Hij verpest behoorlijk haar overwinning van haar stap dichterbij de finalequote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:26 schreef xsaskiax het volgende:
Bern doet niets anders dan klagen en zuchten terwijl hij zijn naambordje op gaat hangen.
Sasha daarentegen probeert hem de hele tijd op te beuren, echt sneu voor haar dat het zo moet gaan zeg!
Wendy schudde hem net al even door elkaar..Bern het is maar geld! Je vriendin zit er nog in!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij verpest behoorlijk haar overwinning van haar stap dichterbij de finale
Kan het verder nergens anders vinden, we gaan het vast snel horen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:19 schreef Was-beer het volgende:
https://www.tvgids.nl/nie(...)en-jaar-van-je-leven
Hier staat dat de finale morgen gespeeld wordt. Geen idee of het klopt
Ze zegt zelf net dat ze heel goed weet dat Bern heel blij voor haar is.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij verpest behoorlijk haar overwinning van haar stap dichterbij de finale
Het is 800.000 euro… alsof je dat niet kut mag vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:31 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wendy schudde hem net al even door elkaar..Bern het is maar geld! Je vriendin zit er nog in!
Mirthe is bang voor Isaac......quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:32 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy, Isaac en Mirthe zullen elkaar buiten zeker gaan zien
Dat wel. Maar ze houdt zich wel in met haar eigen blijdschapquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zegt zelf net dat ze heel goed weet dat Bern heel blij voor haar is.
ook zo'n ellenlang dramquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik Bern zie lopen denk ik toch: dead man walking!!!
nou...... sorry hoor maar zoals ze hem daarnet om zijn nek vloog toen ze de groene en rode mat weer neergelegd hadden liet wel even iets heel anders zien!!!quote:
Ja, dat zijn beste vrienden. Elkaar door dik en dun gesteund.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:32 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy, Isaac en Mirthe zullen elkaar buiten zeker gaan zien
Het is nog niet zo lang geleden dat zij het intimiderende gedrag van Isaac afkeurde en dat bij K5 meldde.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nou...... sorry hoor maar zoals ze hem daarnet om zijn nek vloog toen ze de groene en rode mat weer neergelegd hadden liet wel even iets heel anders zien!!!
ik kan het me goed voorstellen. Bern heeft daar haast een jaar gezeten, zich op allerlei manieren voorbereid op een finale en dan vlieg je eruit op een spelletje "torentje bouwen met je voeten"quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is 800.000 euro… alsof je dat niet kut mag vinden.
grote kans dat isaac daarop is aangesproken door k5.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is nog niet zo lang geleden dat zij het intimiderende gedrag van Isaac afkeurde en dat bij K5 meldde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |