quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
Al die topics worden ons maar door de strot gedrukt.
Dit topic wordt nog even open gehouden, zodat fokkers die vinden dat dit topic ze door de strot wordt gedrukt met dat gedram dat nog even kwijt kunnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
Weer een nieuw topic? Waarom? De pride month ligt al een paar maanden achter ons. Het is nu wel even goed zo. Ondertussen weten we ook wel wie pro-lhbti is, wie wat kritischer is op de trans community en de puppy's en wie er een beetje tussenin zweeft.
Is natuurlijk wel de vraag of dit niet een belediging is voor vrouwenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef nixxx het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)en-voor-vrouwen.html
Wat interessant, de wereld schaak bond laat nu ook geen transgenders meer toe bij de vrouwen toernooien. Dat is natuurlijk geen kwestie van lichamelijke kracht, maar blijkbaar vindt de bond toch om een of andere reden dat het vrouwen schaken beschermd moet worden.
Je kunt een topic toch ook gewoon negeren? We weten inmiddels wel dat sommigen dit soort onderwerpen het liefst weg willen censureren op FOK!, maar dat is gewoon niet de bedoeling.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
Weer een nieuw topic? Waarom? De pride month ligt al een paar maanden achter ons. Het is nu wel even goed zo. Ondertussen weten we ook wel wie pro-lhbti is, wie wat kritischer is op de trans community en de puppy's en wie er een beetje tussenin zweeft.
Een uitstekend besluit. Het staat mensen natuurlijk altijd vrij mee te doen bij de categorie van hun daadwerkelijke geslacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef nixxx het volgende:
Wat interessant, de wereld schaak bond laat nu ook geen transgenders meer toe bij de vrouwen toernooien. Dat is natuurlijk geen kwestie van lichamelijke kracht, maar blijkbaar vindt de bond toch om een of andere reden dat het vrouwen schaken beschermd moet worden.
Dat vind ik nou weer onzin omdat bewezen is dat vrouwen net zo goed kunnen schaken als mannen (alleen verliezen ze vaker omdat ze verwachten te verliezen van een man...).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef nixxx het volgende:
Beter nog: ze hebben ook openbare competities.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt een topic toch ook gewoon negeren? We weten inmiddels wel dat sommigen dit soort onderwerpen het liefst weg willen censureren op FOK!, maar dat is gewoon niet de bedoeling.
[..]
Een uitstekend besluit. Het staat mensen natuurlijk altijd vrij mee te doen bij de categorie van hun daadwerkelijke geslacht.
Dus kunnen ze niet zo goed als mannen schaken? Aangezien mannen die verwachting niet hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer onzin omdat bewezen is dat vrouwen net zo goed kunnen schaken als mannen (alleen verliezen ze vaker omdat ze verwachten te verliezen van een man...).
Ga toch weg man. Je hoeft hier niet op te reageren. Sterker nog, je hoeft het niet eens te volgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
Judit Polgár GODINquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer onzin omdat bewezen is dat vrouwen net zo goed kunnen schaken als mannen (alleen verliezen ze vaker omdat ze verwachten te verliezen van een man...).
Een beetje zoiets als aapjes kijken in de dierentuin. Ik zie anders de meerwaarde er niet van in.quote:
Jij hoeft er ook niet heenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 04:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Een beetje zoiets als aapjes kijken in de dierentuin. Ik zie anders de meerwaarde er niet van in.
Vraag je nu om bevestiging van jouw mening?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is gewoon aapjes kijken toch?
In potentie kunnen ze het even goed.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dus kunnen ze niet zo goed als mannen schaken? Aangezien mannen die verwachting niet hebben.
Ik ben nog nooit bij zo'n lezing geweest dus ik denk dat het als aapjes kijken is. Maar jij bent de expert.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vraag je nu om bevestiging van jouw mening?
Er is maar 1 manier om daar achter te komen: door er zelf naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij zo'n lezing geweest dus ik denk dat het als aapjes kijken is. Maar jij bent de expert.
Het blijft het altijd wel erg opvallend vinden dat ondanks dit, veel mensen die pro-LHBTQ activisme zijn, ook graag moslims in bescherming nemen en zich uitspreken tegen Islamofobie of het limiteren van migratie uit Islamitische landen. Ik blijf mij altijd afvragen hoe men dit dan precies denkt te kunnen verenigen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Islam, homosexuality is condemned
Klopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |