg opvallend vinden dat ondanks dit, veel mensen die pro-LHBTQ activisme zijn, ook graag moslims in bescherming nemen en zich uitspreken tegen Islamofobie of het limiteren van migratie uit Islamitische landen. Ik blijf mij altijd afvragen hoe men dit dan precies denkt te kunnen verenigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')