abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210320767
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu ook aan het smullen van waar doen ze het van :9~ Ik zou ook oprecht geld overhebben voor iemand die mn financiën eens doorkamt...
*)
Hier ben ik :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 17 augustus 2023 @ 19:04:34 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_210320835
Beterschap @MadMaster
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210320886
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 15:54 schreef Tuindier het volgende:
Vergeet niet dat het hebben van geldzorgen het lastiger maakt om goede financiele beslissingen te nemen.

bron
Die is allang ontkracht door poging de resultaten te reproduceren. Slecht onderzoek, slechte onderzoeksopzet, ongeldige conclusies en niet reproduceerbaar. Maar wel media-geniek en eindeloos gereproduceerd als waarheid.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210321016
@MadMaster wat doe je nou?
Sterkte man, en ik hoop dat je iets vindt om dit onder controle te krijgen. Doodeng zulke grapjes.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210321048
@MadMaster :{ ik hoop dat de dokters je goed nakijken want dit wil je niet zomaar nog een keer doen :o
pi_210321071
Jee MadMaster toch. Wat een schrik zeg!
Hopelijk gauw uitsluitsel wat er speelt! Op je hoofd :*

En Tele6 dat is een tegenvaller! Sip. -O-
Zijn er meer posities voor je te vinden?
pi_210321255
Ik had 19:00 de deur uit gemoeten naar sportclub maar zat nog te balen van die sollicitatie. Zo jammer want sportclub was zulke goede afleiding geweest.

Er komen vast nog wel andere posities waarop ik zou kunnen solliciteren.
Als m'n contract in februari afloopt (en ik verwacht eigenlijk niet dat het verlengd kan worden) dan kan ik altijd minder kieskeurig worden met waar ik naar solliciteer.

Ik had me niet gerealiseerd hoeveel ik al was begonnen om me vast te klampen aan het idee van "ik solliciteer nu voor iets en dan kan ik straks weg van waar ik nu zit" (met de scheldende collega's, en de collega die me "even een taakje" geeft waar ik vervolgens totaal niet uitkom, en het eeuwige gedoe over dat ik eigenlijk nergens bijhoor en nergens over geïnformeerd word omdat ik de enige ben met deze functie, enz enz)

Ik stel me eigenlijk ook aan. Een jongen van mijn studie is na z'n afstuderen als fietskoerier gaan werken en nu werkt hij voor een bouwer van obstacle runs. Vriendin van me heeft haar studie helemaal niet afgemaakt en verdient nu meer dan ik in de IT. Er is overal genoeg te doen.

Ben ergens toch ook bang dat m'n 2 jaar eruit liggen tijdens m'n master de boel er niet beter op heeft gemaakt. Ik kon niet vanuit m'n master in een PhD doorstromen want 1) ik was nog aan het beter worden en m'n leven op orde krijgen en 2) ik heb vanuit huis, ziek en wel m'n master afgerond dus ik sprak al die mensen niet, m'n contacten en netwerk waren al verwaterd voor ik de master überhaupt af had
pi_210321302
Ik was er even niet / minder.

Want ik deed dit:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210321332
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:39 schreef fietsie het volgende:

Want ik deed dit:

[ afbeelding ]
Friesland is toch anders dan ik me herinner.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210321352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Friesland is toch anders dan ik me herinner.
Ja ik liep van daar bovenop (die naaldbomen) naar daar beneden (die huisjes) en toen hierheen om dat op de foto te zetten..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 augustus 2023 @ 19:43:46 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210321373
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:36 schreef Tele6 het volgende:
Ik had 19:00 de deur uit gemoeten naar sportclub maar zat nog te balen van die sollicitatie. Zo jammer want sportclub was zulke goede afleiding geweest.

Als m'n contract in februari afloopt (en ik verwacht eigenlijk niet dat het verlengd kan worden) dan kan ik altijd minder kieskeurig worden met waar ik naar solliciteer.

Ik had me niet gerealiseerd hoeveel ik al was begonnen om me vast te klampen aan het idee van "ik solliciteer nu voor iets en dan kan ik straks weg van waar ik nu zit" (met de scheldende collega's, en de collega die me "even een taakje" geeft waar ik vervolgens totaal niet uitkom, en het eeuwige gedoe over dat ik eigenlijk nergens bijhoor en nergens over geïnformeerd word omdat ik de enige ben met deze functie, enz enz)

Ik stel me eigenlijk ook aan. Een jongen van mijn studie is na z'n afstuderen als fietskoerier gaan werken en nu werkt hij voor een bouwer van obstacle runs. Vriendin van me heeft haar studie helemaal niet afgemaakt en verdient nu meer dan ik in de IT. Er is overal genoeg te doen.

Ben ergens toch ook bang dat m'n 2 jaar eruit liggen tijdens m'n master de boel er niet beter op heeft gemaakt. Ik kon niet vanuit m'n master in een PhD doorstromen want 1) ik was nog aan het beter worden en m'n leven op orde krijgen en 2) ik heb vanuit huis, ziek en wel m'n master afgerond dus ik sprak al die mensen niet, m'n contacten en netwerk waren al verwaterd voor ik de master überhaupt af had
Wellicht eens een cursus zelfrespect en eigendunk overwegen. Je meeste posts blinken uit in een gebrek hieraan.
(Niet als trollreactie bedoeld)
  Moderator donderdag 17 augustus 2023 @ 19:44:18 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210321385
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:39 schreef fietsie het volgende:

Want ik deed dit:

[ afbeelding ]
Cochem ofzo?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210321538
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Cochem ofzo?
Dat was dit:

pi_210321704
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat was dit:

[ afbeelding ]
Ik zag een binairy large object ;)
Waar zit je? En is het er beter weer dan hier?
pi_210321755
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 14:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De kans dat je specifiek die Kavalan hebt gedronken is vrij klein.
Er zijn nu ruim 4.000 verschillende single cask bottelingen van hen verschenen...
[..]
Bij de Whiskybase winkel aan de Zwaanshals.
Is niet voor een speciale gelegenheid.

Ik ben whisky liefhebber/-verzamelaar en investeer in het Whiskybase imperium (een samenhang van de website met de grootste whisky database ter wereld, een eigen whisky label (Archives), de winkel, investering in vaten whisky én een bemiddelings-/verhandelplatform voor verzamelaars)...
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2005 22:17 schreef sigme het volgende:
* sigme heeft zojuist het laatste glas uit de fles 'single malt whisky, strathisla, 1987' op.

Binnenkort maar een nieuwe fles halen, deze was fijn, maar ik zoek bij mijn slijter een andere mooie uit de collectie van 'The Ultimate' 8-)
Helaas is 'The Ultimate' niet meer wat het is geweest :N
Anyways, ik ben al jaren op zoek naar iets wat goed vergelijkbaar is met die Strathisla. Heb je een aanbeveling?

Zodra je weer recht op je voeten staat ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door sigme op 17-08-2023 20:11:03 (plaatje hersteld) ]
pi_210321773
We zijn sinds maandagavond weer thuis; waren aan de Moezel bij het dorpje Krov (+ Umlaut).

Het was er de eerste dagen net zo nat als hier, en de laatste 5 dagen +- 27 graden.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 20:08:01 #117
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210321802
quote:
11s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:18 schreef sigme het volgende:
@:Madmaster wat doe je nou?
Sterkte man, en ik hoop dat je iets vindt om dit onder controle te krijgen. Doodeng zulke grapjes.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:20 schreef Tele6 het volgende:
@:MadMaster :{ ik hoop dat de dokters je goed nakijken want dit wil je niet zomaar nog een keer doen :o
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:22 schreef AnneX het volgende:
Jee MadMaster toch. Wat een schrik zeg!
Hopelijk gauw uitsluitsel wat er speelt! Op je hoofd :*
Tsja, het zat niet in de planning.
Maar ik ben inmiddels weer thuis. Zonder whisky en honkbal moet ik maar via de stream bekijken.

Bijna 3 uur bivakkeren op een vage parkeerplaats langs de snelweg tussen Delft en Rotterdam wil je als man alleen ook niet… :X
pi_210321862
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
*)
Hier ben ik :Y
Kom je kammen bij mij? En mij onderwijzen?

Kosda?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 17 augustus 2023 @ 20:12:17 #119
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210321910
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Zoveel is er qua label/bottelaar bij The Ultimate/Van Wees niet veranderd.
Hun aanbod is nog redelijk stabiel, zowel qua bottelingen als qua kwaliteit.
Maar in algemene zin heeft het whisky aanbod wel aan kwaliteit ingeboet.
quote:
Anyways, ik ben al jaren op zoek naar iets wat goed vergelijkbaar is met die Strathisla. Heb je een aanbeveling?
Was dat deze?
https://www.whiskybase.co(...)w#whisky-note-holder
pi_210321945
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 19:36 schreef Tele6 het volgende:

Ja er komt weer een volgende.
Nee je stelt je niet aan. Zeker niet zo kort op het nieuws. Verwerk het gewoon even voor je jezelf voor de kop gaat zitten te lopen te zitten te slaan. Je hoopte er op, je hebt je er voor ingezet en nu gaat het toch niet door. Niet het einde van de wereld, maar je mag best even in een hoekje je wonden likken en balen en mopperen. En dán weer door.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210322039
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[..]
[..]
Maar ik ben inmiddels weer thuis. Zonder whisky en honkbal moet ik maar via de stream bekijken.

Bijna 3 uur bivakkeren op een vage parkeerplaats langs de snelweg tussen Delft en Rotterdam wil je als man alleen ook niet… :X
En alles bij elkaar geen reden om naar de spoed te gaan? Of de hap?

@Tele6 je bent ook een soort van ‘verwend’ dat je bij de eerste de beste solli bent aangenomen. Sort of. B-)

Vanavond eens gestudeerd op de site van ProRail. Mèn wat een berg info staat daar.
Uiteindelijk de link gevonden naar de werkzaamheden om geluid te saneren van het spoor. De vrachttreinen piepen, kraken, slijpen met decibellen en de huizen schudden als een aanstaande aardbeving. Nou staan die er al weer ruim 100 jaar.
Alleen niet bij Negentien treinen per uur. o|O
Affijn, er staat een boel gepland. Alleen geen tijdslot. -O- Af en toe zie je twee mannen met een telefoon langs het spoor. Want werkmannen bellen. B-)

@Isabeau hoe staat het met jouw trein perikelen? Jouw station zag ik ook nog voorbijkomen met werkzaamheden.
pi_210322047
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zoveel is er qua label/bottelaar bij The Ultimate/Van Wees niet veranderd.
Hun aanbod is nog redelijk stabiel, zowel qua bottelingen als qua kwaliteit.
Maar in algemene zin heeft het whisky aanbod wel aan kwaliteit ingeboet.
[..]
Was dat deze?
https://www.whiskybase.co(...)w#whisky-note-holder
Die link kan ik niet openen, deze was het https://www.whiskybase.co(...)w#whisky-note-holder

edit~: ik kan m'n eiegn link niet openen, maar die ja :Y
pi_210322088
P.S. welkom terug @fietsie w/
pi_210322101
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:06 schreef sigme het volgende:

[..]
[..]

Zodra je weer recht op je voeten staat ;)
Wat een indekrochtenzoekskills _O_
pi_210322121
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[..]
[..]

Zat/lag je op een fijne ontmoetingsplek? :9 :+

Waardeloos allemaal... als je het niet vertrouwd ga je dan vanaaf wel ff in overleg met een spoedpost ouwe ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')